McLaren F1

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Plaats reactie
Gebruikersavatar
RosenbergSpits
Berichten: 889
Lid geworden op: do dec 29, 2005 12:35 pm

McLaren F1

Bericht door RosenbergSpits » vr aug 11, 2006 11:23 am

Ik ben groot F1 van en vooral van McLaren. Heeft iemand enig idee wie de 2de rijder zal zijn volgend seizoen?

Montoya is plots verdwenen en Kimmi gaat naar alle waarschijnlijkheid naar de Ferrari renstal.

Nou is het bekend dat Fernando Alonso vanaf volgend seizoen bij McLaren gaat rijden, maar de 2de plaats is voor mij volledig in het duister tasten. De la Rosa komt niet in aanmerking voor die plaats, simpelweg omdat hij qualiteiten voor een basisplaats in een topteam te kort komt.

Kan het zijn dat Schumi er bij komt? (want Massa en Kimmi vormen het nieuwe koppen bij Ferrari) of is dat te duur?

Ik zelf vindt Jenson Button een goeie Coureur, de matige prestaties tot nu toe zijn vooral aan zijn materiaal te danken (ondanks de overwinning in hongarijen afgelopen weekend)


Wie gaat het me zeggen?

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » vr aug 11, 2006 11:51 am

Ik kan je alleen vertellen dat er al een F1 topic is. :yes:

Gebruikersavatar
RosenbergSpits
Berichten: 889
Lid geworden op: do dec 29, 2005 12:35 pm

Bericht door RosenbergSpits » vr aug 11, 2006 12:08 pm

Ja maar dit is een vraag waar ik veel bij moest uitleggen zoals je ziet ;-) en zo valt het tenminste wel op :)

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » vr aug 11, 2006 12:10 pm

RosenbergSpits schreef:Ja maar dit is een vraag waar ik veel bij moest uitleggen zoals je ziet ;-) en zo valt het tenminste wel op :)
Toch is het niet de bedoeling denk ik dat je hiervoor een aparte topic opent, maar ik ben geen mod.
Als je in de andere F1 topic je vraag stelt haal je die topic ook naar boven en ziet iedereen dat er iets nieuws in staat.

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » vr aug 11, 2006 12:11 pm

Ik dacht dat het allang bekend was dat het Jenson Button zou worden..maar dan zou ik het wel mis hebben.

Plaats reactie