MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » za apr 16, 2022 3:25 pm

Dubbel schreef:
za apr 16, 2022 3:16 pm
Zeux schreef:
za apr 16, 2022 3:06 pm
Hij heeft er wel een week over gedaan om op stoom te komen... :blush.gif: :1evil.gif:

Mets hadden ook een vrolijke avond tegen Arizona. Lindor unleashed.
Mets staan ze aardig te raken zo afgaande op jullie MLB leading 6-2 record.
Lindor, Scherzer, wie zijn daarnaast momenteel de imact spelers?
Ja, het gaat niet heel slecht, al zag ik afgelopen week weer zo'n bullpen-meltdown waar ik de kriebels van krijg en die het 'verleden' oproept.

Hitting:

Alonso .258 - 5 R - 2 HR - 12 RBI
Sterling Marte .290 7 R - 1 HR - 8 RBI - 2 SB
Nimmo doet het aardig .333 - 6 R - 2 HR - 2 RBI (maar heeft nu Covid)

Pitching:

Bassitt - 2 W - 14 K - 0.75 ERA
Megill - 2 W - 11 K - 0.00 ERA

(doen het beter dan Scherzer, wat natuurlijk niet continu goed zal gaan...)

Wat ik overigens zie is dat het tegenwoordig een zeldzaamheid is dat een pitcher voorbij de 6de inning komt. Zal nu waarschijnlijk ook door de uitgestelde, korte spring training komen, waardoor de voorbereiding anders was.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: MLB

Bericht door Dubbel » za apr 16, 2022 3:41 pm

Zeux schreef:
za apr 16, 2022 3:25 pm
Dubbel schreef:
za apr 16, 2022 3:16 pm
Zeux schreef:
za apr 16, 2022 3:06 pm
Hij heeft er wel een week over gedaan om op stoom te komen... :blush.gif: :1evil.gif:

Mets hadden ook een vrolijke avond tegen Arizona. Lindor unleashed.
Mets staan ze aardig te raken zo afgaande op jullie MLB leading 6-2 record.
Lindor, Scherzer, wie zijn daarnaast momenteel de imact spelers?
Ja, het gaat niet heel slecht, al zag ik afgelopen week weer zo'n bullpen-meltdown waar ik de kriebels van krijg en die het 'verleden' oproept.

Hitting:

Alonso .258 - 5 R - 2 HR - 12 RBI
Sterling Marte .290 7 R - 1 HR - 8 RBI - 2 SB
Nimmo doet het aardig .333 - 6 R - 2 HR - 2 RBI (maar heeft nu Covid)

Pitching:

Bassitt - 2 W - 14 K - 0.75 ERA
Megill - 2 W - 11 K - 0.00 ERA

(doen het beter dan Scherzer, wat natuurlijk niet continu goed zal gaan...)

Wat ik overigens zie is dat het tegenwoordig een zeldzaamheid is dat een pitcher voorbij de 6de inning komt. Zal nu waarschijnlijk ook door de uitgestelde, korte spring training komen, waardoor de voorbereiding anders was.
Was toch al een beetje de trend maar nu is het wel heel extreem. Texas startte gisteren met een opener, daarna een jongen die twee innings gooide en zo hobbelden ze verder. Onze eigen pitcher ging eraf in de 4e. Heeft ook wel met aantal opgegeven hits te maken.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » za apr 16, 2022 3:45 pm

Dubbel schreef:
za apr 16, 2022 3:41 pm
Was toch al een beetje de trend maar nu is het wel heel extreem. Texas startte gisteren met een opener, daarna een jongen die twee innings gooide en zo hobbelden ze verder. Onze eigen pitcher ging eraf in de 4e. Heeft ook wel met aantal opgegeven hits te maken.
Adell begint ook HR's te slaan nadat ik 'm uit mijn team had geflikkerd. :-) (geen geduld :blackcat.gif: )
En Marsh doet het wel aardig.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: MLB

Bericht door Dubbel » za apr 16, 2022 3:53 pm

Zeux schreef:
za apr 16, 2022 3:45 pm
Adell begint ook HR's te slaan nadat ik 'm uit mijn team had geflikkerd. :-) (geen geduld :blackcat.gif: )
En Marsh doet het wel aardig.
Adell, Marsh, Mayfield zijn allemaal jongens die tegen een break out seizoen aan zitten. Gaan het natuurlijk niet alledire waarmaken en zeker niet allemaal tegelijk.

Bij Brandon heb je altijd nog zijn imposante baseball card! :ajaxsmiley.gif:

Afbeelding

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » za apr 16, 2022 3:54 pm

Dubbel schreef:
za apr 16, 2022 3:53 pm

Bij Brandon heb je altijd nog zijn imposante baseball card! :ajaxsmiley.gif:

Afbeelding
:ajaxsmiley.gif:

Welke muziek zouden ze draaien in de locker room?

Het is jammer dat die Engelen zo midden in de nacht spelen, dus ik zie ze niet zo vaak.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: MLB

Bericht door Dubbel » za apr 16, 2022 4:09 pm

Zeux schreef:
za apr 16, 2022 3:54 pm
Welke muziek zouden ze draaien in de locker room?
Ha ha, even opgezocht. Verrast me. Vooral veel van die hip hop R&B achtige rap.

https://platemusic.com/player/brandon-marsh

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » za apr 16, 2022 4:13 pm

Hihi, Thor gaat gewoon voor AC/DC. :-)

Bij Adell zie ik Lil Baby staan, die kwamen zojuist in de rebroadcasted livestream van Coachella voorbij. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » za apr 16, 2022 8:23 pm

It's Lugo-time again... :bye.gif:

Haal die gozer van de heuvel en berg 'm op in Triple A of zo.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » za apr 16, 2022 8:33 pm

Dubbel schreef:
za apr 16, 2022 3:02 pm
een paar tactische dingen
:biggrin.gif:

Ik lees het net pas:
ARLINGTON -- Angels manager Joe Maddon has long been known for being unconventional throughout his 19-year career as a Major League manager.

But he took it to the extreme Friday, opting to intentionally walk Texas slugger Corey Seager with the bases loaded and one out in the fourth inning to bring home a run after the Rangers were already ahead.
...een paar tactische dingen... :drecul.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » za apr 16, 2022 8:37 pm

Ondertussen een frustrerende middag, los van Lugo. Peralta met drie zeer fraaie catches in linksveld, waarmee hij multiple bases hits voorkomt, paar ongelukkige ballen, hits van de slangetjes die wel nèt goed vallen: 0-3. Het lijkt er niet in te zitten vandaag, ondanks de prima start van Carrasco.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: MLB

Bericht door Dubbel » zo apr 17, 2022 1:17 pm

Zeux schreef:
za apr 16, 2022 8:33 pm
...een paar tactische dingen... :drecul.gif:
Ja, het is een soort discussie die geen discussie wordt als de wedstrijd gewonnen is maar o wee als hij had verloren.

Gisteren Noah Rovato op de heuvel voor zijn 2e win en we staan weer boven de 500 (Houzee) :neutral.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: MLB

Bericht door Dubbel » ma apr 18, 2022 5:31 pm

Staan we eindelijk eens een keertje bovenaan en moeten we alweer tegen de Astros. Hebben we woensdag van de 13 wedstrijden er 7 tegen die juggernaut gespeeld. De koppositie wordt dus van korte duur.
Cleveland Guardians is een Amerikaanse honkbalclub uit Cleveland, Ohio. De club werd in 1901 opgericht. De Guardians spelen hun wedstrijden in de Major League Baseball. De club komt uit in de Central Division van de American League. Het stadion van de Guardians heet Progressive Field.
Ooit gehoord van de Guardians??? Je gaat me toch niet vertellen dat dit een rebranding van de Indians is omwille van woke geneuzel?

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: MLB

Bericht door Dubbel » wo apr 20, 2022 2:11 pm

Jo Adell tied a career-high with three hits, and Kurt Suzuki and Brandon Marsh drove in two runs each as the Angels used a big fifth inning to break open the game and cruise to the 7-2 victory.
1-1 na twee wedstrijden. Geen Trout, geen Altuve. Stel dat we vanavond winnen dan is dat de eerste series win over de Astros sinds mei 2020. Dat zou het seizoen best een boost geven. Hoop doet leven!

EDIT: Shohei shut out voor 6-0 en de series! :blub.gif:

https://www.mlb.com/video/shohei-ohtani ... rformances

https://www.youtube.com/watch?v=cdBJ3Zv ... l=Yonekura

Nicolai
Berichten: 295
Lid geworden op: wo jul 23, 2008 8:17 am

Re: MLB

Bericht door Nicolai » za apr 30, 2022 3:36 am

Mets met de eerste no-hitter van het jaar

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » za apr 30, 2022 5:55 am

Nicolai schreef:Mets met de eerste no-hitter van het jaar
April gaat goed, maar dat gaat het wel vaker.

Nu een keer ook in juli en augustus, als het er echt om gaat.

Megill/Bassitt/Scherzer prima. Carrasco had afgelopen week zijn eerste clunker. Zeer de vraag of DeGrom terug komt voor de AS-break. Zit nog vol in rehab en heeft nog geen bal gegooid.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: MLB

Bericht door Dubbel » za apr 30, 2022 3:39 pm

Zeux schreef:
za apr 30, 2022 5:55 am
Nicolai schreef:Mets met de eerste no-hitter van het jaar
April gaat goed, maar dat gaat het wel vaker.

Nu een keer ook in juli en augustus, als het er echt om gaat.

Megill/Bassitt/Scherzer prima. Carrasco had afgelopen week zijn eerste clunker. Zeer de vraag of DeGrom terug komt voor de AS-break. Zit nog vol in rehab en heeft nog geen bal gegooid.
Dat de Angels met een AL leading 15-7 record bovenaan staan in de AL West ontgaat jullie dan weer. Jammer hoor.

Van IH hebben we geleerd dat het helemaal niet moeilijk is om in de NL een no hitter te gooien omdat ze daar nou eenmaal, ehm, no hitters hebben en je op een goeie dag alleen maar pitchers aan slag ziet. :smile-ajax.gif:

Ondanks dat natuurlijk wel heel knap dat de Mets voorlopig de leiders in MLB zijn en ik hoop voor zeux dat ze de WS halen!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » za apr 30, 2022 3:52 pm

Dubbel schreef:
Zeux schreef:
za apr 30, 2022 5:55 am
Nicolai schreef:Mets met de eerste no-hitter van het jaar
April gaat goed, maar dat gaat het wel vaker.

Nu een keer ook in juli en augustus, als het er echt om gaat.

Megill/Bassitt/Scherzer prima. Carrasco had afgelopen week zijn eerste clunker. Zeer de vraag of DeGrom terug komt voor de AS-break. Zit nog vol in rehab en heeft nog geen bal gegooid.
Dat de Angels met een AL leading 15-7 record bovenaan staan in de AL West ontgaat jullie dan weer. Jammer hoor.

Van IH hebben we geleerd dat het helemaal niet moeilijk is om in de NL een no hitter te gooien omdat ze daar nou eenmaal, ehm, no hitters hebben en je op een goeie dag alleen maar pitchers aan slag ziet. :smile-ajax.gif:

Ondanks dat natuurlijk wel heel knap dat de Mets voorlopig de leiders in MLB zijn en ik hoop voor zeux dat ze de WS halen!
Vanaf dit jaar ook DH in NL. :-) Op naar het monosyllable baseball. Afbeelding
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » za apr 30, 2022 4:07 pm

Dubbel schreef:
za apr 30, 2022 3:39 pm
Dat de Angels met een AL leading 15-7 record bovenaan staan in de AL West ontgaat jullie dan weer. Jammer hoor.
Mede met dank aan dat leuke jonge outfield van jullie Adell-Marsh-Ward. Die rammen er lekker op los.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: MLB

Bericht door Dubbel » zo mei 01, 2022 2:44 pm

Zeux schreef:
za apr 30, 2022 4:07 pm
Dubbel schreef:
za apr 30, 2022 3:39 pm
Dat de Angels met een AL leading 15-7 record bovenaan staan in de AL West ontgaat jullie dan weer. Jammer hoor.
Mede met dank aan dat leuke jonge outfield van jullie Adell-Marsh-Ward. Die rammen er lekker op los.
Marsh, Mayfield en Adell lijden wel een beetje onder de 'wawawa wild west' gedachte bij Maddon waardoor Ward, Walsh en Wade nogal wat speeltijd krijgen ten koste van de rest. :ajaxsmiley.gif:

Afijn, Marsh gisteren 0/4 met drie SO dus mij hoor je hier even niet over.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: MLB

Bericht door Dubbel » di mei 03, 2022 11:41 pm

The Angels optioned outfielder Jo Adell to Triple-A Salt Lake on Tuesday and recalled infielder Jose Rojas.

In 19 games, Adell batted .231/.242/.431 with three homers and nine RBIs. The right-handed-hitting Adell struggled against lefty pitching this season, batting just .136 with only one RBI.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » wo mei 04, 2022 7:22 pm

Tja, waar te posten. :-) Hier of in het F1-topic.

Een honkbal is wel een 'alien object' voor onze Max. :blush.gif:

First Pitch Max bij de Marlins
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: MLB

Bericht door Dubbel » vr mei 06, 2022 11:44 am

:ajaxsmiley.gif:
Tja, in het NBA topic of toch maar hier: "The Michael Jordan of modern day baseball"

https://www.youtube.com/watch?v=pCIruZF ... 3%E9%81%93

Ook leuk, Shohei homers met commentaar van de tegenpartij.
https://www.youtube.com/watch?v=TM0YQZd ... hannel=Dsk

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: MLB

Bericht door Dubbel » za mei 07, 2022 4:56 pm

Zeux schreef:
za apr 16, 2022 3:25 pm
Ja, het gaat niet heel slecht, al zag ik afgelopen week weer zo'n bullpen-meltdown waar ik de kriebels van krijg en die het 'verleden' oproept.
Voorlopig broederlijk nummers 1 en 2 in het verwachtingen klassement. Kan met een week weer anders zijn maar toch leuk. Had ik vooraf voor getekend gezien de laatste 10 magere jaren.

Afbeelding

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » za mei 07, 2022 8:03 pm

Geinig!!!

Eergisteren een 7-run comeback. Zou het dan toch? (het is nog geen juli/aug...)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » zo mei 08, 2022 5:49 pm

Ze zijn nu bij White Sox-Red Sox een speler aan het interviewen die op het veld staat (Verdugo van Boston). Iets met de ump die waarschijnlijk geraakt is door een bal. Maar toch, gozer loopt op het veld met een oortje en staat vrolijk met de commentatoren te babbelen. Talkative type. :ajaxsmiley.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie