NFL

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo jan 05, 2020 6:59 pm

Ferry schreef:
zo jan 05, 2020 6:38 pm
Moest wel lachen dat Brady de pick-six veroorzaakte.
Die was natuurlijk volstrekt academisch...
Die 1-and-goal op de 1 yard line die ze niet maakten had veel meer impact. En dat Edelman 3 minuten voor tijd die geheide down door zijn handen liet glippen. Natuurlijk moesten ze toen nog een eindje, maar dit was de def killer.

Nu Saints. Ga ze allebei kijken, for sure. Go Saints, Go Seahawks.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » zo jan 05, 2020 7:12 pm

Ik heb het niet gezien, maar zag die pick six op Twitter voorbij komen, en moest er wel om lachen. Het is knap wat de Patriots doen/gedaan hebben in de afgelopen jaren, maar ik vind het wel prima om een keer een ander in de eindfase te zien.

Ik heb de 49ers in november thuis zien spelen, dus zou het wel leuk vinden als die ver komen. Verder maakt het me niet zo heel veel uit. Omdat ik nogal eens in Atlanta ben heb ik ook wel een zwak voor de Falcons, maar jah.. Die hadden geen geweldig seizoen.

Nu eerst: Go Saints!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo jan 05, 2020 7:27 pm

Ferry schreef:
zo jan 05, 2020 7:12 pm
Ik heb het niet gezien, maar zag die pick six op Twitter voorbij komen, en moest er wel om lachen.
Was een wanhoopsworp. Vijftien seconden te spelen en bal op eigen 1 yard, no timeouts. Dat ging nergens meer over.

Einde era is op zich wel verfrissend. Twintig jaar aan de macht moet een keer aflopen.

Kan hij ook Brees niet meer bijhalen. :-)
Schandalig natuurlijk dat die niet in de NFL100 terecht is gekomen. Zo ongeveer alle all time QB-records, maar niet bij de tien geselecteerde QB's. A joke. Belichick in de jury... En Brees is de anti-held.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: NFL

Bericht door Marillion » zo jan 05, 2020 9:34 pm

Ik heb alleen wat losse beelden gezien. Volg het niet meer zo maar rond de playoffs is het wel interessant als er leuke confrontaties zijn.

Heeft Brady nu zijn laatste wedstrijd gespeeld? Hij wil zelf kennelijk nog wel door. Hoe lang ga je daar als club in mee? Ze hebben natuurlijk ongekende prestaties neergezet maar het stopt ergens wel een keer.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo jan 05, 2020 10:16 pm

Marillion schreef:
zo jan 05, 2020 9:34 pm
Ik heb alleen wat losse beelden gezien. Volg het niet meer zo maar rond de playoffs is het wel interessant als er leuke confrontaties zijn.

Heeft Brady nu zijn laatste wedstrijd gespeeld? Hij wil zelf kennelijk nog wel door. Hoe lang ga je daar als club in mee? Ze hebben natuurlijk ongekende prestaties neergezet maar het stopt ergens wel een keer.

Het ging vorig jaar al moeizaam in de superbowl. Dit seizoen eerste helft heel goed - mede door de defense -, tweede helft, not so much. Verspelen tegen de lowly Dolphins de bye. Ooit houd het op ja. Brady is free agent. Het lijkt onbestaanbaar dat hij een ander tenue gaat dragen, maar ik geloof dat hij ooit heeft gezegd dat hij tot zijn 45ste door wil.

Ondertussen overtime bij Vikings-Saints.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo jan 05, 2020 10:24 pm

Vikings.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma jan 06, 2020 12:07 am

Beastmode!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » zo feb 02, 2020 1:07 pm

Wie gaat er vannacht ook de Super Bowl kijken? Ik ga in ieder geval de eerste helft zien.

Ik heb een lichte voorkeur voor de 49ers, omdat ik daar in november een wedstrijd van heb gezien, maar de Chiefs hebben mijn sympathie ook wel, en dan met name Mahomes. Wat is die gast goed. Ik geloof dat de Chiefs ook favoriet zijn, dus we zullen het zien! Ik hoop in ieder geval op een onderhoudende wedstrijd, hopelijk een beetje close.

Fotootje van mijn bezoek aan het Levi's stadium, wat trouwens dichter bij San Jose dan San Francisco ligt:
Afbeelding

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo feb 02, 2020 2:02 pm

Ik ga wel een poging wagen. Me for the Chiefs!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo feb 02, 2020 2:03 pm

Leuk zijn die bezoeken he? Al volgde ik de wedstrijd alsnog op de jumbotron. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » zo feb 02, 2020 2:25 pm

zeux schreef:
zo feb 02, 2020 2:03 pm
Leuk zijn die bezoeken he? Al volgde ik de wedstrijd alsnog op de jumbotron. :-)
Echt leuk. Dit was mijn eerste NFL wedstrijd, hiervoor alleen college football bezocht. Het verbaast me hoe vaak ze van die Fly-overs hebben van een paar straaljagers, trouwens! Gaaf om te zien, en later staan de piloten in het stadion en worden ze geeerd. Wel tof, zie dat in NL niet zo snel gebeuren bij, pak-em-beet, Ajax-PSV :-)

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo feb 02, 2020 2:30 pm

Dan ligt er ook geen vlag-tafellaken van 50 x 150 meter op het veld. :-)

Dat zie in NFL en MLB ook.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22998
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: NFL

Bericht door raymon » zo feb 02, 2020 2:31 pm

Ik ga ook kijken totdat ik in slaap val. Heb niets gevolgd dit jaar. 49’ers volgens mij iets favoriet maar veel gehoord over de cojones van Mahones.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » zo feb 02, 2020 5:57 pm

raymon schreef:Ik ga ook kijken totdat ik in slaap val. Heb niets gevolgd dit jaar. 49’ers volgens mij iets favoriet maar veel gehoord over de cojones van Mahones.
Kan niet meer stuk bij mij na zijn TD-run twee weken geleden. Wat een baas. Go Chiefs.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: NFL

Bericht door Marillion » zo feb 02, 2020 8:01 pm

Ik heb vanochtend wat filmpjes van die gast voorbij zien komen maar dat is wel een speler zeg. Prachtig!

Vanavond zou ik eigenlijk een beetje op tijd moeten gaan slapen maar ondanks dat ik het seizoen niet heb gevolgd wil ik dit toch wel zien. Misschien morgen pas kijken al is het toch vaak lastig om dan niet de uitslag al te kennen. Dat komt meestal voorbij in een nieuwsbericht over de halftime show. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma feb 03, 2020 12:07 am

Ik zit d'r klaar voor. :smile-ajax.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22998
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: NFL

Bericht door raymon » ma feb 03, 2020 1:14 am

zeux schreef:Ik zit d'r klaar voor. :smile-ajax.gif:
Mooie eerste kwart! Mahomes!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » ma feb 03, 2020 1:14 am

Mahomes got hit HARD. Maar die TD zat eraan te komen.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma feb 03, 2020 1:42 am

Net sneden 49ers wel effe door de boter van de Chiefs zeg. Dat ging snel. 10-10. Game on!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma feb 03, 2020 1:43 am

raymon schreef:
ma feb 03, 2020 1:14 am
zeux schreef:Ik zit d'r klaar voor. :smile-ajax.gif:
Mooie eerste kwart! Mahomes!
Vintage run.

Nu effe scoren voor halftime.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma feb 03, 2020 2:28 am

Die halftime show wordt ook steeds suffer. Overgeproduced en too slick. 30 nummers in tien minuten proppen. Geen kop, geen staart. Als ze minimaal de helft van de ideeën hadden geschrapt, had het nog iets kunnen worden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » ma feb 03, 2020 2:40 am

Lekker hoor, close game. Kan nog niet naar bed :-)

Edit: 20-10 nou, 49ers hebben een buffertje.

Eens, wat betreft die halftime show. Dat was een playbackshow. Wel veel energie, trouwens.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: NFL

Bericht door zeux » ma feb 03, 2020 8:36 am

Mahomes is een baas. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: NFL

Bericht door Marillion » ma feb 03, 2020 9:58 am

Het is ook altijd hetzelfde gelazer met American football. Uren zit je te kijken en uiteindelijk gaat het 9 van de 10 keer om het laatste stukje. :smallgrin.gif:

Gelukkig zat ik om 8 uur alweer aan 'n belangrijk document te werken dat er vanochtend uit moest. Vanavond vroeg naar bed!

Maar mooi dat Kansas City 'm te pakken heeft. Een team met zoveel aanvallend vermogen en spektakel spreekt toch altijd meer aan dan een team dat het vooral van de running game en de defense moet hebben.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3084
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: NFL

Bericht door ferry » ma feb 03, 2020 10:37 am

Ik zat eraan te denken om naar bed te gaan toen de 49ers 10 punten voor stonden in de 4th Quarter met nog 9 of 10 minuten te gaan. Die laatste 10 minuten kunnen heel lang duren in Football. Toch maar even blijven kijken, gelukkig. Mahomes is echt een baas man. Wat een gast.

Plaats reactie