Basketball

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr mei 28, 2004 2:03 pm

Geweldige analyse! Wellicht moet Co ook een basketballclub onder zijn hoede nemen!!
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Buijtendijk
Berichten: 3897
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:58 pm

Bericht door Buijtendijk » vr mei 28, 2004 2:05 pm

Wat een genoegen u hier te treffen. Zoals Beezlebub in een post al zei, is Boot vaak bij de trainingen van Koeman wezen kijken. Dom, dom, dom!

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr mei 28, 2004 2:08 pm

Misschien is Sikora iets voor Ton? Hoewel Koe ook wel iets had met lange Belgen!

Maar om van het edele voetbalspel iets op te pikken, zou zelfs een bezoek aan van Marwijk of Hiddink zinniger zijn geweest!
Maar waar is Ton Boot tegenwoordig coach dan...ten tijde van mijn bezochte basketballwedstrijd, was hij nog coach van EBBC!
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Buijtendijk
Berichten: 3897
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:58 pm

Bericht door Buijtendijk » vr mei 28, 2004 5:20 pm

Ton Boot is tegenwoordig coach van Groningen. Toen jij die fantastische wedstrijd hebt bezocht was hij een beginnend coach! Nu is het een oude zeur die gebruik maakt van semi-psychologisch gewauwel. De Sikora's onder de basketballers zijn de mensen waarmee Boot graag werkt. Beter voorbeeld is wellicht het type Bosvelt. Hard werken, nooit versagen. Talent is meegenomen, geen must...

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr mei 28, 2004 5:44 pm

Ach dat is de link met Koe! Ik zeg van Halst!
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Buijtendijk
Berichten: 3897
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:58 pm

Bericht door Buijtendijk » vr mei 28, 2004 6:15 pm

:yes:

Gebruikersavatar
Buijtendijk
Berichten: 3897
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:58 pm

Bericht door Buijtendijk » za mei 29, 2004 12:48 pm

ZZ schreef:
Minnesota Timberwolves heeft de stand in de finale van de Western Conference tegen de LA Lakers gelijkgetrokken. Met 89-71 werd de tweede wedstrijd in eigen huis gewonnen.

MVP Kevin Garnett en Darrick Martin, de vervanger van Sam Cassell (rugletsel), gidsten Minnesota naar de zege. Garnett noteerde 24 punten en Martin was goed voor 15 punten en zes assists. Bij de Lakers liepen de frustraties op. Na een rake driepunter daagde Martin de bank van LA, dat nooit zo weinig punten in een play-off-duel had gemaakt, uit. Enkele seconden later lag hij gestrekt nadat Malone hem een beuk had verkocht, waarop de 'Mailman' kon inrukken.
(txt)
:nooo: Moet ik mij zorgen gaan maken, Buijtenshuijs?
Uw zorgen kunnen het vriesvak in, heer ZZ! Na een degelijke overwinning van de Lakers is de stand nu 3-1 in een best of 7 serie...

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo mei 30, 2004 9:55 am

Ho ho, een beetje zorgen zouden wel op zijn plaats zijn ;) :

Garnett had 30 points and 19 rebounds, and the Minnesota Timberwolves avoided elimination from the Western Conference finals with a 98-96 victory over Los Angeles in Game 5 Saturday night.

"We don't consider this thing over," said Garnett after the Timberwolves trimmed the Lakers' series lead to 3-2. "We know we're a good team. We're confident we can win. ... The biggest question in our minds is, 'How do we carry this over to L.A.?'"

Sprewell scored 28 points and Fred Hoiberg added 14 for the Timberwolves, who prevented the Lakers from winning a potential series-ending game for the first time since Game 5 of the 2000 NBA Finals.

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo mei 30, 2004 10:05 am

Ik begin me nu toch wel weer erge zorgen te maken hoor! Waarom zijn we eigenlijk voor de lakers?? En waarom zendt Canal+ dit altijd midden in de nacht uit?
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo mei 30, 2004 11:23 am

Het is inderdaad jammer dat Canal + niet de volgende dag een herhaling op prime time uitzend. Maar ja, ze zullen wel denken het blijft toch maar Basketball. En waarom JIJ voor de Lakers bent, geen idee? ;) Ik ben voor de Kings, die liggen er helaas al uit. De Lakers zijn voor mij een beetje teveel Real Madrid.

Gebruikersavatar
Buijtendijk
Berichten: 3897
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:58 pm

Bericht door Buijtendijk » zo mei 30, 2004 2:39 pm

Linkjes leggen met voetbalnamen werkt inderdaad prima bij dit soort heren! Goed gedaan dus, Maartoe...

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo mei 30, 2004 2:52 pm

Go LAL!!!! :bis: Alle ballen op Jordan!! :cheer: :cheer:
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Buijtendijk
Berichten: 3897
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:58 pm

Bericht door Buijtendijk » zo mei 30, 2004 3:00 pm

:D

LALlen en BrALLEN? Je overtuigt wel als echte fan...

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo mei 30, 2004 3:02 pm

Ik heb speciaal Canal+ genomen om 'air' Jordan in levende lijven (nou ja bijna) te kunnen zien!!
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo mei 30, 2004 3:20 pm

Linkjes leggen met voetbalnamen werkt inderdaad prima bij dit soort heren! Goed gedaan dus, Maartoe...
Dank u, Buijtendijk! Het is fijn om een compliment van zo'n grote kenner als u te mogen ontvangen. :applaus:

Btw, Lakers en Jordan????? Een combinatie die ik niet ken. :confused:

Gebruikersavatar
Buijtendijk
Berichten: 3897
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:58 pm

Bericht door Buijtendijk » zo mei 30, 2004 3:25 pm

maartoe schreef:
Linkjes leggen met voetbalnamen werkt inderdaad prima bij dit soort heren! Goed gedaan dus, Maartoe...
Dank u, Buijtendijk! Het is fijn om een compliment van zo'n grote kenner als u te mogen ontvangen. :applaus:

Btw, Lakers en Jordan????? Een combinatie die ik niet ken. :confused:
Groot voetbalkenner?

Jordan heeft de Lakers toch talloze keren gekilled! Was een prachtcombinatie...

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo mei 30, 2004 3:27 pm

Heeft Jordan niet bij de Lakers gespeeld??
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo mei 30, 2004 3:32 pm

Quote:
Linkjes leggen met voetbalnamen werkt inderdaad prima bij dit soort heren! Goed gedaan dus, Maartoe...


Dank u, Buijtendijk! Het is fijn om een compliment van zo'n grote kenner als u te mogen ontvangen.

Btw, Lakers en Jordan????? Een combinatie die ik niet ken.


Groot voetbalkenner?
Beiden wellicht. U laat een ineressant licht schijnen op zowel de basketball als de voetbalsport :D

Jordan heeft de Lakers toch talloze keren gekilled! Was een prachtcombinatie...
Ik dacht eigenlijk dat Lucas hiermee bedoelde dat Jordan speelt/de voor de Lakers. :???:

Gebruikersavatar
Buijtendijk
Berichten: 3897
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:58 pm

Bericht door Buijtendijk » zo mei 30, 2004 3:36 pm

Lucas speelt slechts met ons...

Gebruikersavatar
Marco
AT EC 2004 winner
Berichten: 3751
Lid geworden op: za okt 11, 2003 12:16 pm

Bericht door Marco » zo mei 30, 2004 3:37 pm

maartoe schreef:Ho ho, een beetje zorgen zouden wel op zijn plaats zijn ;)
Een beetje, ja. Het was een latertje vannacht en dan zie ik 'mijn' Lakers ook nog verliezen. Jammer, de Lakers hadden kunnen profiteren van de afwezigheid van Cassell, maar het mocht niet zo zijn. KG kreeg veel steun: Spree was ongrijpbaar, Hoiberg was een plaag en Madsen is nu nog screens aan het zetten. De role players van de Lakers kwamen niet uit de verf; met name George was in zijn geboortestad op belangrijke momenten off target. Nah ja, back to LA, in Staples Center moet het lukken...

Vanavond Pacers – Pistons met een 2-2 tussenstand. Ben benieuwd of Indiana weer door de Wallace-muur kan breken. Key Pacers: Jermaine O'Neal en Austin Croshere.

En dan dit:
Kees Akerboom jr.verruilt Tulip Den Bosch voor MPC Capitals.De 20-jarige Brabander tekent bij de landskampioen uit Groningen,die in de play-off-finale Den Bosch versloeg,voor twee seizoenen. Het vertrek van Akerboom was voor coach Toon van Helfteren aanleiding om ook te melden dat hij niet langer wil blijven bij Den Bosch,waar hij het talent het afgelopen jaar een enorme ontwikkeling zag doormaken.
(txt)
Toch niet zo honkvast, die junior...

Gebruikersavatar
Buijtendijk
Berichten: 3897
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:58 pm

Bericht door Buijtendijk » zo mei 30, 2004 3:39 pm

ZZ schreef:En dan dit:
Kees Akerboom jr.verruilt Tulip Den Bosch voor MPC Capitals.De 20-jarige Brabander tekent bij de landskampioen uit Groningen,die in de play-off-finale Den Bosch versloeg,voor twee seizoenen. Het vertrek van Akerboom was voor coach Toon van Helfteren aanleiding om ook te melden dat hij niet langer wil blijven bij Den Bosch,waar hij het talent het afgelopen jaar een enorme ontwikkeling zag doormaken.
(txt)
Toch niet zo honkvast, die junior...
Het zal in ieder geval een pracht van een verdediger gaan worden in Groningen... :sad:

Gebruikersavatar
Marco
AT EC 2004 winner
Berichten: 3751
Lid geworden op: za okt 11, 2003 12:16 pm

Bericht door Marco » zo mei 30, 2004 3:42 pm

Verdedigen is belangrijk, Buijtenthezone! Daarmee word je kampioen...en niet alleen in NL.

Gebruikersavatar
Buijtendijk
Berichten: 3897
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:58 pm

Bericht door Buijtendijk » zo mei 30, 2004 3:43 pm

ZZ schreef:Verdedigen is belangrijk, Buijtenthezone! Daarmee word je kampioen...en niet alleen in NL.
Waarheid als een Koe! Heeft u mijn analyse van het Nederlands Basketball gelezen? Staat een paar posts hierboven! Lijkt wel een voetbalanalyse Allah ZZ!

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo mei 30, 2004 3:45 pm

Natuurlijk weet iedereen dat Jordan voor de Bulls speelde! Zelfs ik!

Go Washington Wizards!! :cheer:
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo mei 30, 2004 3:50 pm

ZZ schreef:Verdedigen is belangrijk, Buijtenthezone! Daarmee word je kampioen...en niet alleen in NL.
Jij denkt dus dat Detroit kampioen gaat worden?

Plaats reactie