NFL Superbowl winnaar 2004: New England Patriots !

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Is een NFL Football finale spannender dan een UEFA CL Soccer finale?

Peiling eindigde op wo mar 03, 2004 4:52 am

Ja, want NFL Football finalel is kwa spel veel onderhoudener dan een UEFA CL finale
5
42%
Nee, want een Champions league finale zegt mij veel meer dan een American Superbowl-finale
6
50%
Boeit mij dat nou, Elk sport programma dat boeit heeft mijn voorkeur
1
8%
De vraagstelling is al fout want ik hou alleen maar van programma's met lekkere wijven zoals op TMF&MTV
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 12

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10279
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » za feb 07, 2004 2:12 pm

10 seconden delay, net als in nederland dus! hier doen we dit ook bijvoorbeeld bij idols enzo.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » do feb 12, 2004 11:30 pm

Afbeelding

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » di feb 17, 2004 12:12 pm

plaatje niet te zien......
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11903
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: NFL Superbowl winnaar 2004: New England Patriots !

Bericht door Sandro » wo apr 19, 2017 4:07 pm

Veroordeelde American football-speler Hernandez hangt zich op in cel 

American football-vedette Aaron Hernandez heeft zich woensdag opgehangen in zijn cel in de Amerikaanse plaats Shirley.

De 27-jarige Hernandez was vrijdag door een rechtbank in Boston nog onschuldig verklaard voor een dubbele moord in 2012. Hij was al tot levenslang veroordeeld in een andere moordzaak.

De Amerikaan was aangeklaagd voor het doodschieten van Daniel de Abreu en Safiro Furtado na een ruzie in een nachtclub in Boston. Na een lang beraad kwam de jury tot de conclusie dat hij alleen schuldig was aan het illegale bezit van een vuurwapen.

Daar kon hij vier tot vijf jaar gevangenisstraf voor krijgen.

Miljoenencontract

In april 2016 was Hernandez vanwege de moord op zijn zwager Odin Lloyd al veroordeeld tot een levenslange gevangenisstraf zonder kans op vervroegde vrijlating.

Lloyd, een semi-professionele American Football-speler, werd op 17 juni 2013 met zes kogels om het leven gebracht op een industrieterrein vlak bij Hernandez' woning. Hernandez had op het moment van de moord een miljoenencontract bij New England Patriots en werd beschouwd als een groot talent in de NFL.

Toen Hernandez enkele dagen na het misdrijf werd opgepakt, zette de club hem direct op straat.

Door: ANP/NU.nl
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Plaats reactie