Olympische Winterspelen 2010 (Vancouver)

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Hoeveel medailles pakt Nederland?

Peiling eindigde op za feb 13, 2010 10:33 am

0
0
Geen stemmen
1-3
0
Geen stemmen
4-6
1
33%
6-9
1
33%
10 of meer
1
33%
 
Totaal aantal stemmen: 3

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Olympische Winterspelen 2010 (Vancouver)

Bericht door Marillion » ma mar 01, 2010 8:12 pm

Ja, het gaat altijd best wel snel met zo'n groot toernooi. Al moet ik zeggen dat ik bij de spelen (zowel zomer als winter) vaak maar een paar onderdelen echt leuk vind om te zien. Voor Curling blijf ik bijvoorbeeld niet thuis om maar een voorbeeld te noemen.

Nu lekker genieten van de voorjaarsklassiekers bij het wielrennen. En misschien dat Ajax nog een kleine suprise in petto heeft? :eusa_pray.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13759
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Olympische Winterspelen 2010 (Vancouver)

Bericht door Jinne » ma mar 01, 2010 8:27 pm

Marillion schreef:Ja, het gaat altijd best wel snel met zo'n groot toernooi. Al moet ik zeggen dat ik bij de spelen (zowel zomer als winter) vaak maar een paar onderdelen echt leuk vind om te zien. Voor Curling blijf ik bijvoorbeeld niet thuis om maar een voorbeeld te noemen.

Nu lekker genieten van de voorjaarsklassiekers bij het wielrennen. En misschien dat Ajax nog een kleine suprise in petto heeft? :eusa_pray.gif:
Je zette s'nachts de wekker en maakte dan even een ommetje als ze bezig waren? :smallgrin.gif:
Laatst gewijzigd door Jinne op ma mar 01, 2010 8:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13759
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Olympische Winterspelen 2010 (Vancouver)

Bericht door Jinne » ma mar 01, 2010 8:28 pm

brigade zuid schreef:Jammer dat het er weer op zit. Er gaat toch niets boven urenlang topsport kijken.
De invaliden op je werk kunnen weer naar de wc! :blub.gif:
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Olympische Winterspelen 2010 (Vancouver)

Bericht door brigade zuid » ma mar 01, 2010 8:31 pm

Idd. :biggthumpup.gif:

Het moet met trouwens toch van het hart dat ik voetbal zwaar overschat vind.. we vinden het allemaal leuk omdat het in onze cultuur zit, we groeien er mee op maar als ik eerlijk ben zijn er heel veel sporten veel leuker, spectaculairder, sneller etc.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Olympische Winterspelen 2010 (Vancouver)

Bericht door Marillion » ma mar 01, 2010 8:36 pm

Jinne schreef:
Marillion schreef:Ja, het gaat altijd best wel snel met zo'n groot toernooi. Al moet ik zeggen dat ik bij de spelen (zowel zomer als winter) vaak maar een paar onderdelen echt leuk vind om te zien. Voor Curling blijf ik bijvoorbeeld niet thuis om maar een voorbeeld te noemen.

Nu lekker genieten van de voorjaarsklassiekers bij het wielrennen. En misschien dat Ajax nog een kleine suprise in petto heeft? :eusa_pray.gif:
Je zette s'nachts de wekker en maakte dan even een ommetje als ze bezig waren? :smallgrin.gif:
:biggrin.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
667
Berichten: 170
Lid geworden op: wo apr 14, 2004 2:51 pm

Re: Olympische Winterspelen 2010 (Vancouver)

Bericht door 667 » di mar 02, 2010 10:35 am

De planten op z'n werk zien de bui al hangen.
Jinne schreef:
brigade zuid schreef:Jammer dat het er weer op zit. Er gaat toch niets boven urenlang topsport kijken.
De invaliden op je werk kunnen weer naar de wc! :blub.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47906
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Olympische Winterspelen 2010 (Vancouver)

Bericht door peter » wo mar 03, 2010 7:20 pm

brigade zuid schreef:Idd. :biggthumpup.gif:

Het moet met trouwens toch van het hart dat ik voetbal zwaar overschat vind.. we vinden het allemaal leuk omdat het in onze cultuur zit, we groeien er mee op maar als ik eerlijk ben zijn er heel veel sporten veel leuker, spectaculairder, sneller etc.
Eens. Vooral zo'n OS is fantastisch.

Plaats reactie