MLB
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: MLB
Vandaag bij de Marlins geweest. Het giet al twee dagen maar ze hebben een dak. Is gelijk ook het beste van het Ballpark. Zoals jij al opmerkte, van buiten is het lelijk, nou van binnen is het niet veel beter. Achterin hebben ze zo iets afschuwelijks staan wat gaat branden en waterspuiten als er een HR geslagen wordt. Nog nooit zoiets gezien en hoop het ook nooit meer te zien. Verder veel kaal beton, zes keer niks.
Over de wedstrijd kan ik kort zijn, DB waren veel beter, die Reyes heb ik altijd al wat overschat gevonden en bakt er niet veel van.
Over de wedstrijd kan ik kort zijn, DB waren veel beter, die Reyes heb ik altijd al wat overschat gevonden en bakt er niet veel van.
YNWA
- InnerHarbour
Ja dat viel me reuze mee ik denk dat het voor 75% vol zat.
WS is de south side van Chicago en dat is niet het beste gedeelte, ga je nog naar het enige echte ballpark van de stad?
WS is de south side van Chicago en dat is niet het beste gedeelte, ga je nog naar het enige echte ballpark van de stad?
YNWA
Cubs speelden niet thuis helaas, had Wrigley graag gezien. Ben inmiddels in NY. Morgen jouw team tegen Yanks vanuit de bleechers. Kijken of ze die toppositie waard zijn.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
De Orioles spelen gewoon boven hun stand hoor, zit jij maar niet in de war.Zeux schreef:Cubs speelden niet thuis helaas, had Wrigley graag gezien. Ben inmiddels in NY. Morgen jouw team tegen Yanks vanuit de bleechers. Kijken of ze die toppositie waard zijn.

Eind van de week gaan we Mississippi en Tennessee in, Redneckje kijken.

YNWA
- InnerHarbour
Je brengt geluk.Zeux schreef:Cubs speelden niet thuis helaas, had Wrigley graag gezien. Ben inmiddels in NY. Morgen jouw team tegen Yanks vanuit de bleechers. Kijken of ze die toppositie waard zijn.

YNWA
- InnerHarbour
NY was lousy. Nunez speelde zwakke pot in linksveld, ze sloegen nauwelijks en bijna geen dreiging. Granderson is wel sterk. Goede midvelder en sloeg goed.InnerHarbour schreef:Je brengt geluk.Zeux schreef:Cubs speelden niet thuis helaas, had Wrigley graag gezien. Ben inmiddels in NY. Morgen jouw team tegen Yanks vanuit de bleechers. Kijken of ze die toppositie waard zijn.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Tja of De Orioles speelde gewoon goed.Zeux schreef:NY was lousy. Nunez speelde zwakke pot in linksveld, ze sloegen nauwelijks en bijna geen dreiging. Granderson is wel sterk. Goede midvelder en sloeg goed.InnerHarbour schreef:Je brengt geluk.Zeux schreef:Cubs speelden niet thuis helaas, had Wrigley graag gezien. Ben inmiddels in NY. Morgen jouw team tegen Yanks vanuit de bleechers. Kijken of ze die toppositie waard zijn.

YNWA
- InnerHarbour
Orioles winnen met 5-0 en de serie met 2-1. Geen MFY voorbij het eerste honk vanavond maar dat zal wel weer aan de zwakte van de MFY volgens Zeux gelegen hebben. 

YNWA

Gisteravond hoefden de o-tjes zich niet erg in te spannen om de yanks van scoren af te houden, over vandaag kan ik niet oordelen. :)
- InnerHarbour
Mooie pot ja, gefeliciteerd. Sowieso een hele mooie dag want dan was er ook nog Jered Weaver met de 1e individuele no-hitter in Angel Stadium sinds Nolan Ryan.
Weaver stadium interview

Weaver stadium interview
Hij zal blij zijn, maar die ene bb zal ook nog door zijn hoofd spoken. Stond echt fantastisch te gooien. Grappig ook hoe de commentatoren de mogelijkheid van een perfect game/no hitter volkomen doodzwegen.
- InnerHarbour
Na de serie tegen de MFY nu ook die tegen de RS gewonnen, vandaag voor de sweep op Fenway.
YNWA
Vond je? Ik hoop dat Gubi en die andere dweil er meteen uit gemikt worden. No hitter niet becommentaren omdat dat ongeluk kan brengen, waar slaat dat nou op??? Echt, was al geen fan maar ze hebben nu helemaal afgedaan voor ons. Bring back Rex Hudler plz, die snapte tenminst wat het publiek wil horen.Zeux schreef:Hij zal blij zijn, maar die ene bb zal ook nog door zijn hoofd spoken. Stond echt fantastisch te gooien. Grappig ook hoe de commentatoren de mogelijkheid van een perfect game/no hitter volkomen doodzwegen.
- InnerHarbour
Is de normaalste zaak van de wereld, je noemt dat niet om geen ongeluk te brengen, baseball is een bijgeloof sport.
Orioles in 17 innings over de RS met als closer de DH.

YNWA
Ohoh, oppassen, nog een paar games en hij gaat cocky worden. :-)InnerHarbour schreef:Is de normaalste zaak van de wereld, je noemt dat niet om geen ongeluk te brengen, baseball is een bijgeloof sport.