Ondertussen in de afdaling, Barguil vs. het plaatselijke vee:

Dat heb je in de Pyreneeën wel vaker. Zelf heb ik de Tourmalet eens in dichte mist opgereden. Toen kwam ik bergop al ezels tegen. Bergaf helaas ook. Dat was best tricky.

Moderator: mods
Haha en de Belg haakt erop in met een flauwe woordgrap. Ik wou dat ik 'm had gemaakt...Marillion schreef:Dat lees ik vanavond wel even.![]()
Ondertussen in de afdaling, Barguil vs. het plaatselijke vee:
Dat heb je in de Pyreneeën wel vaker. Zelf heb ik de Tourmalet eens in dichte mist opgereden. Toen kwam ik bergop al ezels tegen. Bergaf helaas ook. Dat was best tricky.
Point taken.Iniesta schreef:In tegenstelling tot die zo schone voetbalwereld......
Zit nu de herhaling te kijken. Die Genee kan dus niet alleen de journalist spelen, hij is er ook een. Jammer dat hij de meeste tijd verdoet met 'vermaak'. Op de TV dan.brigade zuid schreef:Mooie tv net bij Tour du Jour. Thomas Dekker en Boogerd worden daar lekker ff tegen mekaar uitgespeeld door die uitgekookte Genee.
Ik denk dat Kruijswijk pas iets gaat proberen in de Alpen. Hij heeft de hele ronde nog niets laten zien. Is denk ik gewoon niet goed uit de Giro gekomen.Peter schreef:Slechte zaak dat Jumbo er nu met Vanmarcke bij zit. Hier moet je toch als van Dam of Kruijswijk bij zitten, hoor. Die Vanmarcke wordt hoe dan ook weggeblazen door mannen als Fuglsang, Rodriguez, Bardet en Izaguire. Of wachten zo tot de Port de Lers voor een aanval?