MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » di dec 06, 2011 7:25 pm

Zeux schreef: De Marlins hebben duidelijk vertrouwen in het nieuwe stadion dat om de hoek ligt van Calle Ocho
Ben der nog nooit geweest in dat klein Havana, is het wat, kan je er een beetje veilig lopen zo met je vrouw?
YNWA

zeux

Bericht door zeux » di dec 06, 2011 11:37 pm

InnerHarbour schreef:Ik lees net dat de Marlins volgens ESPN bronnen hem een 10 ja je leest het goed TIEN jarig contract hebben voorgehouden verdere details zijn nog niet bekend. Als dit allemaal doorgaat heb ik het juiste voorjaar uitgekozen om Fish te kijken. :hypocrite.gif:
Voor +$200m... Hij is bij het einde van zijn contract 41 en de NL kent geen DH... Eigenlijk is het gewoon slapstick als het niet serieus bedoeld was.

Ja Calle Ocho, ik liep er gisteren nog :) , is hartstikke veilig. Het is een stuk winkelstraat. Wordt wel met het jaar toeristischer. Hou je van sigaren? Cubaanse muziek? Is daar in overvloed te koop. Bij de 12de straat staan een paar monumenten. Als je vervolgens aan die kant naar de hogere straten loopt, zit meteen links een heerlijk koffietentje. Nog weer wat verderop aan die kant zit het 'Maximo Gomez'-parkje. Daar zitten oude Cubaanse mannetjes eindeloos te dominoën. In de vloer sterren uit de Latijnse entertainment-industrie a la de Walk of Fame op Hollywood Boulevard.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo dec 07, 2011 8:00 am

Zeux schreef: Ja Calle Ocho, ik liep er gisteren nog :)
Ha het is weer "Basel" tijd. :ajaxsmiley.gif:

Zo jullie zijn wakker geschrokken, een paar goede armen aangetrokken. Met Reyes en Pagan missen jullie wel aardig wat gestolen honken maar ik lees net dat de laatst niet de meest slimme speler was zodat daar ook winst te halen is.

Nee van sigaren moet ik niets hebben maar Cubaanse muziek daarentegen wel, is cool. Hoe kom je in dat Calle Ocho vanuit b.v. “Beach”, auto, metro, hebben ze die eigenlijk?
YNWA

zeux

Bericht door zeux » wo dec 07, 2011 8:48 am

InnerHarbour schreef:
Zeux schreef: Ja Calle Ocho, ik liep er gisteren nog :)
Ha het is weer "Basel" tijd. :ajaxsmiley.gif:

Zo jullie zijn wakker geschrokken, een paar goede armen aangetrokken. Met Reyes en Pagan missen jullie wel aardig wat gestolen honken maar ik lees net dat de laatst niet de meest slimme speler was zodat daar ook winst te halen is.

Nee van sigaren moet ik niets hebben maar Cubaanse muziek daarentegen wel, is cool. Hoe kom je in dat Calle Ocho vanuit b.v. “Beach”, auto, metro, hebben ze die eigenlijk?
Ja, het beweegt bij de Mets.
Pagan was een belangrijke speler in 2010, maar in 2011 zat hij in een dip. Met jongens als Duda, Davis, Murphy, Wright, Tejada is er nog wel behoorlijk wat offensive power en snelheid.

Een paar dertig-jarige relief-armen erbij in de 3-4 ERA-range en een outfielder waar ze in San Francisco graag vanaf zijn. Hmmmmm. Ik weet het niet hoor. No sure things.

Het worden moeilijke jaren voor de Mets. Nu ook de Marlins voor big market team gaan spelen (het is nog maar afwachten of het nieuwe ballpark ook echt de fanbase geeft om hun shopping spree te financieren), wordt het knap lastig om met het jonge, onevenwichtige team iets te bereiken. Zozeer, dat zelfs moet worden nagedacht over het traden van Wright, met Santana nog de enige bovengemiddelde speler in het team (en van Johan moeten we maar afwachten wat 2012 brengt na al dat blessureleed). Ik begrijp dat de Red Sox of Yankees een 3B goed kunnen gebruiken (A-Rod naar DH op zijn 38ste).

Nope. Het ziet er niet goed uit voor de komende jaren. Misschien dus maar het vizier richten op 2014. De jonge selectie heeft wel potentie en er zitten wat pitching prospects aan te komen. Hopelijk is dan ook de financiële schade van het Madoff-debacle een beetje opgelost. Nu maar hopen dat Alderson ook echt rebuilding-skills heeft.

Wat Calle Ocha betreft: auto. Sowieso eigenlijk in Miami. Er is nauwelijks openbaar vervoer, zeker niet vanaf Beach (alleen bussen). Ik huur er altijd een auto, anders kom je nergens. Ook niet bij het nieuwe stadion. Waar zit je? South Beach of North Beach? Wil je wandelend iets in het Art Deco District doen (wat verreweg het leukste is, met Lincoln Road), dan moet je naar een hotel zoeken op Ocean Drive of tot grofweg de 30ste straat op Collins Avenue. Voor alles daarboven heb je eigelijk weer een auto nodig om naar de fun te rijden. Met de auto kun je ook Wynwood (beetje rough, zit een heel goed Italiaans restaurantje naast een hippe plek met alom muurschilderingen en een interessante particuliere collectie) en Design District doen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo dec 07, 2011 2:43 pm

In 1993 zijn we voor het eerst en laatst in Miami geweest en zaten toen in Miami Beach maar of dat South of North was...... Het was in ieder geval wel op loopafstand van het Art Deco District. Kan me ook nog herinneren dat we in de Bayside Marketplace terecht zijn gekomen op een avond. Voor de rest hebben we denk ik alleen maar bij het zwembad gelegen en wat tripjes naar de buitenbar gedaan. Dit keer wat meer cultuur opdoen.

Een auto hoort er zeker bij aangezien we in Miami beginnen en dan via Orlando naar Daytona, wist je dat je op de track van “Daytona International Speedway” waar NASCAR -de redneck sport bij uitstek- :ajaxsmiley.gif: races gehouden worden, trouwens een prima tour doen kan doen? Dan weer verder naar Pensacola die het komende seizoen een team hebben. Vervolgens via Jackson de hoofdstad van Mississippi naar Memphis. Mocht je ooit in Memphis komen als je er al niet geweest bent, niet The Peabody Ducks overslaan, gewoon gaan kijken met een biertje erbij. Het laatste stuk beslaat Nashville, Kodak, Lynchberg om zo in DC uit te komen. In DC blijven we 6 dagen met heel misschien een uitstapje naar Balmer waar ik eigenlijk weg wil blijven maar bang ben dat het me niet lukt. :hypocrite.gif: De O's zie ik overigens ook later in de week bij de Nats.

Heb jij nog musea voor moderne kunsten tips in datzelfde DC?
YNWA

Arthur

Bericht door Arthur » wo dec 07, 2011 3:33 pm

Ik vraag me af of je je 6 dagen kunt vermaken in DC. Ik vond het leuk om er geweest te zijn, maar zo veel is er nou ook niet te doen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo dec 07, 2011 3:55 pm

Nou ja, 6 dagen klinkt lang maar de eerste dag kom je pas rond een uur of 2 aan, je moet er tenslotte nog heenrijden en de laatste dag vliegen we om 6 uur pm terug. Twee uur op weg naar Dulles. Verder een dagje Balmer en een avondje Nats. Ook houden wij in zo’n stad niet van vroeg opstaan, wel van uitgebreid lunchen en dineren. Ik ben met mijn vrouw en die is uitstekend in winkelen, :ajaxsmiley.gif: nee wij komen de tijd wel door daar in DC.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » wo dec 07, 2011 4:34 pm

DC heeft prachtige collecties. Die aan The Mall weet je zelf wel te vinden denk ik. Aardig is ook de wandeling langs Lincoln Memorial naar Arlington Cemetery. Vanuit de binnenstad gezien rechts van de begraafplaats staat het beroemde beeld van de soldaten die de vlag planten (heet dat niet 'Omaha Beach'?). Naast overigens een carillion geschonken door Nederland. :)

Kwa kunst: Phillips Colection bij Dupont Circle (moderne meesters van met name impressionisme en eerste helft 20ste eeuw). Dat gebiedje heeft ook leuke restaurants overigens. Is best leuk 's avonds.

Aan The Mall is National Gallery niet te missen (tegenover Air & Space Museum, dat op zich al een middag is). Goed is ook de Hirshorn Collectie, beetje in het midden van de Mall aan de kant van Air & Space, cirkelvormig gebouw). Goede collectie 20ste eeuwse Amerikaanse kunst.

Zeer indrukwekkend is het Holocaust Museum, nabij Washington Monument (de naald), ook aan de kant van Air & Space.

De Corcoran - links naast White House (vanaf The Mall gezien) - heeft ook een zeer aardige collectie. En dan heb je nog schuin links tegenover het Witte Huis (voorzijde) de Renwick Gallery. Hier hing een tijd een imposante serie indianenportretten van George Catlin, maar ik vind dat even niet terug op de site. Zijn in het bezig van Smithsonian en een selectie hangt in het Museum of American Art.

Nah ja, zo zijn er nog wel een aantal andere musea in Washington (Natural History, American History, Native Americans, Women in the Arts, Aziatische kunst, enz., enz.)

Genoeg voor zes dagen. :ajaxsmiley.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo dec 07, 2011 4:50 pm

Kijk daar heb ik wat aan, dank, dank.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » wo dec 07, 2011 4:55 pm

InnerHarbour schreef:Kijk daar heb ik wat aan, dank, dank.

Het is weer een mooie trip. Die zuidkant van de US wil ik ook nog een keer doen. Ben alleen in Atlanta en New Orleans geweest.

(vergeet ook niet Vietnam Memorial, schuin rechts voor Lincoln Memorial)

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo dec 07, 2011 6:23 pm

Nee vergeet ik niet.

De diepe zakken slaan weer toe:

Source: #Yankees win rights to Nakajima. Now must negotiate contract. #MLB
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo dec 07, 2011 11:02 pm

Marlins To Sign Mark Buehrle bit.ly/udoje5 #mlb
YNWA

zeux

Bericht door zeux » do dec 08, 2011 5:31 pm

Pujols én Wilson naar Angels!!!

10y/$250-260m voor Pujols
5y/$75m voor C.J. Wilson

Man, Dubbel, wat een coup!!!!

Congrats!!!

Feest

Bericht door Feest » do dec 08, 2011 7:21 pm

10 jaar voor een vent met een vals paspoort wiens hoofd Barry Bonds-proporties begint aan te nemen.

Wachten tot-ie gepakt wordt.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do dec 08, 2011 7:30 pm

Een MFY fan die over doping begint. :drecul.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do dec 08, 2011 7:31 pm

Zeux schreef:Pujols én Wilson naar Angels!!!

10y/$250-260m voor Pujols
5y/$75m voor C.J. Wilson

Man, Dubbel, wat een coup!!!!

Congrats!!!
Ja geweldig, komen wij die Pujols ook tegen. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do dec 08, 2011 7:34 pm

Tussen al dat geweld van de Angels past natuurlijk ook deze geweldige Orioles trade
Eveland was 12-8 with a 4.38 ERA in 25 games at Triple-A Albuquerque this year. He made five starts with the Dodgers, going 3-2 with a 3.03 ERA.
The Orioles will be Eveland's seventh organization. The Brewers drafted him in the 16th round in 2002. He's also pitched for the Diamondbacks, Athletics, Blue Jays and Pirates.
:confused.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » zo dec 11, 2011 9:36 pm

Ryan Braun - NL-MVP - gepakt voor drug. Zou geen PED of steroid zijn.

Braun zegt dat er niets aan de hand is. Protest loopt

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma dec 12, 2011 7:39 am

Ja dat verhaal kennen we, wij hebben al voldoende wielrenners voorbij zien komen die van niets wisten :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » ma dec 12, 2011 4:07 pm

"Albert is ready to be an Angel" En CJ Wilson... nadat je Albert Pujols dus al binnen hebt gehaald! Daarvoor kom ik natuurlijk graag even terug van mn najaars break. Ongelofelijk, zou het dan toch allemaal aan de vorige GM hebben gelegen? Nog even afwachten wat ze er uiteindelijk nog voor moeten opgeven maar we kunnen spreken van een opsteker. :smile-ajax.gif:

Edit: all hail Arte!

jpgAfbeelding
Laatst gewijzigd door Dubbel op ma dec 12, 2011 9:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

zeux

Bericht door zeux » ma dec 12, 2011 4:16 pm

Ik weet niet waar je woont in LA, maar ik vind Anaheim vanuit Downtown een klere-eind. :)

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » ma dec 12, 2011 9:05 pm

Ja Zeux, Anaheim is kut, ik heb er al weleens een posting aan gewijd. Long Beach is vlakbij ons dus ik ondersteun alles wat een verhuizing dichterbij brengt.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di dec 13, 2011 7:39 pm

Ik begrijp dat je blij bent met het feit dat Pujols bij de Angels getekend heeft maar ik zet toch wat vraagtekens bij de lengte van het contract Dubbel. Tien jaar is lang hoor, zeker voor iemand van 31, het is vaak de vraag hoe oud ze werkelijk zijn die jongens uit de Dominican Republic, die er al elf jaar op heeft zitten in het MLB en dus al aardig aan slijtage onderhevig is. Volgens zijn vrouw heeft St. Louis 5/130 geboden. Lijkt mij een realistisch contract maar denk je niet dat de Angels van de laatste 4 jaar spijt gaan krijgen of boeit dat nu niet?
YNWA

zeux

Bericht door zeux » di dec 13, 2011 8:25 pm

Die Arte ziet er uit of hij wel wat lijntjes heeft met de Crips (of de Bloods). Mooie cast voor Godfather!

Verder wel eens met IH. Die laatste vier/vijf jaar kan zwoegen worden, óók in de DH-rol. Had ie dit jaar niet al wat pijntjes?

Hoeveel spelers van 41 ken je die nog fris langs de honken kunnen hobbelen?
(Mo telt niet mee, die gooit eens in de paar dagen 15-20 ballen vanaf een heuveltje)

Ik ben inmiddels wel benieuwd wat Prince gaat krijgen... En waar.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di dec 13, 2011 8:36 pm

Ja ik ook, bij een langdurig contract zou hij eigenlijk de AL in moeten met dat lichaam. Pujols heeft zichzelf verzorgd maar Prince leeft op Big Mac's. :ajaxsmiley.gif:

In ander nieuws:
The Orioles have reached agreement with Japanese left-hander Tsuyoshi Wada, a soft tossing left hander" who throws in the mid-to-high 80's

Jullie begrijpen dat ik sta te springen van vreugde. Een soft tosser in de ALE, gaat het helemaal worden. :excited.gif:
YNWA

Plaats reactie