Wielrennen
Moderator: mods
Re: Wielrennen
Hij kan niet eens opstappen.
Dit zijn echt vele minuten.
Dit zijn echt vele minuten.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Vier minuten en brak op de fiets. Ik vind het lief hoor om als peloton te wachten, maar ze gaan toch niet op hem wachten? Gewoon knallen! Anders geef je Kwiatkowsky wel erg veel voorsprong.
Koersen. Contador is exit voor het eindklassement.
Koersen. Contador is exit voor het eindklassement.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ze wachten wel, zo te zien.
Kwiatkovski is geen concurrent voor Nibali en Contador, BZ. Het is aan de Belkin's en de Lotto's om hier iets aan te doen.
Kwiatkovski is geen concurrent voor Nibali en Contador, BZ. Het is aan de Belkin's en de Lotto's om hier iets aan te doen.
Hij schudt nee.
Laatst gewijzigd door zeux op ma jul 14, 2014 2:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik hoop dat de jury es ff kijkt hoe ze Contador naar boven brengen.
Spijtig voor hem maar ik zou er niet op wachten. Op je fiets blijven zitten is één van de onderdelen van het spel. Bovendien gaat de rest van de koers ook gewoon door.
Wel erg zonde voor wat betreft de spanning in de top van het klassement. Nibali is erg goed maar als Contador én Froome wegvallen is het ineens wel een heel stuk eenvoudiger.
Wel erg zonde voor wat betreft de spanning in de top van het klassement. Nibali is erg goed maar als Contador én Froome wegvallen is het ineens wel een heel stuk eenvoudiger.
Nil volentibus arduum
Contador komt nu toch wel behoorlijk terug.
Nibali rijdt tempo om niet nog meer achterstand op de kopgroep op te lopen, mar zet ook niet aan.
Nibali rijdt tempo om niet nog meer achterstand op de kopgroep op te lopen, mar zet ook niet aan.
Marillion schreef:Spijtig voor hem maar ik zou er niet op wachten. Op je fiets blijven zitten is één van de onderdelen van het spel. Bovendien gaat de rest van de koers ook gewoon door.
Aan de andere kant is het een rare Tour. Eén mindere dag Nibali en de boel ligt echt open.
Dank! Spaanse tv neemt het niet zo precies met ip s en werkt gewoon.zeux schreef:http://www.steephill.tv/tour-de-france/#live
Onderin de lijst met 'broadcasters' per land.
Zo te zien voor Latijns Amerika ESPN International, maar alleen laatste 2 uren koers (en we horen net op NL tv dat door het slechte weer de helikopter niet de lucht in gaat voor minimaal de laatste beklimming)
Nibali is doorgaans stabiel. Maar ook hij moet natuurlijk op zijn fiets blijven zitten.
Ik ben benieuwd hoe Contador nu naar beneden gaat. Hij is normaal gesproken een uitstekende daler maar zo'n val gaat toch even tussen je oren zitten.
Ik ben benieuwd hoe Contador nu naar beneden gaat. Hij is normaal gesproken een uitstekende daler maar zo'n val gaat toch even tussen je oren zitten.
Nil volentibus arduum
Waarom precies krijgen we op de laatste beklimming geen beelden en op alle andere beklimmingen wel?
Helicopter kan daar niet in de lucht.Jöhnk schreef:Waarom precies krijgen we op de laatste beklimming geen beelden en op alle andere beklimmingen wel?
Denk dat Contador gaat opgeven. Hij verliest weer terrein.
Wat is er dan aan de hand met de lucht boven de slotklim? 

Daar gaat hij.
Daar gaat hij.
Wolkbreuk, mist, etc.Jöhnk schreef:Wat is er dan aan de hand met de lucht boven de slotklim?
Ze rijden nu toch ook door de mist? En door de regen? 

Ja, zo denk ik ook.Jöhnk schreef:Ze rijden nu toch ook door de mist? En door de regen?
Alleen is dat bergop. Blijkbaar kunnen ze hier nu wat hoger nog wel vliegen. Ik heb ook geen idee verder.
Westra mag zich in het peloton gaan melden om de jacht op Kwiatkowsky te ondersteunen. Toch zonde want hoewel er een paar lastige klanten voorin zitten had hij hier best een mooie uitslag kunnen rijden. Maar goed, zijn rol was vanaf dag 1 natuurlijk duidelijk. En Kwiatkowsky heeft met Martin de ideale gangmaker bij de hand.
Nil volentibus arduum
Der Panzerwagen rijdt het peloton weer op een hoopje.
Kan iemand mij uitleggen waarom de Belkin ploeg niks doet? Die vinden de vijfde/zesde/zevende/achtste plek in het klassement toch zo belangrijk? Dan moet je nu rijden, want Kwiatkovski is een concurrent voor die posities.

Kan iemand mij uitleggen waarom de Belkin ploeg niks doet? Die vinden de vijfde/zesde/zevende/achtste plek in het klassement toch zo belangrijk? Dan moet je nu rijden, want Kwiatkovski is een concurrent voor die posities.
Omdat ze het niet kunnen denk ik. Volgens mij heeft Mollema alleen Vanmarcke bij zich. Die bewaart hij waarschijnlijk liever voor de twee slotklimmen.Jöhnk schreef:Der Panzerwagen rijdt het peloton weer op een hoopje.![]()
Die laatste twee zijn flink steil op een behoorlijk aantal passages. Daar moet je het vooral zelf doen.
Ik ben benieuwd wat Kwiatkowski over kan houden. Zo achter de rug van Martin moet hij zich niet veel meer inspannen dan Nibali en de andere klassementsrenners. Die sprong naar de kop uit het begin van de rit lijkt een gouden beslissing.
Ik ben benieuwd wat Kwiatkowski over kan houden. Zo achter de rug van Martin moet hij zich niet veel meer inspannen dan Nibali en de andere klassementsrenners. Die sprong naar de kop uit het begin van de rit lijkt een gouden beslissing.
Nil volentibus arduum
Bij mij gaan wel alle alarmbellen rinkelen hoor, als ik Martin voor de 2e dag op rij iedereen op een hoopje zie rijden.
-
- AT Toto winner 15/16
Idd.