MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Daily Blind

Re: MLB

Bericht door Daily Blind » ma nov 21, 2011 12:11 pm

Gregory Halman (Seattle Mariners) is vannacht in Rotterdam vermoord!

zeux

Bericht door zeux » ma nov 21, 2011 12:17 pm

Zlatan Son of God schreef:Gregory Halman (Seattle Mariners) is vannacht in Rotterdam vermoord!
Damn. Heftig.

bericht.

IM op honkbalsite.nl
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma nov 21, 2011 12:38 pm

Ja heel vervelend voor hem, vrienden en familie. Aan zijn cijfers te zien had hij nog een lange weg te gaan, erg jammer dat hij die niet kan volgen. Broer is aangehouden lees ik.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » ma nov 21, 2011 1:00 pm

InnerHarbour schreef:Ja heel vervelend voor hem, vrienden en familie. Aan zijn cijfers te zien had hij nog een lange weg te gaan, erg jammer dat hij die niet kan volgen. Broer is aangehouden lees ik.
Er zat progressie is en hij was nog jong. Ja, broer zit vast. Een ontzettend drama dat wel een enorme domper op de vreugde van de wereldtitel zal zijn. Echt een honkbalfamilie en zo groot is die wereld niet.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma nov 21, 2011 1:08 pm

Ja de vader was ook een goede speler.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » ma nov 21, 2011 3:14 pm

MLB.com heeft het verhaal nu ook.

Met onder meer deze reactie:
RIP Greg.
I still remember that absolutely sick catch you made. I will never forget it. You were one of the young guys I absolutely loved to watch. I know as fans we were critiquing your statistics and your performance, but lord did we love the energy and the life you brought to your game. Even though you haven't much, your youth and talent was amazing. You gave us Mariners fans something to cheer about (remember when you started off your call up with a >.500 over a number of games) and even though we didn't have the BEST team, we could feel your energy and love for the game despite that, and that's priceless.Thank you for living our dreams, and thank you for everything. We'll miss you.

zeux

Bericht door zeux » ma nov 21, 2011 4:27 pm

Er druppelt langzaam meer nieuws naar buiten:
Het slachtoffer en zijn broer hadden 's ochtends ruzie gekregen over de radio die te hard zou staan. De politie verdenkt de broer van betrokkenheid bij de steekpartij. De vriendin van de honkbalinternational heeft de politie gealarmeerd.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma nov 21, 2011 5:51 pm

Tweet van Adam Jones waarmee Halman het baseball kamp deed
Sucks ass to read what I just read. I was just wit my boy Halman a week ago. What's going on world. #RIP Halman
YNWA

zeux

Bericht door zeux » ma nov 21, 2011 8:40 pm

Nog een warm verhaal in de Seattle Times.

So sad.

En toch denk ik ook aan Jason, zijn broer. Een ruzie over een radio die te hard staat, 's ochtends heel vroeg. Een opwelling van woede. Gregs leven weg, zijn familie kapot, hij kapot. In alle reacties lees ik ook terug hoe close de twee broers waren. Natuurlijk, wat doet dat mes daar op dat moment en hoe kom je erbij om dat überhaupt te gaan gebruiken, maar, damn, die gozer is ook totaal aan diggelen. Eigen schuld, zeker, maar één split second en meerdere levens zijn weg.

Mart Smeets was ook zeer geëmotioneerd vanavond bij P&W. Via zijn zoon Tjerk staat hij dicht bij het Nederlands team, Gregory was een Haarlemmer, speelde bij Kinheim en zat dus in de omgeving van Tjerk en Mart Smeets. Het maakte weer duidelijk wat een mindblowing dreun dit is voor de Nederlandse honkbalwereld na die euforie van de wereldtitel. Halman was het meest veelbelovende Nederlandse talent in de MLB sinds jaaaaaaren. Had het in zich heel ver te komen. Een echt voorbeeld.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di nov 22, 2011 7:50 pm

Nieuwe CAO is officieel en Verlander pakt na de CY ook de MVP. Ik ben nooit zo voor een pitcher die de MVP pakt aangezien deze maar eens in de 5 dagen waardevol voor het team kan zijn.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » do nov 24, 2011 12:32 am

De graafmachines staan in CitiField om de wandjes in het verre veld iets naar binnen te halen. Eindelijk wordt de Bermuda-driehoek op links een stuk overzichtelijker. Goed voor - hopelijk - Jason Bay en David Wright, voor wie die gapende gaten angstgegners werden.

Maarrr, ook de bezoekende sluggers meppen hem er nu makkelijker uit. Kijk je dan naar de pitchers, dan begin je net zo te beven als bij de verdediging van Ajax als die in de slotminuten onder druk komt te staan.

Dit zijn de home/road-splits van de rotation, toen de wandjes nog veilig ver weg stonden:

Pelfrey 3.94/5.49 – Capuano 3.82/5.42 – Niese 3.54/5.33 – Gee 3.17/5.74.

Hmmmmmm.

zeux

Bericht door zeux » do nov 24, 2011 12:37 am

InnerHarbour schreef:Nieuwe CAO is officieel en Verlander pakt na de CY ook de MVP. Ik ben nooit zo voor een pitcher die de MVP pakt aangezien deze maar eens in de 5 dagen waardevol voor het team kan zijn.
Verlander gooide als een beest (al vond ik hem in de laatste weken wat wegzakken). Zo'n anker in de rotatie is ook wat waard, geeft rust en zekerheid. Pitching is een integraal onderdeel van het honkbal en het zou dus wat maf zijn dat je nooit MVP zou kunnen worden als pitcher, omdat je maar eens in de vijf wedstrijden gooit.

Ik snap je wel, maar Verlander was zo cruciaal voor Detroit, dat het best gewaardeerd mag worden.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr nov 25, 2011 8:22 am

Orioles zijn bezig met een Koreaanse 33 jarige reliever, nou dat zal wat worden. :excited.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma nov 28, 2011 6:41 pm

Tis wel erg rustig over de hele linie, ik weet dat de wintermeetings pas op 5 december beginnen maar toch. Saai.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo nov 30, 2011 6:59 am

Bobby Valentine is de nieuwe Red Sox manager. Zijn laatste job in MLB was iets van 5 jaar bij jullie, verdween toen weer een tijdje naar Japan. Hoe vond jij hem? Ken hem niet echt als manager maar als ik hem bij ESPN zie komt hij over als een veel te bruine gladjakker. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » do dec 01, 2011 9:49 am

InnerHarbour schreef:Bobby Valentine is de nieuwe Red Sox manager. Zijn laatste job in MLB was iets van 5 jaar bij jullie, verdween toen weer een tijdje naar Japan. Hoe vond jij hem? Ken hem niet echt als manager maar als ik hem bij ESPN zie komt hij over als een veel te bruine gladjakker. :ajaxsmiley.gif:
Wist van een so-so-team een winnend team te maken met de 2000 WS als grootste verdienste.

Is nog steeds populair binnen het Mets-gilde. Sommigen zagen hem liever op de plek van Collins.

Is wel een tacticus (over-managen dus in jouw jargon). Daar heb je in de AL geen ruk aan, omdat dat simplistisch 'ik ram hem ver en zie wel'-honkbal is. :ajaxsmiley.gif:

Heeft ook een ego zo hoog als de Empire State, als ik het goed begrijp. Zal dus een stevige GM boven zich moeten hebben en de vraag is of dat lukt in de nieuwe situatie in Boston.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do dec 01, 2011 3:48 pm

Gisteren naar Moneyball geweest, fijne film maar me rotgelachen. Samen met een kerel met een baseballcap tussen 100 vrouwen waarvan de helft er na een uur uitliep. Prachtig, Moneyball is natuurlijk een flink stats verhaal en dan kan die Pitt er nog zo goed uitzien maar als je er de ballen van snapt…… :drecul.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » vr dec 02, 2011 7:43 pm

Zie op ESPN net dat Magic Jonhson zou willen bieden op de Dodgers. Interesting...

zeux

Bericht door zeux » za dec 03, 2011 1:51 pm

Het is zelfs een dream team.

"When I first got to town [in 1979], the Dodgers were on Page 1 of the L.A. Times and the Lakers were on Page 3," Johnson said. "I've seen how the Dodgers can be as big as the Lakers, and I want that to happen again."

zeux

Bericht door zeux » ma dec 05, 2011 1:17 am

Marlins zouden Reyes 6y/$111m hebben geboden. Dat gaan de Mets niets matchen, vrees ik. Hij is het wel waard, op zich, al kan het zijn dat de Marlins er over vijf jaar spijt van hebben. Zijn game draait om speed, met het klimmen der jaren wordt dat bijna altijd minder en gezien zijn hamstrings is er altijd het risico van lange periodes op de DL.

Ruben Tejada zal wel de nieuwe SS van de Mets zijn.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma dec 05, 2011 10:23 am

Ben het met je eens 6 jaar is te lang voor Reyes maar ik ben bang dat ze niet anders kunnen, anders komt hij niet. Ze gaan Puljols en Prince ook te lange contracten geven, let maar op.

Vandaag beginnen de wintermeetings ben benieuwd!

BTW, lees net dat Reyes rond is, 6 jaar 106 miljoen.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » ma dec 05, 2011 3:25 pm

Wat gaan Pujols en Prince opbrengen, dat wordt nu interessant, nu Reyes de piketpaal heeft gezet.

Het zou me niets verbazen als Pujols (31) voor 7 jaar gaat. En dan 20 per jaar? 7/$140m dus. Misschien zelfs nog wel een tik hoger. 7y/$180m. Zeker voor een AL-club kan hij langjarig waarde hebben, omdat hij uiteindelijk dan naar een DH-rol kan.
Crawford kreeg 7y/$142 vorig jaar. Daar moet Pujols (ruim) overheen kunnen.

Prince zou nog wel eens gekker kunnen worden, omdat hij ook een slag jonger is dan Pujols (27). 8y/$200? Zijn (over)gewicht kan op termijn een probleem zijn, al logenstraft Ortiz dat bij de BoSox weer.

Pujols en Fielder zijn in ieder geval meer waard dan Reyes en kunnen op zeker langer mee.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma dec 05, 2011 6:34 pm

Ik las dat Puljols 27 en Fielder 25 miljoen pj moeten gaan verdienen. Ik zou altijd voor Puljols gaan
YNWA

zeux

Bericht door zeux » di dec 06, 2011 2:49 pm

Marlins hebben inmiddels ook closer Bell (3y/$27m), praten met agent van Pujols (net als de Cubs en de Cards) en lijken geïnteresseerd in pitchers Buehrle en C.J. Wilson.

Brrrr. Ze zijn agressief aan het kopen deze winter. Terwijl de Mets vooralsnog geen fuck uitvoeren. De Marlins hebben duidelijk vertrouwen in het nieuwe stadion dat om de hoek ligt van Calle Ocho. Wat een vreselijk lelijke betonnen staander hebben ze trouwens gebouwd voor het beweegbare dak. Ziet er niet uit.

Mets vijfde plaats in de divisie volgend jaar, dat tekent zich duidelijk af.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di dec 06, 2011 7:16 pm

Ik lees net dat de Marlins volgens ESPN bronnen hem een 10 ja je leest het goed TIEN jarig contract hebben voorgehouden verdere details zijn nog niet bekend. Als dit allemaal doorgaat heb ik het juiste voorjaar uitgekozen om Fish te kijken. :hypocrite.gif:
YNWA

Plaats reactie