MLB
Moderator: mods
Re: MLB
Eindelijk naar bed. Moet gvd over iets meer dan 5 uur op. Maar dit was een te mooie pot om te laten lopen.
Cardinals 2-0 voor. Go Cards!
Good night.

Cardinals 2-0 voor. Go Cards!
Good night.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Game 4 in Detroit bij een 1-2 stand en geen Verlander op de heuvel. Leyland bewaart em dus voor de finale.
Game 3 vanavond in St Lou. Veel hangt af van of Pujols ze weer weet te raken. Zit trouwens in een contract jaar. Geloof wel dat de algemene verwachting is dat hij Cardinal blijft.
Game 3 vanavond in St Lou. Veel hangt af van of Pujols ze weer weet te raken. Zit trouwens in een contract jaar. Geloof wel dat de algemene verwachting is dat hij Cardinal blijft.
De clubs met heel veel geld - daar in het (nu) barre oosten - hebben al een first baseman die kapitalen kost (en lang vast ligt).Dubbel schreef:Game 4 in Detroit bij een 1-2 stand en geen Verlander op de heuvel. Leyland bewaart em dus voor de finale.
Dus ja, die kans is er.
Go Cards!!! :)
Harrison - Porcello is een toss-up.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Heerlijk voorspelbaar, als de MFY zijn uitgeschakeld gaan hun bandwagon fans afgeven op de playoffs. Volgende stap is zeuren over de ratings. 

YNWA
Oh, ik denk inderdaad dat honkbal een saaie sport is om naar te kijken als je er de ballen verstand van hebt. Duurt drie uur, spel ligt (ogenschijnlijk) vaak stil, veel tussenpauzes en veel tactiek die je niet direct ziet.Marillion schreef:Valt me eerlijk gezegd nog mee. Wat mij betreft een prima sport om te kijken als je last hebt van insomnia.
Zit je er wel in, dan is het een prachtige sport. Vind ik.

Moet die owner er wel volgende maand zijn... Ben benieuwd wanneer Pujols tekent. Als hij echt graag in St. Louis wil blijven, zou het voor de rust daar goed zijn als hij dat meteen na de play-offs doet. Het lijkt er op dat hij inderdaad écht graag bij de Cardinals speelt, maar of dat nog zo is als de dollars gaan spreken...Dubbel schreef:Een nieuwe Dodgers owner zou nog weleens een poging kunnen wagen. Zoals ik het begrijp is Pujols echter nogal aan St Lou verknocht.
Hij had overigens een moeizaam eerste half jaar. De eerste tekenen van verzwakking? Je kunt ook niet eindeloos aan de top staan. Ben dus ook benieuwd of hij elders een contract van vijf tot zeven jaar kan krijgen. Vijf jaar is nog enigszins een horizon, zeven is too much. Volgens mij zijn er zoveel voorbeelden van falende langjarige contracten, dat ik me niet kan voorstellen dat eigenaren daar nog kwistig mee gaan strooien.
Zelfde geldt voor Reyes. En die heeft dan ook nog eens zwakke hammies.