NFL
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: NFL
Die ontknoping was wel spannend. Bij Chargers - Chiefs mocht de laatste ploeg vlak voor tijd aanleggen voor een haalbare field goal. Als ze die maken waren de Steelers alsnog door geweest. Nu viel het kwartje in de verlenging uiteindelijk de andere kant op. De Ravens hadden niet de magie van bijvoorbeeld vorig jaar. Het zat er gisteren tegen de Bengals eigenlijk geen moment echt in.
Die laatste weken geven toch altijd weer een paar mooie scenario's. Een paar ploegen zijn van ver gekomen.
Die laatste weken geven toch altijd weer een paar mooie scenario's. Een paar ploegen zijn van ver gekomen.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Ik heb begrepen dat ze het vertrek van Ray Lewis nooit konden opvangen. Dat was echt de leider, binnen en buiten het veld. Verder was Flaco niet best, veel fans vinden dat hij op beslissende momenten het te vaak laat afweten.
Het team waar ik nog enige sympatie voor voel, de Jets, hebben het ook niet gehaald. Gelukkig hebben we de Flight crew nog.
Het team waar ik nog enige sympatie voor voel, de Jets, hebben het ook niet gehaald. Gelukkig hebben we de Flight crew nog.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op di dec 31, 2013 10:37 am, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Daar kan KLM nog wat van leren!
Gisteravond Eagles - Cowboys nog even meegepakt. Aardig potje waar Cowboys ten onder gaan door een aantal cruciale turnovers. Volgens mij hebben ze nu drie seizoenen op rij de playoffs gemist op de laatste speeldag. Nu op naar het Wild Card Weekend, in het zwart de ploeg die ik als winnaar voorspel.
Zaterdag
Kansas City Chiefs @ Indianapolis Colts
New Orleans Saints @ Philadelphia Eagles
Zondag
San Diego Chargers @ Cincinnati Bengals
San Fransisco 49ers @ Green Bay Packers
Gaat een paar keer spannend worden!
Gisteravond Eagles - Cowboys nog even meegepakt. Aardig potje waar Cowboys ten onder gaan door een aantal cruciale turnovers. Volgens mij hebben ze nu drie seizoenen op rij de playoffs gemist op de laatste speeldag. Nu op naar het Wild Card Weekend, in het zwart de ploeg die ik als winnaar voorspel.
Zaterdag
Kansas City Chiefs @ Indianapolis Colts
New Orleans Saints @ Philadelphia Eagles
Zondag
San Diego Chargers @ Cincinnati Bengals
San Fransisco 49ers @ Green Bay Packers
Gaat een paar keer spannend worden!
Nil volentibus arduum
Ja, dat was een wedstrijd zeg. Wat een shootout! Een voorsprong van 28 punten verspelen. Dan slaap je wel slecht. Kansas City had wel wat pech met de vele blessures.
Nu nummer drie. Bengals favoriet voor mij. De vierde wedstrijd bewaar ik denk ik voor morgen.
Nu nummer drie. Bengals favoriet voor mij. De vierde wedstrijd bewaar ik denk ik voor morgen.
Nil volentibus arduum
In play offs kan volgens mij alles gebeuren. Zie gisteren. Twee keer close. Chargers goed begonnen. Denk dat ik ze allebei ga zien.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik ben op zich heel nieuwsgierig naar SF@Green Bay. Maar achteraf kijken geeft het grote voordeel dat het veel sneller gaat. Die laatste plays zijn vaak vervelend als de wekker vroeg gaat. Play van een paar seconden, review, timeout, blessure. Met name tegen het einde van een wedstrijd duurt dat me soms echt te lang. Die laatste minuten voor de rust net ook weer. Er komt geen eind aan.
Deze wedstrijd kan in ieder geval nog alle kanten op. Maar ik blijf bij de Bengals.
Deze wedstrijd kan in ieder geval nog alle kanten op. Maar ik blijf bij de Bengals.
Nil volentibus arduum
Vanaf het derde kwart was het klaar voor de Bengals. De aanval kwam geen moment meer op gang. Zie je toch wel vaker gebeuren met een ploeg die in het reguliere seizoen zo makkelijk scoort. In de playoffs is het dan toch ineens andere koek. Jammer want op basis van hun reguliere seizoen had ik ze wel wat meer gegund. Maar dit is gewoon terecht. Chargers zijn beter.
Nil volentibus arduum
Het was -15 bij Kick Off, gevoelstemperatuur nog wat lager door de wind. Maar als ik het goed heb begrepen is het 6 keer kouder geweest in de geschiedenis van de NFL. Weer een wedstrijd tot het gaatje. Soms vraag ik me wel eens af of ze niet gewoon alleen de laatste 5 minuten kunnen spelen. Scheelt een hoop tijd.
Het plaatje voor de divisional playoffs van komend weekend is nu compleet. Zaterdagavond twee en zondagavond twee.

Het plaatje voor de divisional playoffs van komend weekend is nu compleet. Zaterdagavond twee en zondagavond twee.
Nil volentibus arduum
Vanavond Broncos - Patriots. Ik verwacht een mooie wedstrijd. Mijn sympathie ligt bij de Broncos die het hele seizoen al laten zien dat ze makkelijk scoren. Ook een mooie traditionele club. Manning op weg naar een nieuwe superbowl?
Morgen dan nog Seattle - San Fransisco, al kijk ik die pas maandag. Ik ben benieuwd of de 49ers de sterke defense van Seattle kunnen verslaan in een uitwedstrijd. De Seahawks zijn thuis bijna niet te kloppen. Ik hoop hier wel op de 49ers. Al moet ik zeggen dat ik bij beide wedstrijden vooral uit ben op een spannende wedstrijd. Wat is dat toch heerlijk. Min of meer neutraal sport kijken.
Morgen dan nog Seattle - San Fransisco, al kijk ik die pas maandag. Ik ben benieuwd of de 49ers de sterke defense van Seattle kunnen verslaan in een uitwedstrijd. De Seahawks zijn thuis bijna niet te kloppen. Ik hoop hier wel op de 49ers. Al moet ik zeggen dat ik bij beide wedstrijden vooral uit ben op een spannende wedstrijd. Wat is dat toch heerlijk. Min of meer neutraal sport kijken.
Nil volentibus arduum
Beide wedstrijden morgen toch? 21.00 (Broncos-Patriots) en 00.30 (49ers-Seahawks), als ik de berekening goed doe (3:00 EST, 6:30 EST)Marillion schreef:Vanavond Broncos - Patriots. Ik verwacht een mooie wedstrijd. Mijn sympathie ligt bij de Broncos die het hele seizoen al laten zien dat ze makkelijk scoren. Ook een mooie traditionele club. Manning op weg naar een nieuwe superbowl?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
En ja, ik heb geen uitgesproken favoriet. Dus ik hoop ook op twee spannende wedstrijden (eerste twee kwarten overslaan?
)
Al doe ik mee met een de Fantasy Playoff Challenge bij NFL met alle ballen op de Broncos, maar goed of ik 51.372 wordt of 43.759 maakt ook niet zoveel uit. :-)

Al doe ik mee met een de Fantasy Playoff Challenge bij NFL met alle ballen op de Broncos, maar goed of ik 51.372 wordt of 43.759 maakt ook niet zoveel uit. :-)
Mooie drive van de Broncos. Nemen veel tijd van de klok en ronden het met een touchdown af. Ik begin me toch af te vragen hoe spannend dit nog gaat worden. De aanval van Denver loopt prima en ze hebben een aardige marge te pakken. Dan kan Brady een topper zijn maar dit is wel een hele grote uitdaging.
Nil volentibus arduum
Toch heb ik het hem wel zien doen hoor. 2 TD's in iets van vijf, zes minuten. Snelle drives. Kat met negen levens. Maar Manning is on a roll. Ziet er heel stevig uit. Dus inderdaad kans dat het vierde kwart een formaliteit gaat worden. Patriots need a TD. Soon.
Ja, er zijn wel gekkere dingen gebeurd. Maar ik zie het vanavond eigenlijk niet meer veranderen. Denver is in controle. En ze hebben met hun goed lopende aanval de mogelijkheid om tijd op te snoepen en eventueel zelf ook nog te scoren. Zou me echt verbazen als New England dit nog spannend gaat maken.
Nil volentibus arduum