F1 en andere autosporten
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: F1 en andere autosporten
Gaan ze hem nou 2 keer rijden? Zou wel geinig zijn als ze de 2e in omgekeerde richting rijden. Wel goed voor de kansen van Max. Thuis circuit van RB.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Dat zou een goed idee zijn!
Dan krijg je een hele nieuwe situatie voor iedereen. Maar het zal wel stuiten op allerlei bezwaren rondom veiligheid omdat uitloopstroken daar dan bijvoorbeeld niet op zijn ingericht.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Qua veiligheid en pitstraat rij richting zal je wel in de knoop raken. Bij Mario kart gaat zo'n variant toch makkelijker.
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... WdCON.html
8 races lijken vast te liggen, ze hopen in december 15 tot 18 races gereden te hebben.
8 races lijken vast te liggen, ze hopen in december 15 tot 18 races gereden te hebben.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Tijdens het zappen kom ik langs de virtuele 24 uur van Le Mans op RTL 7. Het is natuurlijk nog steeds een computerspelletje maar dit is de eerste keer dat zo'n virtuele sportvariant wel acceptabel op me overkomt.
Op zich niet zo gek want dat is natuurlijk al vele jaren in ontwikkeling. Veel coureurs maken hun meeste uren met een simulator.
Op zich niet zo gek want dat is natuurlijk al vele jaren in ontwikkeling. Veel coureurs maken hun meeste uren met een simulator.
Nil volentibus arduum
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Maar dat je dan kunt uitvallen met pech vind ik dan wel iets te realistisch.Marillion schreef:Tijdens het zappen kom ik langs de virtuele 24 uur van Le Mans op RTL 7. Het is natuurlijk nog steeds een computerspelletje maar dit is de eerste keer dat zo'n virtuele sportvariant wel acceptabel op me overkomt.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ja, hoe zit dat? Daar begreep ik ook niks van. Is dat dan puur pech of geluk hebben of moet je bijvoorbeeld echt ergens tegenaan rijden om met problemen te maken te krijgen?
Nil volentibus arduum
Inmiddels lijkt het er op dat de races alleen of hoofdzakelijk in Europa gereden gaan worden, en dat er zelfs nieuwe GP's gaan komen, bijvoorbeeld in Portimao. Dan vind ik het bijzonder dat er blijkbaar geen plek meer is voor Zandvoort. Weet iemand waarom dat is?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Volgens mij wil Zandvoort dat zelf niet. Ik heb een tijdje terug Jan Lammers daarover gehoord. Hij gaf aan dat de terugkeer naar Zandvoort een feest moet zijn en dat ze dat dus niet zonder publiek willen doen. Dan wachten ze liever een jaar.
Wellicht dat het ook iets te maken heeft met het feit dat er dan geen inkomsten zijn?
Wellicht dat het ook iets te maken heeft met het feit dat er dan geen inkomsten zijn?
Nil volentibus arduum
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Pfieuwwww, Nascar time... 
...hoewel.

...hoewel.

-
Dat en je doorbreekt de totale hype.Marillion schreef:Volgens mij wil Zandvoort dat zelf niet. Ik heb een tijdje terug Jan Lammers daarover gehoord. Hij gaf aan dat de terugkeer naar Zandvoort een feest moet zijn en dat ze dat dus niet zonder publiek willen doen. Dan wachten ze liever een jaar.
Eerste keer terug in Zandvoort zou compleet volle tribunes betekenen en een volgend jaar zullen veel mensen daar bij willen zijn. Je creeert daarmee een event waar je een keer geweest moet zijn (beetje de toppers concerten maar dan anders :) )
Dit jaar beginnen met een grandprix zonder publiek haalt de nieuwigheid ervan af zonder die boost
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bernie is vader geworden. 89 jaar oud en vader van zijn eerste zoon. Hij heeft al drie dochters, waarvan de oudste 65 en oma is. 

Dit weekend weer echte race. Trekt me toch meer dan dat voetballen zonder publiek
Inderdaad. Ik heb op zich niet zoveel interesse in F1 maar voor deze sport maakt het niet zoveel uit als er geen publiek zit. Denk dat ik wel even ga kijken.
Nil volentibus arduum
Scheelt ook dat eerste sport is waar ik daadwerkelijk een favoriet hebt. Of Bayern real of Liverpool wint, zou me eerlijk gezegd dat een zorg zijn.
Officiële wedstrijd van Ajax zonder publiek zal me al weer heel wat meer interesseren
Officiële wedstrijd van Ajax zonder publiek zal me al weer heel wat meer interesseren
- Jinne
- Site Admin
De Mercedessen wel weer oppermachtig in de training. Max best of the rest en Ferrari opvallend slecht. Was daar een reden voor?training namelijk niet gezien.
-
- AT Toto winner 15/16
Hamilton had een straf moeten krijgen, hij negeerde een gele vlag. Max kreeg daar vorig jaar wel een straf voor.. maarja BLM he.
Ben benieuwd naar de beweegreden, leek inderdaad een kopie van situatie met Max vorig jaar
Ferrari laat nu duidelijk zien hoe groot het voordeel was van hun illegale motor. Ook de klantenteams doen niet mee
Red Bull helaas te ver weg. 2 tot 3 tiende kan nog met betere race setup gecomponeerd worden, dit lijkt te groot. Hopelijk wordt het flink heet vandaag, waardoor de verhoudingen weer wat veranderen
Ferrari laat nu duidelijk zien hoe groot het voordeel was van hun illegale motor. Ook de klantenteams doen niet mee
Red Bull helaas te ver weg. 2 tot 3 tiende kan nog met betere race setup gecomponeerd worden, dit lijkt te groot. Hopelijk wordt het flink heet vandaag, waardoor de verhoudingen weer wat veranderen
Hij mag starten vanaf plek 2 vanwege een gridstraf voor Hamilton. Dit naar aanleiding van een protest vanuit Red Bull over een situatie met gele vlaggen tijdens de kwalificatie. Hamilton start nu vanaf plek 5.
Red Bull maakt in het eerste raceweekend wel gelijk duidelijk hoe ze in de wedstrijd zitten. Eerst een protest tegen de auto van Mercedes. Nu tegen Hamilton vanwege de kwalificatie. Ze zijn duidelijk niet van plan om ergens iets te laten liggen.
Red Bull maakt in het eerste raceweekend wel gelijk duidelijk hoe ze in de wedstrijd zitten. Eerst een protest tegen de auto van Mercedes. Nu tegen Hamilton vanwege de kwalificatie. Ze zijn duidelijk niet van plan om ergens iets te laten liggen.
Nil volentibus arduum
GVD wat heb ik hier lang op gewacht! Ik heb er zin in!!
-
- AT Toto winner 15/16
En daar gaan we weer.. kutzooi.
Heerlijke anticlimax!
Als zo n race nu gewoon om 12 uur begint of in de avond
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het begin van weer een seizoen in de achtervolging?
Nil volentibus arduum