WK Snooker
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: WK Snooker
13-11, ik ga vanavond wel kijken maar je kan net zo goed niet kijken.
Nu mis je toch een Ronnie of Trump om de avondsessie nog leuk te maken.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Higgins al meer dan 45 minuten geen punt gemaakt zie ik net in beeld. Dat is op zich vrij herkenbaar maar voor de finale wel een beetje jammer. Ik zie 'm geen frame meer pakken eerlijk gezegd als hij niet meteen toeslaat. Het verzet lijkt gebroken door die straffe serie van Selby.
Nil volentibus arduum
Geen enkel frame? Op zich ook heel herkenbaar
maar dat zou wat zijn. 10-4 voor en in het vervolg met 14-1 op je broek krijgen.

Zo. Ik kon vanmiddag niet kijken, maar is Higgins geïmplodeerd?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Years getting to Higgins. Nog wel de skills, maar het lijkt dat hij niet meer de concentratie voor lange partijen heeft.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Nee dat is te simpel.zeux schreef:Zo. Ik kon vanmiddag niet kijken, maar is Higgins geïmplodeerd?
Kan. zoals ik al zei, ik heb niks gezien. Dus ben wel benieuwd. Puur de klasse van Selby? Niet tegenop te snookeren?Sandro_Calaaabro schreef:Nee dat is te simpel.zeux schreef:Zo. Ik kon vanmiddag niet kijken, maar is Higgins geïmplodeerd?
Het zit hem ook niet tegen, zoals ik al schreef. Zie je overigens nu ook weer. Het is nu wel klaar.
Onze Nederlander had daar even een hoofdrol en goed gedaan hoor.
16-15?
16-15?
-
- AT Toto winner 15/16
Het is nu wel weer een wedstrijd hoor, maar Higgins moet dit frame wel winnen.
-
- AT Toto winner 15/16
16-15! Ik schijt op Higgins maar dit is wel knap!
-
Absoluut. Verhaas neemt nu zéker een goede beslissing door het alleen een foul te noemen. Ik denk daarentegen wel dat in frame 31 zwart nééét geraakt werd.
Dan zou het een 'touching ball' zijn geweest. En die callde hij niet. De witte ketste zeker niet terug.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik denk daarentegen wel dat in frame 31 zwart nééét geraakt werd.
Jammer dat Higgins die pot naar de middle pocket niet maakte. Zou mooi zijn als Higgins toch weer dichterbij zou komen.
Dit zal m toch wel zijn.
Weer een 'lapse' van Higgins op een positional shot...
Weer een 'lapse' van Higgins op een positional shot...
- InnerHarbour
Mooi moment trouwens met Higgins die wilde aanleggen voor een pot maar er toen achter kwam dat hij net niet ver genoeg over de tafel heen kon buigen: "Too much Haggis..". 

Nil volentibus arduum
Sandro_Calaaabro schreef:Ik denk op dit moment dat de eindstand 18-15 voor Selby gaat worden. Hoeveel kan ik daarvoor krijgen?Cruijff schreef:Maar eens even bij de Bookmakers kijken wat nu de noteringen zijn.
Helaas voor mij is zes keer 0 nog steeds 0.brigade zuid schreef:6 x je inzet
-
- AT Toto winner 15/16
Om vervolgens een slechte stoot af te leveren waardoor Selby de tafel leeg kon spelen en Higgins het frame verliest. Kortom zo'n grapje tussendoor is leuk maar je bent je concentratie en scherpte daarna wel even kwijt.Marillion schreef:Mooi moment trouwens met Higgins die wilde aanleggen voor een pot maar er toen achter kwam dat hij net niet ver genoeg over de tafel heen kon buigen: "Too much Haggis..".
Dat is inderdaad een goed punt. Als hij er precies tegenaan was gerold dan had het een touching ball moeten zijn. Op het moment zelf dacht ik ook dat het een foul was. Maar goed, je kunt er naar blijven kijken, het is ongelofelijk dichtbij.zeux schreef:Dan zou het een 'touching ball' zijn geweest. En die callde hij niet. De witte ketste zeker niet terug.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik denk daarentegen wel dat in frame 31 zwart nééét geraakt werd.
Wat een sportdag. Ronnie O'Sullivan laat ook weer even zien wat een briljante speler het is in de finale van het English Open. Het perfecte snooker, een masterclass. Hij stond op 97% potting succes en voegde er vervolgens nog twee centuries aan toe, dus wat zal het zijn geweest, 99%? F*cking brilliant.
Forget Ding. Yan Bingtao is het supertalent uit China. 17 jaar oud nog maar.
-
- AT Toto winner 15/16
Zeker zondagavond de finale van de Ierse Open gekeken? Wel een talentje idd, ziet er al wel wat ouder uit trouwens.