Tennis
Moderator: mods
Zoals Ajax in de beste tijden dus.Jöhnk schreef:Zat ook wel een stukje theater bij volgens mij. Toen het moest liep ze opeens weer als een kieviet.brigade zuid schreef:Toch nog gewonnen. Het ging moeizaam na de regenpauze, maar overall goed gespeeld.
Wat zie ik, heeft Serena Williams gewonnen? die liep half kreupel over de baan?!?
Niettemin een geweldige speelster. Je staat tegen haar al met 1-0 achter voordat de wedstrijd begonnen is.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Zeiden ze op RTL7 maar zie het idd ook niet staan. Wel apart dat er maar 3 wedstrijden op het centre court en court 1 staan geprogrammeerd, ze beginnen om 11 uur plaatselijke tijd, dan ben je om een uur of 4 wel klaar lijkt me.Hoeladans schreef:Hoe kom je daarbij??brigade zuid schreef:Morgen moet ze weer, laatste partij op centre court tegen Henin. Ik hoop dat ze dan weer fit is, dan kan het een leuke pot worden.
Ik zit nu naar the schedule of play te kijken en zie die wedstrijd toch echt niet staan.
Krajicek morgen partij 1 court 14 voor de dubbel en partij 3 court 7 voor de mixed.
telesport.nlKrajicek ook in dubbel onverslaanbaar.
Door onze Telesportredactie
LONDEN - Michaëlla Krajicek blijft het druk houden de komende dagen. Niet alleen bereikte zij maandag de kwartfinale in het enkelspel, ook in het dubbelspel is de Nederlandse onverslaanbaar. Met haar Poolse partner Agnieszka Radwanska bereikte ze de derde ronde door het duo Andrea Hlavackova en Sandra Kloesel te verslaan met 6-3 6-3.
Met Radwanska - die Krajicek de hele partij tegen Laura Granville in het enkelspel aanmoedigde - treedt Misa in de volgende ronde aan tegen het als vijfde geplaatste koppel Kveta Peschke en Rennae Stubbs.
Krajicek komt ook nog uit in het gemengd dubbelspel. Daarin speelt ze met de Tsjech Martin Damm later op de dag de eerste ronde tegen het Roemeense duo Andrei Pavel en Andreea Ehritt-Vanc.
-
- AT Toto winner 15/16
-
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Krajicek morgen 2e partij na Kiefer - Djokovic op court 2. Mixed dubbel partij 4 op court 4. De partij daarna is overigens Richard Krajicek/Pat Cash tegen Goran Ivanisevic/Pioline.
Weather forecast:
Wednesday:
Another showery day is expected but with some drier and brighter interludes. A fresh westerly breeze. Maximum temperature 19 deg C (66 deg F).
Thursday 14 / 20 Sunny intervals
Friday 12 / 20 Light rain shower (Day)
Saturday 14 / 21 Heavy Rain
Sunday 14 / 24 Sunny (Day)
Weather forecast:
Wednesday:
Another showery day is expected but with some drier and brighter interludes. A fresh westerly breeze. Maximum temperature 19 deg C (66 deg F).
Thursday 14 / 20 Sunny intervals
Friday 12 / 20 Light rain shower (Day)
Saturday 14 / 21 Heavy Rain
Sunday 14 / 24 Sunny (Day)
Nog te spelen partijen:brigade zuid schreef:Het heeft vandaag weer lekker geregend. Hoe willen ze in Godsnaam dat toernooi op tijd af krijgen? In het enkelspel zijn nog wedstrijden uit de derde ronde bezig en in de mixed moeten ze veelal nog met de eerste ronde beginnen (o.a. Krajicek).
Heren enkel: 15
Dames enkel: 8
Heren dubbel: 20
Dames dubbel: 18
Mixed dubbel: 34
Dat zijn dus nog 95 partijen bij de senioren. De andere toernooien (jeugd en "oudjes") heb ik niet eens bekeken.
Moet lukken in 5 dagen, terwijl er voor vandaag en vrijdag lichte regen verwacht wordt en op zaterdag zware regenval....

Ik denk dat ze op een gegeven moment weinig anders kunnen dan het schrappen van bijvoorbeeld het mixed toernooi
-