brigade zuid schreef:Kut het is weer zover hoor.. BBC naait er tussenuit en Eurosport is met hele andere dingen bezig.
Ja, dat is zeker jammer. Is een mooie pot.
Moderator: mods
brigade zuid schreef:Kut het is weer zover hoor.. BBC naait er tussenuit en Eurosport is met hele andere dingen bezig.
Higgins had toch zn eigen wedstrijd verkocht?Sandro_Calaaabro schreef:Ben ik de enige die Higgins een ongelofelijk onsympathieke zak vind? Laat Selby dan maar de finale winnen.
Ja zoiets. Die gast is echt niet zuiver op de graat. En dan nog die uitstraling erbij. Bah.Raymon schreef:Higgins had toch zn eigen wedstrijd verkocht?Sandro_Calaaabro schreef:Ben ik de enige die Higgins een ongelofelijk onsympathieke zak vind? Laat Selby dan maar de finale winnen.
Stephen Maguire zou ik zeggen. Ziet er een beetje uit als een tokkie, wint amper wat en op de BBC zeiden ze dat ie een enorme underachiever is.Sandro_Calaaabro schreef:Kijk, nu kan ik mijn antipathie voor Higgins beter plaatsen![]()
Wie is het Feyenoord van het hedendaagse snooker dan? Selby is de harde werker maar hij wint teveel voor een Feyenoorder.
Ik denk op dit moment dat de eindstand 18-15 voor Selby gaat worden. Hoeveel kan ik daarvoor krijgen?Cruijff schreef:Maar eens even bij de Bookmakers kijken wat nu de noteringen zijn.