WK Snooker
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: WK Snooker
Het is weer begonnen, het WK!
Hier het schema met alvast wat uitslagen en tussenstanden erin. Eerst ronde is first to 10.
Mark Selby v Fergal O'Brien 10 - 2
Ryan Day v Xiao Guodong
Neil Robertson v Noppon Saengkham
Marco Fu v Luca Brecel 2 - 7
Shaun Murphy v Yan Bingtao 10 - 8
Ronnie O'Sullivan v Gary Wilson 10 - 7
Liang Wenbo v Stuart Carrington
Ding Junhui v Zhou Yuelong 7 - 2
Stuart Bingham v Peter Ebdon 10 - 5
Kyren Wilson v David Grace 10 - 6
Mark Allen v Jimmy Robertson 5 - 4
John Higgins v Martin Gould 7 - 2
Barry Hawkins v Tom Ford
Allister Carter v Graeme Dott
Anthony McGill v Stephen Maguire 2 - 10
Judd Trump v Rory McLeod

Mark Selby v Fergal O'Brien 10 - 2
Ryan Day v Xiao Guodong
Neil Robertson v Noppon Saengkham
Marco Fu v Luca Brecel 2 - 7
Shaun Murphy v Yan Bingtao 10 - 8
Ronnie O'Sullivan v Gary Wilson 10 - 7
Liang Wenbo v Stuart Carrington
Ding Junhui v Zhou Yuelong 7 - 2
Stuart Bingham v Peter Ebdon 10 - 5
Kyren Wilson v David Grace 10 - 6
Mark Allen v Jimmy Robertson 5 - 4
John Higgins v Martin Gould 7 - 2
Barry Hawkins v Tom Ford
Allister Carter v Graeme Dott
Anthony McGill v Stephen Maguire 2 - 10
Judd Trump v Rory McLeod
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
-
- AT Toto winner 15/16
Jammer dat die avondsessies maar af en toe rechtstreeks worden uitgezonden. Van de BBC kan ik het nog enigszins begrijpen maar Eurosport zit nu gewoon herhalingen van andere sporten uit te zenden.
Bijna had voor het eerst een speler uit de Benelux de tweede ronde van het WK gehaald. De Belg Brecel stond maar liefst 8-4 voor, maar verloor toch nog 10-9.
-
- AT Toto winner 15/16
Judd Trump ook op de rand van uitschakeling, staat 7-9 achter tegen iemand van buiten de top 50 die dus nog maar 1 Frame nodig heeft.
Hij heeft dus verloren. Waar die gozer allemaal mee bezig is, weet ik niet. Voornamelijk met het weggooien van zijn talent blijkbaar. Voor de rest zie ik geen echt verrassende uitslagen in de eerste ronde.
Heb er nog weinig van gezien tot nu toe. Ik ga er vandaag maar eens goed voor zitten
Heb er nog weinig van gezien tot nu toe. Ik ga er vandaag maar eens goed voor zitten

Wat een niveau zeg....ik weet het, het is het WK maar ik heb het idee dat het spel beter wordt gespeeld dan ooit. Net Higgins-Allen gekeken. No-miss snooker. Nu zijn Ding en Wenbo lekker bezig. Spannende en goede pot. En het is pas de tweede ronde.
Ronnie 11-8 achter. Hiervan zie ik hem eigenlijk niet meer terug komen.
-
- AT Toto winner 15/16
Net wel een 146 voor Ronnie. Nu 10-12, Ding heeft er nog eentje nodig.
Ding gewonnen met 13-10. Ik gun het hem wel.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik ook hoor. Nu moet ie in de halve finale tegen Selby, dit is wel het zwaarste deel van het schema.
Finale Selby-Higgins lijkt het meest waarschijnlijk. Toch wel een finale om naar uit te kijken hoor. Beiden enorme grinders.
Had nog niet veel gezien, maar kijk nu Higgins-Hawkins. Higgins voor, maar wel met sloppy play. Wordt veel gemist vind ik.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Klopt, je loopt nu toevallig net tegen een wedstrijd aan die niet heel best is. Vanmiddag in die andere halve finale was het wel top snooker.
Zeker, Ding opvallend sterk dit toernooi trouwens. Zou hij de verrassing worden?
Bij Hawkins-Higgins zat er op een gegeven moment een frame tussen dat ze achter elkaar bleven missen en met ruime marges ook nog. Die trokken elkaar duidelijk naar beneden.
Bij Hawkins-Higgins zat er op een gegeven moment een frame tussen dat ze achter elkaar bleven missen en met ruime marges ook nog. Die trokken elkaar duidelijk naar beneden.
- InnerHarbour
De exciting players zoals Ronnie en Trump liggen er al lang uit, de boring players blijven over. 

YNWA
Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven.
Heb vandaag tot nu toe nog geen topsnooker gezien.Higgins en Hawkins gaan door op dezelfde voet als gisteren en Ding wordt meegesleept in het spel van Selby, die ook niet top speelt.
Wat dit WK nodig heeft is een echte spannende pot. Daarvan zijn er veel te weinig geweest.
Heb vandaag tot nu toe nog geen topsnooker gezien.Higgins en Hawkins gaan door op dezelfde voet als gisteren en Ding wordt meegesleept in het spel van Selby, die ook niet top speelt.
Wat dit WK nodig heeft is een echte spannende pot. Daarvan zijn er veel te weinig geweest.
Nice century Selby. Paar prachtige shots.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dit frame moet Ding over de streep trekken.
Bijzondere start van het vorige frame trouwens. 18 minuten zonder een pot door goed safety spel van beiden, normaal is 18 minuten genoeg om een heel frame af te ronden, en vervolgens toch nog die dikke break van Selby.
Bijzondere start van het vorige frame trouwens. 18 minuten zonder een pot door goed safety spel van beiden, normaal is 18 minuten genoeg om een heel frame af te ronden, en vervolgens toch nog die dikke break van Selby.
Mooie respons Ding.
-
- AT Toto winner 15/16
Dit is eigenlijk gewoon de finale hoor, degene die deze halve finale wint wordt wereldkampioen en dan kun je bedenken dat Ding in de vorige ronde ook nog O''Sullivan als opponent had.
Come on, Ding! Gaf de kans nog even aan Selby, maar maakt het nu toch af. 9-10.
Dit is ook een herhaling van de finale van vorig jaar he. Ik was het zelf alweer vergeten.brigade zuid schreef:Dit is eigenlijk gewoon de finale hoor, degene die deze halve finale wint wordt wereldkampioen en dan kun je bedenken dat Ding in de vorige ronde ook nog O''Sullivan als opponent had.
-
- AT Toto winner 15/16
Kut het is weer zover hoor.. BBC naait er tussenuit en Eurosport is met hele andere dingen bezig.