Golf
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Golf
Klaar voor vandaag, niet voldoende licht meer, ze zijn veel later begonnen vanwege de mist. Morgen moet eerst de rest van de holes gespeeld worden voordat ze aan ronde drie beginnen. Joost Luiten nog alijd op plaats 3 maar nu met drie andere.
YNWA
Jammer, een bogey op de negende, maar verder prima eerste 9.
T4 nu.
De afgelopen dagen was hij beter op de back 9, dus hopelijk verpest die bogey zijn ritme niet.
T4 nu.
De afgelopen dagen was hij beter op de back 9, dus hopelijk verpest die bogey zijn ritme niet.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Vanmorgen vroeg is de derde ronde afgemaakt, Fowler aan kop met -13 en wie staat er alleen tweede met -11, juist Luiten die vandaag dus in het laatste paar start.
YNWA
- InnerHarbour
Joost op -10 bij de turn, +1 voor de dag 8 pars en een bogey. Nog negen holes te gaan.
YNWA
Luiten nog steeds par. Wat ligt het toch dichtbij elkaar. Als hij nog even een paar birdies maakt, kan hij zomaar tweede worden of derde. Fowler lijkt me gevlogen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Tis een T5 finish geworden voor Joost na een par ronde, er had meer ingezeten maar vooraf had hij er blind voor getekend.
Prima start van 2016 morgen eens kijken hoeveel hij gestegen is op de ranglijst.
BTW, we kunnen Joost ook Paulus de boskabouter gaan noemen.
Prima start van 2016 morgen eens kijken hoeveel hij gestegen is op de ranglijst.
BTW, we kunnen Joost ook Paulus de boskabouter gaan noemen.

YNWA
- InnerHarbour
Om redenen die ik niet ken (is Qatar zwaar gereformeerd zodat er niet op zondag gespeeld mag worden
) is het Commercial Bank Qatar Masters toernooi vandaag al begonnen en duurt tot en met zaterdag.
Joost heeft een solide ronde gelopen, geen spectaculaire en gaat met -3 het clubhuis in, 4 slagen achter de leiders met een T25 plaats.

Joost heeft een solide ronde gelopen, geen spectaculaire en gaat met -3 het clubhuis in, 4 slagen achter de leiders met een T25 plaats.
YNWA
- InnerHarbour
Mmmmmmm hij blijkt ergens een fout te hebben gemaakt en heeft zichzelf een strafslag gegeven, dit zegt hij er zelf over. Morgen dus met -2 vertrekken.
Ik wilde een korte putt intikken maar verloor mijn balans en trok op het laatste moment de putter omhoog en ik stop! Ik had dus op het laatste moment niet de intentie om de bal te spelen, maar omdat het er wel zo uitziet op televisie heb ik een strafslag aan mezelf gegeven.
YNWA
De Belg Pieters heeft het duidelijk lastig na z'n tweede plek
Thomas Pieters “decompresseert”
27 januari 2016
Je kon het ergens verwachten. Na zijn schitterende, maar vooral krachtenslopende prestatie in het Abu Dhabi Championship, kwam Thomas Pieters niet al te fris aan de start van Qatar Masters.
Logische vermoeidheid, maar ook enkele extrasportieve verplichtingen zorgden voor een mindere ronde.
Zes bogeys en slechts drie birdies deden “Birdiemachine” Pieters op een 75 (+3) en een plaats buiten de top 100 landen.
- InnerHarbour
Prima tweede dag van Joost, -5 zodat hij na twee dagen op -7 en op dit moment in de T 10 staat (ze zijn nog bezig).
YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Zichzelf een strafslag gegeven? Wat moet ik daar onder verstaan?
- InnerHarbour
Hij heeft het zekere voor het onzekere genomen. Hij vermeld niet voor niets dat het op TV er net uitzag of hij tweemaal sloeg. Als hij dat niet doet en er belt iemand die voor de TV zit met de wedstrijdleiding (ja en dat gebeurd echt) of die zien het zelf en na onderzoek blijkt dat hij eigenlijk tweemaal geslagen heeft nadat hij zijn scorekaart heeft ingeleverd wordt hij gediskwalificeerd.
Om dit te voorkomen heeft hij zichzelf een strafslag gegeven anders gezegd, ipv par liep hij op die hole een Bogey. Ik heb de situatie gezien en we doen het allemaal weleens, de bal blijft op 5 cm voor de hole liggen en je tikt de bal er nochalant met 'één hand' in, hij zet zijn voet raar neer verloor zijn evenwicht en ja het leek net alsof hij tweemaal sloeg. Eigen schuld dikke bult.
Om dit te voorkomen heeft hij zichzelf een strafslag gegeven anders gezegd, ipv par liep hij op die hole een Bogey. Ik heb de situatie gezien en we doen het allemaal weleens, de bal blijft op 5 cm voor de hole liggen en je tikt de bal er nochalant met 'één hand' in, hij zet zijn voet raar neer verloor zijn evenwicht en ja het leek net alsof hij tweemaal sloeg. Eigen schuld dikke bult.

YNWA
- InnerHarbour
Nou op de eerste 9 heeft hij het absoluut beter gedaan vandaag met -2. Ik zie er maar 1 speler tussen die op een lagere score staat voor de dag. Maar die is al op hole 16.