WK Snooker
Moderator: mods
Re: WK Snooker
Ik was al even uitgestapt, maar zie dat het toch nog spannend is geworden. Selby heeft een draak van een 2e sessie zeg. Wel leuk.
-
- AT Toto winner 15/16
Ding laat je toch niet zo foppen telkens.
Waanzinnig safety-gevecht net. Drie kwartier magic.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ding nog maar 1 frame achter op 9-10! Na weer zo'n waanzinnig lang frame. Die gasten zijn elkaar helemaal aan het slopen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
- AT Toto winner 15/16
Deze finale heeft werkelijk alles, mooie 100+ breaks en ook tactische gelijkopgaande frames, spanning en sensatie.
-
- AT Toto winner 15/16
En dan kan Ding gelijk komen en dan begint ie weer te kutten.
-
- AT Toto winner 15/16
Ook dit frame weer... pfff hij laat wel in zn kaarten kijken hoor. Ik denk dat hij er mentaal nog niet toe in staat is om een WK finale over de streep te trekken.
Heel eerlijk zie ik dit Ding ook niet winnen.
- InnerHarbour
-
- AT Toto winner 15/16
Bij Ding heb ik af en toe zin om hem in mekaar te beuken. Een paar klappen, even goed door mekaar schudden, wat peper in zn reet en hem eens ff vragen wat meer te laten zien hoe graag ie wil winnen. Het is af en toe ook net een bang puppy.
Ik voorspel 18-13.

Nee dan gaat ie huilenEen paar klappen, even goed door mekaar schudden

-
- AT Toto winner 15/16
Ik ga iets anders doen, er zit simpelweg geen pouwer in die jongen.
Selby laat Ding nog even terug komen. Maar nu schijt Ding in z'n broek natuurlijk bij de gedachte dat hij echt helemaal terug in de wedstrijd kan raken.
Ik zit Chelsea-SPurs te kijken. Lekker potje :-) Ik geloof wel dat Selby 'm wint.
-
Misschien toch maar even gaan kijken BZ? Nu 16-14 met een centurybreak.
Nah..ik hoop nog op een wedstrijd maar tot nu toe laat Ding het telkens afweten zodra hij enigszins in de buurt komt van Selby. Maar als hij dit frame weet te winnen dan praat ik wel anders.
Op de dag dat Leicester kampioen wordt van de PL wordt ook 'the Jester from Leicester' Mark Selby kampioen. Een mooi toeval!
Toeval bestaat niet in de sport, of nog beter uitgedrukt en zoals Johan C. het zou formuleren:Sandro_Calaaabro schreef:Op de dag dat Leicester kampioen wordt van de PL wordt ook 'the Jester from Leicester' Mark Selby kampioen. Een mooi toeval!
"Toeval is logisch."
Ik denk dat dit het gevolg is van een stadswijde dopingcampage die Leicester een paar jaar geleden is begonnen. 

Check deze escape van Joe Perry uit een snooker in de halve finale van The Masters. Het shot is op 2 minuut 26:
https://m.youtube.com/watch?v=El4zfue9fJw
Staat nu in de finale tegen Ronnie. Perry staat 3-1 voor. Oa te zien op de BBC.
https://m.youtube.com/watch?v=El4zfue9fJw
Staat nu in de finale tegen Ronnie. Perry staat 3-1 voor. Oa te zien op de BBC.
Final session van The Masters aan de gang. Heerlijk kijken naar Ronnie en luisteren naar Dennis Taylor
Het is 4-4 om mee te beginnen vanavond, maar het lijkt erop alsof Perry zijn kansen al verspeeld heeft bij een 4-1 voorsprong en kansen op meer.

Het is 4-4 om mee te beginnen vanavond, maar het lijkt erop alsof Perry zijn kansen al verspeeld heeft bij een 4-1 voorsprong en kansen op meer.
- InnerHarbour
Eigenlijk alles gezien behalve dit weekend. Kijk al snooker sinds de dagen van Cliff Thorburn, Terry Griffiths, Alex Higgins, de Ier (altijd dronken natuurlijk, goedemorgen Brian
} niet die Schot, begin jaren 70. Als één van de weinige plaatsen in Nederland werd de BBC toen in Den Haag doorgegeven via het centraal antenne systeem. Vooral bij mooi weer en mist was het beeld prima. Het spel was toen nog heel anders aangezien 75% van de spelers toen verdedigend speelde. Had ook zijn charme maar de wedstrijden konden eindeloos lang duren.

YNWA
Van wikipedia:

Wedstrijden tussen Griffiths en de even zo langzame Cliff Thorburn op het WK duurden meermaals tot diep in de nacht. Tijdens een van deze nachtelijke partijen moest Griffiths weer eens een moeilijke snooker oplossen. Na een paar minuten kijken vroeg Griffiths aan de zaal: Is somebody still awake? I need a little bit of advice!.