F1 en andere autosporten

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr mar 04, 2005 8:43 am

Albers langs de kant tijdens vrije trainingen


AMSTERDAM - Zijn langverwachtte debuut in de formule 1 zal niet zijn wat hij ervan heeft gedroomd. De Nederlander Christijan Albers moest tijdens de vrije trainingen in Melbourne toekijken. Albers mocht van de FIA niet op de baan met zijn Minardi.

Tijdens de eerste vrije training had Minardi-teambaas Paul Stoddart nog niet alle handtekeningen verzameld van alle teams om te mogen rijden. Tussen de vrije trainingen door kreeg hij uiteindelijk ook de handtekening van Ferrari-teambaas Jean Todt. Jean Todt weigerde lange tijd om het papiertje te ondertekenen.

Met negen handtekeningen in zijn bezit ging een opgetogen Stoddart terug naar zijn team. Daar kreeg hij een tweede grote tegenslag te verduren. Van de FIA mocht hij ook tijdens de tweede vrije training niet de weg op met zijn twee Minardi's. De autosportfederatie wil toch meer tijd om de zaak uit te zoeken.

"Stoddart wist vanaf 6 september 2004 dat de nieuwe regels zouden worden ingevoerd. 6 september was de dag dat er gestemd moest worden. Hij heeft zelf ook gestemd. We hebben begrepen dat hij de auto kan aanpassen aan de nieuwe regels in Melbourne. Hij heeft de benodigde voor- en achtervleugels bij zich. We hebben ook begrepen dat deze vleugels nog niet optimaal zijn getest." Dit zegt FIA-baas Max Mosley in een officiele verklaring.

Stoddart is boos op de FIA: "Ze hadden ons gewoon moeten toelaten. Ik heb alles gedaan wat Max Mosley tegen mij heeft gezegd. Blijkbaar zijn de baan-stewards het niet met hem eens." Stoddart gaat tegen de uitspraak van de stewards in beroep. "We denken dat we een absoluut waterdichte zaak hebben en het is nu aan de rechter om te beslissen. De wagens zullen ook tegelijk worden aangepast aan de nieuwe regels."


Bron: http://www.nu.nl/

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9375
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Bericht door Monkey Tonk » vr mar 04, 2005 9:13 am

De beste coureur, J.V., rijdt dus weer ergens achterin in een of andere doorsnee cabriolet. :nooo:

Nu er van inhalen allang niet veel meer over is dan timing van pitch stops, heeft een race nog maar 1 standaard hoogtepunt. Het oorverdovende kabaal van de start!! :yes: Zou ik iedere morgen mee op kunnen staan. :cheer:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr mar 04, 2005 9:18 am

Moi...inhaalacties moeten beter uitgekiend worden...maar m.i. nog steeds mogelijk...daarbij blijft 't toch een redelijk onvoorspelbaar gebeuren..

Ach J.V. ...vergane glorie? :twisted:
(oei...nu krijg ik ook Pientje op mijn neC..)

Pfff...DH...das wel erg veel herrie voor de oren op de vroege ochtend.. :D
Maar de start blijft een van de hoogtepunt altijd ja....laatste lampie groen en...brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroemmmmmm..

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr mar 04, 2005 10:25 am

Minardi zaterdag in actie


Het Minardi-team zal zaterdag sowieso in actie komen. Teambaas Paul Stoddart heeft alle benodigde handtekeningen van de teambazen momenteel in zijn bezit en probeert bij de rechtbank af te dwingen dat zijn team alsnog met de oude PS04 aan de Australische Grand Prix deel mag nemen. Zo niet, dan zal Minardi een bolide de baan op sturen die wel aan de technische reglementen van 2005 voldoet.


Minardi mocht tijdens de eerste dag van het raceweekend in Melbourne niet in actie komen, omdat enkele teams aanvankelijk geen toestemming aan Minardi gaven om met de oude PS04 aan de start te verschijnen. Inmiddels zou deze toestemming er al wel zijn, maar de bolide is echter al afgekeurd bij de technische keuring van de FIA. Volgens de stewards in Melbourne is het 'ongepast en ontoelaatbaar' dat Minardi zou rijden met een bolide die niet aan de technische reglementen voldoet.



Aangezien Stoddart momenteel wel toestemming heeft van alle teams, probeert hij nu bij de rechtbank in Melbourne de beslissing van de stewards ongedaan te maken. "Ik denk dat ik een waterdichte zaak heb", zegt Stoddart strijdlustig. Mocht hij onverhoopt niet zijn zin krijgen bij de rechtbank, zal Minardi haar auto zo snel mogelijk ombouwen tot bolides die wel aan de reglementen voldoen. Dit zou echter betekenen dat Albers en Friesacher de baan op gestuurd zouden worden met een bolide waar nog geen meter mee getest is.



Voor Christijan Albers zijn de druiven natuurlijk zuur. "Tsja, er is niks dat ik hieraan kan doen. Het is voor mij een kwestie van afwachten. Ik zie wel wat er besloten wordt", aldus de Larenaar.

Bron: http://www.f1racing.net/nl/

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9375
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Bericht door Monkey Tonk » vr mar 04, 2005 10:36 am

Ramona schreef: Ach J.V. ...vergane glorie? :twisted:
(oei...nu krijg ik ook Pientje op mijn neC..)

Pfff...DH...das wel erg veel herrie voor de oren op de vroege ochtend.. :D
Maar de start blijft een van de hoogtepunt altijd ja....laatste lampie groen en...brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroemmmmmm..
Ik zie hem nog het gras opgaan voor een inhaalmaneuvre. Prachtige coureur. Volgde hem hier voordat hij de overstap naar F1 maakte.

Brroem brroem?? Hint. Als je de lippen samenperst en er onder maximale druk een hoge 'P' tussendoor perst, kom je een aardig eind bij 'de start' in de buurt. :D

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » vr mar 04, 2005 10:38 am

Sinds 1996 heeft Villeneuve nooit goed gereden tijdens vrije trainingen dus zegt me niks.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr mar 04, 2005 10:41 am

Dark Horse schreef:

Brroem brroem?? Hint. Als je de lippen samenperst en er onder maximale druk een hoge 'P' tussendoor perst, kom je een aardig eind bij 'de start' in de buurt. :D
:D

Zal 't zondagochtend live oefenen...
dan toch maar naar beneden op de bank gaan loeren dan..
sorry alvast buren.. :blush: :D

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » vr mar 04, 2005 9:56 pm

Ik vind die Albers zo'n omhooggevallen lulletje. :pukey:

Sowieso is niet golf, maar de F1de rijkeluissport bij uitstek. Alleen als je met vrachtwagens Dollars/Euros aan komt zetten krijg je misschien ooit een kansje.

Volgens mij zijn er genoeg betere coureurs dan Schumi die gewoon door een gebrek aan financiele mogelijkheden nooit aan de autosport kunnen ruiken.

Voetbal = level playing field. :worshippy:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za mar 05, 2005 9:23 am

Regen bezorgt Fisichella voorlopige pole

Fisichella heeft geluk
Renault-coureur Giancarlo Fisichella heeft in de eerste kwalificatie van het seizoen de snelste tijd (1.33.171) op de klokken gebracht in Melbourne. De sessie werd aanvankelijk verreden op een opdrogende baan, maar na de run van Fisichella kwam de regen ineens met bakken uit de hemel. Christijan Albers kwam met de reglementaire Minardi tot een vijftiende tijd in Albert Park.

Het wisselvallige weer bepaalde voor een belangrijk deel de uitslag van de eerste kwalificatie. Fisichella en Albers (1.49.230) behoorden tot de groep van elf coureurs die een tijd kon neerzetten op een opdrogende baan. Van die elf rijders staan er maar liefst negen in de top tien, alleen McLaren-coureur Raikkonen, tiende tijd, noteerde tijdens de regenbui nog een redelijke tijd. Trulli kwam met zijn Toyota tot een tweede tijd en Williams-rijder Webber staat op een virtuele derde startplek voor zijn thuisrace.


Jacques Villeneuve knokte zijn Sauber-Petronas naar een mooie vierde positie. De Canadees reed vanwege de verbeterende omstandigheden op droogweerbanden en spinde opmerkelijk genoeg zowel in de opwarmronde als de uitloopronde van zijn kwalificatie, maar kon in beide gevallen zijn weg zonder kleerscheuren vervolgen.

Ook het Red Bull-team beleefde een mooie dag met een vijfde en zesde tijd voor respectievelijk Klien en Coulthard. Jordan-rijder Karthikeyan bleek de beste nieuwkomer op een negende positie. Hij verliest zondag echter tien startplaatsen vanwege een motorwissel.

De regen zorgde natuurlijk ook voor verliezers. Massa, die als eerste werd geconfronteerd met de zware bui, besloot geen tijd neer te zetten met zijn Sauber. BAR-coureur Sato spinde in zijn opwarmronde en maakte een behoorlijke smakker tegen de muur, waarbij de Japanner zijn voorvleugel verloor. Dat was de aanleiding voor een korte rode vlag-periode om de grootste brokstukken van de baan te halen.



Toyota-rijder Ralf Schumacher (zeventiende tijd), Renault-coureur Fernando Alonso (veertiende tijd) en het team van Ferrari behoorden ook tot de verliezers. Barrichello kwam niet verder dan een twaalfde tijd, terwijl Michael Schumacher door de onverwachte regen zelfs de langzaamste man was.

Zondag om 0.00 uur is de tweede kwalificatie voor de Australische GP.
Pos. Rijder Team Tijd
1 G. Fisichella Renault 1:33.171
2 J. Trulli Toyota 1:35.270
3 M. Webber Williams 1:36.717
4 J. Villeneuve Sauber 1:36.984
5 C. Klien Red Bull 1:37.486
6 D. Coulthard Red Bull 1:38.320
7 N. Heidfeld Williams 1:39.717
8 J. Button BAR 1:41.512
9 N. Karthikeyan Jordan 1:44.357
10 K. Räikkönen McLaren 1:44.997
11 JP. Montoya McLaren 1:45.325
12 R. Barrichello Ferrari 1:45.481
13 T. Monteiro Jordan 1:46.846
14 F. Alonso Renault 1:47.709
15 C. Albers Minardi 1:47.708
16 P. Friesacher Minardi 1:50.864
17 R. Schumacher Toyota 1:51.495
18 M. Schumacher Ferrari 1:57.931
19 F. Massa Sauber geen tijd
20 T. Sato BAR geen tijd

Bron: http://www.f1racing.net/nl/

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9375
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Bericht door Monkey Tonk » za mar 05, 2005 9:42 am

Steef schreef:Ik vind die Albers zo'n omhooggevallen lulletje. :pukey:

Sowieso is niet golf, maar de F1de rijkeluissport bij uitstek. Alleen als je met vrachtwagens Dollars/Euros aan komt zetten krijg je misschien ooit een kansje.

Volgens mij zijn er genoeg betere coureurs dan Schumi die gewoon door een gebrek aan financiele mogelijkheden nooit aan de autosport kunnen ruiken.
F1 vind ik een beetje overschatte branch van autosport. De auto is veel belangrijker dan de coureur. J.V. versloeg Schumi meteen in zijn eerste jaar F1. Die kwam uit het Amerikaanse race circuit, waar inhalen nog normaal is. In de beslissende race wist Schumacher niks beters dan op J.V. in te rijden. Kostte hem al zijn punten voor het seizoen. Onbegrijpelijk dat J.V., de enige die bewezen heeft dat hij beter of minstens gelijk is aan Schumacher, daarna niet meer in de snelste bolides heeft gereden. Dat jaar was een ongekend spektakel. Nu is het al jaren helemaal niks.

Een goede leerschool voor Formula (niet alleen 1), waar je je in de kijker kunt rijden zonder veel geld? Go-carts.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » za mar 05, 2005 10:37 am

Zou dat ik niet voor een gedeelte aan de instelling van J.V. geleven hebben? He was ontegenzeggelijk een goede coureur, maar ik had niet het idee dat alles voor de F1 moest wijken bij hem, een beetje een type Eddie Irvine.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » za mar 05, 2005 11:20 am

Villeneuve en Irvine: Twee veel te rijke playboy's. My point exactly. :yes:

En Go Carts is nog steeds een flink dure hobby voor de meesten op deze aardkloot.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » za mar 05, 2005 12:47 pm

Harm schreef:Zou dat ik niet voor een gedeelte aan de instelling van J.V. geleven hebben? He was ontegenzeggelijk een goede coureur, maar ik had niet het idee dat alles voor de F1 moest wijken bij hem, een beetje een type Eddie Irvine.
Villeneuve had een droom om met een eigen team de top te halen, hij heeft samen met Graic Pollock BAR opgestart, het heeft tegen verwachting in te veel jaren gekost om dit op niveau te brengen, maar kijk eens waar BAR nu staat. Dit is grotendeels het werk van Villeneuve.

Geef Jacques de zelfde auto als Schumacher, het ;liefst iedereen het zelfde materiaal en dan zullen we wel weer de tijden van 1997 herhalen. Toen hadden beide heren ook het zelfde materiaal en liet JV schumacher vaak genoeg zijn achterkant zien.


Ff terug komen op vanacht, die albers is echt eenprutser, direct de eerste bocht maakte hij al een grote fout. :nooo:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za mar 05, 2005 1:14 pm

Jeeeezus Pientje.. hoe kun je dat nu zeggen over Albers...wel errug kort door de bocht...z'n 1e kwalificatie...daarbij was het circuit glad...de coureurs met meer ervaring niet zien glibberen dan? tssssssssss.... :nooo:

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » za mar 05, 2005 1:16 pm

Ook wel alleen vond ik dit wel heel knullig, of het kwam dan omdat mij ogen half dicht waren vannacht.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za mar 05, 2005 1:21 pm

de 1e rit al? :shock:

Daarbij bleef hij mooi zijn teammaatje voor...en vond ik 't toch wel kickuh weer een Nederlander op de baan te zien scheuren... :yes:

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » za mar 05, 2005 1:48 pm

EN hij mag meedoen aan de race, dat is nu officieel bekend gemaakt! :cheer:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » za mar 05, 2005 1:54 pm

Pienaar is af en toe wel erg goed in het afkraken van andere mensen geloof ik. ;)

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » za mar 05, 2005 2:31 pm

Is jouw mening, ik kraak volgens mij niemand af ben allen kritisch, vond hem onrustig rijden terwijl je weet dat de baan nat is.

Misschien dat het woord kritisch bij jouw niet voorkomt in het woordenboek, ach ja als het maar leuk is toch?

;)

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » za mar 05, 2005 2:51 pm

Dus een debutant in de F1 een prutser noemen omdat hij in zijn allereerste kwalificatietraining (met nota bene een hoop gezeik van het wel of niet mee mogen doen achter de rug) onder moeilijke omstandigheden in de eerste bocht een foutje maakt noem jij niet afkraken maar kritisch benaderen....?

Ik benijd jouw pupillen niet ;)

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » za mar 05, 2005 2:57 pm

Schumacher langzaamste

MELBOURNE - Het gebeurt niet vaak: Michael Schumacher was zaterdag na de eerste kwalificatietraining voor de formule-1-race in Melbourne de langzaamste autocoureur van het hele gezelschap. De wereldkampioen moest in de Ferrari over het circuit terwijl de regen met bakken uit de hemel kwam.

De Italiaan Fisichella, eerder rijdend in een heerlijk zonnetje, was in zijn Renault ruim 22 tellen sneller en voert het klassement aan met een tijd van 1.33,171. Zijn landgenoot Jarno Trulli (Toyota) staat tweede (1.35,270), de Australiër Mark Webber (Williams) derde (1.36,717).

Albers

De Nederlander Christijan Albers (Minardi) reed de vijftiende tijd op het circuit: 1.49,230. De 25-jarige coureur uit Laren is een van de vier rijders die hun debuut in de Formule 1 maken. De beslissende kwalificatieronde wordt zondag gereden. De Grand Prix van Melbourne markeert de start van het formule-1-seizoen.
http://www.nu.nl

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » za mar 05, 2005 2:59 pm

Geef Jacques de zelfde auto als Schumacher, het ;liefst iedereen het zelfde materiaal en dan zullen we wel weer de tijden van 1997 herhalen. Toen hadden beide heren ook het zelfde materiaal en liet JV schumacher vaak genoeg zijn achterkant zien.
En als ik dan tegen jou zeg dat Schumacher in die periode minder materiaal had dan Villeneuve in die tijd? De Ferrari's stelden in die tijd weinig tot niets voor.

Ik vind niet dat Villeneuve BAR op het punt gebracht heeft waar ze nu staan. Ze hebben pas echt iets bereikt vanaf het moment dat Villeneuve wegging. Dat ligt natuurlijk niet aan Villeneuve alleen. Die gekke Amerikanen dachten dat ze in één jaar een topteam uit de grond konden stampen en dat de learning curves niet voor hen golden.

Toyota heeft dat de eerste jaren beter aangepakt, nu is het te hopen dat ze de sprong zoals BAR die afgelopen seizoen heeft gemaakt ook kunnen herhalen binnen een paar jaar.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » za mar 05, 2005 3:02 pm

Harm schreef:
Geef Jacques de zelfde auto als Schumacher, het ;liefst iedereen het zelfde materiaal en dan zullen we wel weer de tijden van 1997 herhalen. Toen hadden beide heren ook het zelfde materiaal en liet JV schumacher vaak genoeg zijn achterkant zien.
En als ik dan tegen jou zeg dat Schumacher in die periode minder materiaal had dan Villeneuve in die tijd? De Ferrari's stelden in die tijd weinig tot niets voor.
En als ik dan vervolgens tegen jouw zeg dat de ferrari's en de williams even sterk waren.
In 1996 was dit verschil zo groot toen reden villeneuve en Hill iedereen van de baan, maar 1997 waren de auto's gelijkwaardig.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » za mar 05, 2005 3:05 pm

Dan vraag ik aan jou om dat te bewijzen

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo mar 06, 2005 1:09 am

Leuke kwalificatie...en onvoorspelbaar..
Jammer van Schumi..en Albers...ah...versnellingsproblemen waardoor auto gereset moest worden en zijn vertrektijd verlopen was...sneu...

Fisichella blijft snelste in Melbourne

Giancarlo Fisichella heeft zijn positie als snelste man weten te verdedigen. De Italiaan pakte nog wat extra tijd op zijn landgenoot Trulli en verzekerde zich van zijn tweede pole position in zijn F1-loopbaan. Christijan Albers had pech en kwam niet verder dan het einde van de pitstraat. Hij zal de race als 17e beginnen.

De sessie begon rustig. De eerste die de baan op had moeten komen, Felipe Massa, bleef binnen. Hij zette gisteren geen tijd neer en wist dat het toch weinig zin had om naar buiten te gaan. Takuma Sato, die ook geen tijd had staan, reed wel even de baan op maar begon niet aan zijn snelle ronde. Michael Schumacher deed ook geen poging zijn tijd te verbeteren.



Ralf Schumacher was de eerste die er wel echt voor ging. De Duitser maakte wat tijd goed, maar zal niet tevreden zijn over zijn 15e plaats. Christijan Albers zag op zijn beurt een mooie uitgangspositie in rook opgaan. De Nederlander had gisteren geluk met het weer, maar kon nu niet eens echt aan de kwalificatie beginnen. Hij viel in de pitstraat stil en zal als 17e aan de race beginnen.



Echte verassingen waren er niet. Giancarlo Fisichella deed wat hij moest doen en verdedigde zijn voorsprong succesvol. Jarno Trulli was wederom sneller dan Mark Webber en zal als tweede mogen starten. Jacques Villeneuve deed ook geen rare dingen en is vierde. Ook voor Red Bull was het een goede training. David Coulthard begint als vijfde; teamgenoot Klien neemt de zesde startpositie in.

Voor Ferrari zal het een moeilijk verhaal worden. Rubens Barrichello moet het doen met de 11e plaats en Michael Schumacher werd uiteindelijk 18e. Maar de Duitser zal als laatste starten, omdat hij zijn motor heeft laten verwisselen. Takuma Sato (BAR) deed na zijn crash hetzelfde.

De race zal om 4.00 uur Nederlandse tijd van start gaan.
Pos. Rijder Team Tijd
1 G. Fisichella Renault 3:01.460
2 J. Trulli Toyota 3:04.429
3 M. Webber Williams 3:04.996
4 J. Villeneuve Sauber 3:06.846
5 D. Coulthard Red Bull 3:07.212
6 C. Klien Red Bull 3:07.477
7 N. Heidfeld Williams 3:09.130
8 J. Button BAR 3:12.128
9 JP. Montoya McLaren 3:14.645
10 K. Räikkönen McLaren 3:15.585
11 R. Barrichello Ferrari 3:16.822
12 N. Karthikeyan Jordan 3:17.092
13 F. Alonso Renault 3:17.466
14 T. Monteiro Jordan 3:20.329
15 R. Schumacher Toyota 3:22.717
16 P. Friesacher Minardi 3:28.363
17 C. Albers Minardi 1:49.230
18 M. Schumacher Ferrari 1:57.931
19 T. Sato BAR geen tijd
20 F. Massa Sauber geen tijd



Bron: http://www.f1racing.net/nl/
Laatst gewijzigd door Ramona op zo mar 06, 2005 1:43 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie