MLB
Moderator: mods
Re: MLB
He he he, gaat lekker met de Dodgers:
Bij de Angels krijgt Wells eindelijk wat hits. Was zelfs 2 for 31 op een gegeven moment! Vind ik op zich wel mooi dat zo'n speler die zeg maar 100 miljoen per jaar verdient gewoon keihard .090 slaat over pakweg de eerste 12 wedstrijden. Je kan het natuurlijk moeilijk hebben en rond de Mendoza-line slaan maar nee hoor, meneer slaat meteen ruim onder de .100. Nou zegt een avg niet alles...., een .090 zegt best een hoop. Afijn, inmiddels dus al op .140.
Is voor mij een nieuwe trend dat club-eigenaren geld moeten lenen om salarissen te kunen betalen. Is toch alweer de 3e in een jaar. Of gebeurt dit soms elk jaar?Frank-mccourt_350 Frank McCourt took a $30-million loan this week from Fox to meet the Dodgers' payroll obligations, according to three people briefed on the arrangement.
http://latimesblogs.latimes.com/dodgers ... yroll.html
Someday, there will be good news coming the Dodgers’ way. Not today, though. Certainly not recently. Probably not tomorrow, either.
Bij de Angels krijgt Wells eindelijk wat hits. Was zelfs 2 for 31 op een gegeven moment! Vind ik op zich wel mooi dat zo'n speler die zeg maar 100 miljoen per jaar verdient gewoon keihard .090 slaat over pakweg de eerste 12 wedstrijden. Je kan het natuurlijk moeilijk hebben en rond de Mendoza-line slaan maar nee hoor, meneer slaat meteen ruim onder de .100. Nou zegt een avg niet alles...., een .090 zegt best een hoop. Afijn, inmiddels dus al op .140.
- InnerHarbour
Ja Baz het is die tijd van het jaar weer, deze keer maar 9 dagen maar wel propvol baseball. Viermaal Orioles, tweemaal AAA van de Orioles in Norfolk, éénmaal Richmond op de terugweg naar Balmer en tot slot in NYC gaan we zien hoe de Phillies gehakt maken van de Mets. Verder in DC (moet nu toch echt eens wat van het Smitsonian zien en loop misschien “Bones” wel tegen het lijfZabski schreef:Nee, nog niet verhuisd en nog niet geband IH, maar nog maar weinig gelijkgestemde zielen daar dus niet zo leuk, had uit verveling één van die UVW-mokkels een lui wijf genoemd en kreeg vervolgens de wind van voren haha, tijd voor wat anders....
Wel weer vol bezig bij onze club... én begin juni lekker op vakantie, dus niets te klagen. Jij nog naar de U.S. in mei ? (dat ga je toch ieder jaar ?)

Bij Norfolk de ouletmall van Colonial Williamsburg opzoeken en in NYC de Apple store op Fifth als ik er toch ben. Iets wat hier 79 euro kost, kost daar $ 79 is een leuk verschil.
@ Zeux, ik weet hoe je, je voelt, O’s zitten in een verschikkelijke slump, niemand slaat nog wat en de bullpen stiks.
YNWA
Vandaag was bij ons de sponsorloop voor Boston. Tim liep 54 poles op het kleine veld (hek op 80 meter) in een half uur. Da's toch ruim 5 kilometer.
We gaan twee Red Sox wedstrijden zien, één PawSox en zelf uiteindelijk vier wedstrijden spelen tegen 1 varsity team en 3 JV-teams.
We gaan twee Red Sox wedstrijden zien, één PawSox en zelf uiteindelijk vier wedstrijden spelen tegen 1 varsity team en 3 JV-teams.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Ah Paw Sox ben ik ook geweest. Wist je dat daar de langste wedstrijd ooit gespeeld is? Paw Sox tegen de Red Wings, 33 innings, komt binnenkort een boek van uit. Ik heb er een koelkast magneetje van.
BTW, Cal Ripken en Wade Boggs deden in die wedstrijd mee.
BTW, Cal Ripken en Wade Boggs deden in die wedstrijd mee.
YNWA
- InnerHarbour
Mets pitching sucks major fucking big time op dit moment.
Starters, een-na-laatste (29) : 5.98 ERA (Yankees 5.40
). Arizona is laatste met 6.00. Oakland loopt voorop met 2.16. Phillies met hun dream-team-staff zitten overigens in de middenmoot met 3.76
Relievers: doen ze het net een klein tikkie beter: 23ste van de 30 met een 4.21 ERA. Hier wint Florida voorlopig met 1.89.
Starters, een-na-laatste (29) : 5.98 ERA (Yankees 5.40

Relievers: doen ze het net een klein tikkie beter: 23ste van de 30 met een 4.21 ERA. Hier wint Florida voorlopig met 1.89.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Een ERA van 5.98 is wel echt veel dramatischer in de NL dan 5.40 in de ALZeux schreef:Mets pitching sucks major fucking big time op dit moment.
Starters, een-na-laatste (29) : 5.98 ERA (Yankees 5.40). Arizona is laatste met 6.00. Oakland loopt voorop met 2.16. Phillies met hun dream-team-staff zitten overigens in de middenmoot met 3.76
Tuurlijk, maar dat maakt die 5.40 niet mooier.Feest schreef:
Een ERA van 5.98 is wel echt veel dramatischer in de NL dan 5.40 in de AL

Frank Mc Court en dus de Dodgers in de problemen:
Baseball Commissioner Bud Selig stripped Dodgers owner Frank McCourt of financial control of the club Wednesday, saying he would appoint a trustee to oversee the team's business affairs while investigating the "operations and finances of the Dodgers and related entities."
Ja, troubles. Dat is bij de Mets natuurlijk niet minder met dat miljard dat Wilpon boven het hoofd bungelt. Gaan we nog fijn last van krijgen het komende jaar.
Mets zijn 5-13. Wel in de afgelopen anderhalve week 5 close games verloren, dus het valt allemaal net niet goed, maar desondanks hopeless.
Mets zijn 5-13. Wel in de afgelopen anderhalve week 5 close games verloren, dus het valt allemaal net niet goed, maar desondanks hopeless.
Ach details. Ik las dat Binghamton's Cohoon 11 Ks noteerde tegen de Sea Dogs -dat voor een pitch.to.contact werper!-, en om dat soort dingen gaat het natuurlijk. Tegen Augustus hebben jullie vast weer een andere eigenaar, eentje zonder naheffing, die weer druk gaat investeren om de Mets even sterk te maken als de Yanks. Tel daarbij op het 20+ win potentieel van een Cohoon en betere tijden komen eraan. *
Zelfde verhaal met de Dodgers. Zullen binnenkort wel een nieuwe eigenaar krijgen die dan wat spelers haalt om de boel nieuw leven in te blazen. MLB zit vast een beetje in de maag met ze want die willen natuurlijk niet dat de Dodgers omvallen maar ze willen evenmin dat het in schatrijke handen komt. Geen LA Yankees zeg maar.
* De auteur van deze post heeft geen of nauwelijks kijk op AA honkbal, hij stuitte slechts bij toeval op het verhaal van Cohoon's gem tegen Portland en raakte, waarschijnlijk volledig onterecht, geënthousiasmeerd.
Zelfde verhaal met de Dodgers. Zullen binnenkort wel een nieuwe eigenaar krijgen die dan wat spelers haalt om de boel nieuw leven in te blazen. MLB zit vast een beetje in de maag met ze want die willen natuurlijk niet dat de Dodgers omvallen maar ze willen evenmin dat het in schatrijke handen komt. Geen LA Yankees zeg maar.
* De auteur van deze post heeft geen of nauwelijks kijk op AA honkbal, hij stuitte slechts bij toeval op het verhaal van Cohoon's gem tegen Portland en raakte, waarschijnlijk volledig onterecht, geënthousiasmeerd.
- InnerHarbour
Dubbel schreef:* De auteur van deze post heeft geen of nauwelijks kijk op AA honkbal, hij stuitte slechts bij toeval op het verhaal van Cohoon's gem tegen Portland en raakte, waarschijnlijk volledig onterecht, geënthousiasmeerd.

YNWA
1 op de 3 teams gaat dus naar de playoffs straks. Ik weet het niet. Ik vind het wel cool zoals het nu is. Really earn your spot.Selig Expects Playoffs to Expand in 2012
By THE ASSOCIATED PRESS, LYNN ZINSER and BEN SHPIGEL
Commissioner Bud Selig said he expected the playoffs to expand to 10 teams from 8 for the 2012 season. Selig went public last fall with his support for expanded playoffs, and the matter is subject to collective bargaining with the players union.
“I would say we’re moving to expanding the playoffs, but there’s a myriad of details to work out,” Selig said Thursday at his annual meeting with The Associated Press Sports Editors. “Ten is a fair number.”
Selig said that scheduling was the major issue of discussion, including how many games the new wild-card playoff round would be.
The two wild cards in each league would meet, and the winners would advance to the following round against division winners.
“The more we’ve talked about it, I think we’re moving inexorably to that,” he said.
He also addressed the Barry Bonds verdict at the meeting, saying that he would not consider changing Bonds’s records after the conviction on obstruction of justice last week.
Bonds holds the career (762) and season (73) home run records, breaking marks set by Hank Aaron (755) and Mark McGwire (70).
“In life there’s always got to be pragmatism,” Selig said.
- InnerHarbour
Slecht plan en wat ik er zo van lees vinden de spelers het ook niet veel. Dit is de fucking NFL niet waar de helft naar de playoffs gaat.
Ondertussen zijn de O's na een 6-1 start afgezakt naar een 2-10 slump en hebben we onze oude vertrouwde laatste plaats in de ALE weer ingenomen. Ik wordt er soms zooooooooo moe van.
Ondertussen zijn de O's na een 6-1 start afgezakt naar een 2-10 slump en hebben we onze oude vertrouwde laatste plaats in de ALE weer ingenomen. Ik wordt er soms zooooooooo moe van.

YNWA
Verschrikkelijk zeg, 0-4 tegen het gehate Boston. Vier keer op rij volledig kansloos. Echt heel erg, ben er chagrijnig van.
Zie dat gat/kwaliteitsverschil maar weer dicht te fietsen in de rest van het seizoen.
Zie dat gat/kwaliteitsverschil maar weer dicht te fietsen in de rest van het seizoen.

- InnerHarbour
Weet er alles van Dubbel, gisteren tegen de MFY, in de negende tegen hun closer Rivera gelijk maken en het in de elfde alsnog weggeven.
Morgen begint de eerste serie tegen de RS, fijn, die hebben hun momentum teruggevonden.
BTW, jullie hebben geluk, de Orioles spelen 18 keer tegen de RS en MFY en daar kwamen de afgelopen jaren ook nog 18 keer Tampa bij, ja het is een groot feest in de ALE. Jullie hebben alleen iets van Texas te vrezen en dat is ook pas sinds vorig jaar.

BTW, jullie hebben geluk, de Orioles spelen 18 keer tegen de RS en MFY en daar kwamen de afgelopen jaren ook nog 18 keer Tampa bij, ja het is een groot feest in de ALE. Jullie hebben alleen iets van Texas te vrezen en dat is ook pas sinds vorig jaar.
YNWA
Maar die worp van Jones waardoor Jeter genaild werd op de thuisplaat (goeie blok van Wieters) was dan wel weer erg lekker, neem ik aan. Je schiet er geen kloot mee op, maar toch. Fijn momentje.InnerHarbour schreef:Weet er alles van Dubbel, gisteren tegen de MFY, in de negende tegen hun closer Rivera gelijk maken en het in de elfde alsnog weggeven.
En wat liep Rivera te kloten zeg. Moet ie gauw mee ophouden, want dat is niet goed voor mijn fantasy.
Mets W4, maar tegen zwakke broeders Houston en Arizona. Deze week Nationals en Phillies. Als ze er nog iets van willen maken zullen ze toch minimaal .500 moeten draaien tegen die twee.
Maar wat stond Halladay weer als een best te gooien gisteren. 14K en pas in de negende in de problemen. Die rotatie van de Phils is zoooooo sterk.
Maar wat stond Halladay weer als een best te gooien gisteren. 14K en pas in de negende in de problemen. Die rotatie van de Phils is zoooooo sterk.
- InnerHarbour
Ja geweldige play van zowel Jones als Wieters en dan denk je 'this it it' erop en erover en dan komt de rain delay en het moment is weg, dan kunnen ze zichzelf niet oprichten en de MFY wel, veel ervaring is die ploeg van grote spelers die nog niet op hun retour zijn, dat is het verschil denk ik. Maar je vloekt eens wat en morgen is er weer een wedstrijd die gewoon weer gewonnen kan worden, is ook het mooie van Baseball, er is 6 maanden lang morgen weer een wedstrijd waarin je, jezelf kan verbeteren, revancheren, kan winnen.Zeux schreef:Maar die worp van Jones waardoor Jeter genaild werd op de thuisplaat (goeie blok van Wieters) was dan wel weer erg lekker, neem ik aan. Je schiet er geen kloot mee op, maar toch. Fijn momentje.InnerHarbour schreef:Weet er alles van Dubbel, gisteren tegen de MFY, in de negende tegen hun closer Rivera gelijk maken en het in de elfde alsnog weggeven.
En wat liep Rivera te kloten zeg. Moet ie gauw mee ophouden, want dat is niet goed voor mijn fantasy.
YNWA
- InnerHarbour
Ja echt sick, ik hoop toch zo dat Halladay de bal krijgt op 27 mei, niet omdat het tegen jouw team is hoor maar het is werkelijk een genot om die te zien gooien.Zeux schreef: Die rotatie van de Phils is zoooooo sterk.
YNWA