WK Snooker
Moderator: mods
Re: WK Snooker
Dit gaat ie niet meer weggeven. Hawkins was zo goed bezig met die 60.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Pfff knap van Fu maar toch een beetje een anti climax dit.
End of game.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wel heel knap hoe Fu na een uur niksen uit z'n stoel kwam.
-
- AT Toto winner 15/16
Grote kans op finale Selby - Ding.
Zonde hoor. Had het Hawkins gegund, met die comebacks. En een beslissende frame was ook leuk geweest. Game of inches.
Enorm grote kans ja. Maar ik laat me graag verrassen.brigade zuid schreef:Grote kans op finale Selby - Ding.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Een ding dong effect voor McManus. You at home, jock? 

Kijken of hij de dingen nog op z'n kop, en naar z'n hand, kan zetten 

Mooi artikel over de onlangs gestopte Steve Davis. Mega interessante en charismatische man vind ik dat. Dat hij zo'n passie voor muziek heeft wist ik nog niet.
http://m.bbc.com/sport/snooker/36043683
http://m.bbc.com/sport/snooker/36043683
Fu nu aan de receiving end.
Ik begreep dat Ding vanmiddag weinig heel hield van McManus.
Shelby-Ding lijkt steeds realistischer. Maar goed, 33 frames, dat is ook echt een teringeind.
Ik begreep dat Ding vanmiddag weinig heel hield van McManus.
Shelby-Ding lijkt steeds realistischer. Maar goed, 33 frames, dat is ook echt een teringeind.
Fu is klaar voor de slachting. Nu al.
Hier nog een leuk filmpje van Davis aan het poolen op het hoogste niveau: https://www.youtube.com/watch?v=5wKzmeWsqZE
Hier nog een leuk filmpje van Davis aan het poolen op het hoogste niveau: https://www.youtube.com/watch?v=5wKzmeWsqZE
Maf spelletje dat 9-ball.
Voor in de kroeg wel leuk hoor. Vermaak me er altijd wel mee 

Bloody hell, wat een bal van Selby...
jeetje mina, wat een briljante escape van Selby!
Je ziet aan Fu dat hij niet scherp is. Safety's niet goed genoeg, maar ook tijdens het break builden ligt de witte niet waar hij die wil hebben, namelijk vlakbij de 'object ball'. Ok, 2-3 nu, maar early days en ik zie het op een gegeven moment helemaal de kant van Selby op gaan.
Selby loopt nu ook te klooien hoor...
Ik taai nu af. Morgen vroeg op, maar wel thuis werken. Lekker snooker op de achtergrond 

-
- AT Toto winner 15/16
Wat een werksnooker zeg vanavond. Ding maakt toch verreweg de beste indruk, het is dat Selby zo'n goede matchplayer is anders zou Ding echt zwaar favoriet zijn voor de titel.
Ja, echt soepel gaat het niet. Ik dacht dat Selby weg zou lopen bij Fu, maar ook hij is niet bepaald in topvorm.brigade zuid schreef:Wat een werksnooker zeg vanavond.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik heb het vanmiddag helaas niet kunnen zien maar toen vlogen de 100+ breaks je om de oren.
Ding is echt in vorm. Deze ochtend ook weer. Één kans en het frame is weer over: 9-3 voor met 5 centuries en 3 breaks boven 80. Selby is een geweldige matchplayer maar Ding is nu favoriet voor mij.brigade zuid schreef:Wat een werksnooker zeg vanavond. Ding maakt toch verreweg de beste indruk, het is dat Selby zo'n goede matchplayer is anders zou Ding echt zwaar favoriet zijn voor de titel.
Ding heeft zich dit jaar door de kwalificaties heen moeten knokken. Misschien presteert hij beter als er minder van hem verwacht wordt. Of hij heeft extra zelfvertrouwen gekregen van het winnen van die potjes in de kwalificaties.