Six Nations 2017: Pundits pick winner and key players
Moderator: mods
Frankrijk was erg goed tegen Engeland. De Engelsen hadden als altijd de 16e man weer mee. Elke 50-50 gaat naar de Engelsen, zeker op Twickenham.InnerHarbour schreef:Engeland en het Schotland van Ferry hebben hun eerste wedstrijd gewonnen, vooral het laatste is opmerkelijk aangezien Ierland als de favoriet geldt.
Het zou inderdaad wel eens positief kunnen werken voor het niveau van andere ploegen als ze ook mee kunnen doen.wimpey schreef: Maar eigenlijk is er zonder de southern hemispheres niet heel veel aan. 6 nations redt het niet bij de tri nations (NZ, OZ, Z-A). Het zou goed zijn om de nummer 6 te laten degraderen. Geef Georgie eens een kans, of Roemenie.
Nice, hoop niet dat je lang bent, nogal krap op de tribunes. Of je hebt business Seats wellicht.Raymon schreef:'Echte mannen' die een beetje lopen te duwen en te trekken tegenover echte mannen die op volle snelheid met full impact tegen de grond worden gewekt.
Overigens ben ik uitgenodigd door een zakenrelatie om op Twickenham Engeland tegen (ik meen) Italy te kijken eind van de maand. Eerste rugby wedstrijd ooit. Ben benieuwd!
Pcs. Echte mannen dragen geen poofy padding en een helm wanneer het hard dreigt te gaan worden.Raymon schreef:'Echte mannen' die een beetje lopen te duwen en te trekken tegenover echte mannen die op volle snelheid met full impact tegen de grond worden gewekt.
Ik zat in het vliegtuig tijdens de wedstrijd. :-( Heb wel de super bowl gezien. In Atlanta.InnerHarbour schreef:Engeland en het Schotland van Ferry hebben hun eerste wedstrijd gewonnen, vooral het laatste is opmerkelijk aangezien Ierland als de favoriet geldt.
Die f*ckin Engelsen flikten het weer in de slotfase. Een slechte line-out en een mislukte clearance kick van Wales: dat straffen die Engelsen genadeloos af. Hun 1e try was een plaatje trouwens. Iets van 26 fases. Beste ploeg ter wereld momenteel.Marillion schreef:Zonde dat Schotland te kort kwam tegen Frankrijk. Ze hielden lang stand maar het was wel een terechte nederlaag. Engeland is na de winst op Wales koploper en wat mij betreft ook wel de favoriet om dit toernooi te winnen.