Moderator: mods
Ja, die indruk had ik ook, hoewel het wel met pieken en dalen gaat. De World Cup was hartstikke goed, daarna spelen ze gewoon slecht in de 6-nations, en nu ziet het er weer goed uit.Marillion schreef:Ik heb wel de indruk dat Schotland de afgelopen jaren wat dichterbij is gekomen.
Doet die Nederlandse jongen nog mee bij Schotland?Ferry schreef:Ja, die indruk had ik ook, hoewel het wel met pieken en dalen gaat. De World Cup was hartstikke goed, daarna spelen ze gewoon slecht in de 6-nations, en nu ziet het er weer goed uit.Marillion schreef:Ik heb wel de indruk dat Schotland de afgelopen jaren wat dichterbij is gekomen.
De coach, een Kiwi trouwens, wordt aan het eind van het seizoen vervangen door Gregor Townsend, de huidige coach van Glasgow Warriors. We zullen zien wat dat gaat betekenen.
Harlequins behoren tot de topteams van Engeland toch?Ferry schreef:Op het moment is "the 4 nations" aan de gang, dat is rugby League.
De wedstrijden gisteren (Schotland-Australie, Engeland - Zuid Afrika, Ierland - Canada) waren Rugby Union.
En Tim Visser doet nog altijd mee, maar hij speelt niet meer voor een Schotse club. Hij speelt in Londen tegenwoordig, bij Harlequins.
En er ook niet eens een kaart voor krijgen. Het is wat minder hoffelijk, maar nog altijd een stuk eerlijker dan de veelvoorkomende matennaaierij in het voetbal.Marillion schreef:De commentator na een rake klap:
"Well, in table tennis this would have been a red card."![]()
Ik zie niet zo vaak League maar heb de indruk dat het allemaal iets minder hoffelijk is.
Ik dacht dat het testwedstrijden waren die er nu gespeeld worden, m.i. Oefenwedstrijden. Al zie je dat er niet van af!brigade zuid schreef:Zijn dat allemaal oefenwedstrijdjes wat die gasten spelen of ging dit wel ergens om?