5-2, geen slechte start toch?Dubbel schreef:Beest van een comeback in de 9e en ik was al gestopt met kijken bij 3-9 top 9th....
Mooi pot Marlins-Mets zometeen - die ik niet ga zien :-)
Volquez-Syndergaard. Go Mets!
Moderator: mods
5-2, geen slechte start toch?Dubbel schreef:Beest van een comeback in de 9e en ik was al gestopt met kijken bij 3-9 top 9th....
Per ESPN stats, coming into Sunday’s game, teams that were trailing by six or more runs going into the ninth inning had lost 346 straight games. The last team to blow such a lead was the White Sox last season against the Royals on May 28. Since 2011, teams leading by six or more runs going into the ninth inning were 2,529-1.
Now it’s 2,529-2.
Angels has a rotation without an ace, without a true No. 2 starter, and some might argue, even without an obvious No. 3 man.
Ten games into the season, the Angels' rotation is 1-4 with a 6.00 ERA -- the worst in Major League Baseball.
IK moet nog een keer zeggen dat de startes niet lang meegaan. Gisteren 7 2/3 en vannacht 8 innings. Nu was het tegen een team uit die zwakke NL maar toch. Orioles gaan zoals zo vaak als een speer uit de startblokken en hebben het beste record 10 en 4 van het hele MLB maar helaas is het een marathon en geen sprint, dat vergeten wij keer op keer.Dubbel schreef:SP is de bottleneck in Anaheim. Een ace hebben we niet (ja, Richards als ie fit is) en het is worstelen met jongens die het 4 or 5 innings uithouden. Dat gaat zich natuurlijk gauw genoeg wreken. Nu nog ruim boven 500 maar het wordt nog een uitdaging om boven 500 te eindigen.
Wie start er morgen?zeux schreef:Don't remind me. Harvey ook met een zaadwestrijd. Noah pijntjes, DeGrom pas ook al niet helemaal fit.
Het is een standaard Mets-jaar.
http://www.halosheaven.com/2017/4/23/15 ... e-they-nowAndrelton Simmons has become one of the most beloved players on the Angels roster and it’s not very hard to see why.