MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33762
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » zo aug 21, 2016 12:47 am

Bartolo!

Afbeelding

Kauwgom kauwend smijt hij zijn ballen. Onverstoorbaar. Meesterlijk. 43 jaar en nog steeds going strong.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: MLB

Bericht door Dubbel » di aug 30, 2016 12:19 am

We'll all miss stories like this after Vin retires. After Sunday, the Dodgers have only 13 home games remaining on their regular-season schedule. That means there are only 13 more chances to hear Scully tell stories like this on the air, before he calls it a career after 67 amazing seasons in the booth for the Dodgers. Try to catch as many of those remaining games as you can, as there's no such thing as too much Vin Scully.
:smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: MLB

Bericht door ferry » di aug 30, 2016 9:36 pm

Ben vorige week voor het eerst bij een baseball game wezen kijken; Atlanta Braves - Washington Nationals.
Was eigenlijk leuker dan ik had verwacht. Biertje, hotdog erbij, mensen kijken, rondje stadion doen... best leuk.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: MLB

Bericht door Sandro » di aug 30, 2016 9:40 pm

Ook weleens gedaan. Vond het pakweg een kwartier leuk. Daarna hadden we het wel gezien.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33762
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » di aug 30, 2016 9:47 pm

Dubbel schreef:
We'll all miss stories like this after Vin retires. After Sunday, the Dodgers have only 13 home games remaining on their regular-season schedule. That means there are only 13 more chances to hear Scully tell stories like this on the air, before he calls it a career after 67 amazing seasons in the booth for the Dodgers. Try to catch as many of those remaining games as you can, as there's no such thing as too much Vin Scully.
:smallgrin.gif:
:biggrin.gif:

Nahhhhh....
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33762
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » di aug 30, 2016 9:47 pm

Ferry schreef:Ben vorige week voor het eerst bij een baseball game wezen kijken; Atlanta Braves - Washington Nationals.
Was eigenlijk leuker dan ik had verwacht. Biertje, hotdog erbij, mensen kijken, rondje stadion doen... best leuk.
Afbeelding
Heb je ook nog op het spelletje gelet?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » wo aug 31, 2016 6:39 am

Ferry schreef:Ben vorige week voor het eerst bij een baseball game wezen kijken; Atlanta Braves - Washington Nationals.
Was eigenlijk leuker dan ik had verwacht. Biertje, hotdog erbij, mensen kijken, rondje stadion doen... best leuk.
Afbeelding

NL baseball, beetje jammer. :smallgrin.gif: Wel een mooi ballpark dat van de Nats.
YNWA

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: MLB

Bericht door ferry » wo aug 31, 2016 12:30 pm

Jazeker Zeux, ik heb ook op het spelletje gelet. Vond het mooi om te zien hoe snel zo'n bal geworpen wordt. Dat zie je niet zo op TV. Er waren een paar leuke dubbel-spellen, en verder vond ik het wel 'sneller' gaan dan ik verwacht had. Het zal nooit mijn meest favoriete sport worden, maar vond het wel een belevenis. Volgende keer weer naar een College football game.

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: MLB

Bericht door ferry » wo aug 31, 2016 12:59 pm

InnerHarbour schreef:Wel een mooi ballpark dat van de Nats.
DIt was in Atlanta, Turner Field. Dit was het oude Olympisch stadion van 1996, dat is omgebouwd voor de Braves. Nu gaan de Braves weer naar een nieuw stadion en wordt Turner Field omgebouwd voor College Football. Het houdt de bouwers in ieder geval bezig :-)

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33762
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » wo aug 31, 2016 3:35 pm

Ferry schreef:
InnerHarbour schreef:Wel een mooi ballpark dat van de Nats.
DIt was in Atlanta, Turner Field. Dit was het oude Olympisch stadion van 1996, dat is omgebouwd voor de Braves. Nu gaan de Braves weer naar een nieuw stadion en wordt Turner Field omgebouwd voor College Football. Het houdt de bouwers in ieder geval bezig :-)
Ja, mooie truc was dat in Atlanta. Pakten ze slim aan. Heb nog in het bijna affe stadion pre-Olympics gestaan.
Ferry schreef:Jazeker Zeux, ik heb ook op het spelletje gelet. Vond het mooi om te zien hoe snel zo'n bal geworpen wordt. Dat zie je niet zo op TV. Er waren een paar leuke dubbel-spellen, en verder vond ik het wel 'sneller' gaan dan ik verwacht had. Het zal nooit mijn meest favoriete sport worden, maar vond het wel een belevenis. Volgende keer weer naar een College football game.
Dat staat ook nog een keer op mijn lijstje: college football. Wel meerdere keren NFL-game in Miami gedaan, maar collage nog nooit.

Dat 'snelle' live merkte ik ook bij enige NHL-game die ik ooit zag. Zat twee meter van de boarding. Ik was die puck continu kwijt. :-) En wat een geweld, die body checks tegen de boarding...

Maar MLB blijft toch mijn spelletje. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » wo aug 31, 2016 5:15 pm

Ferry schreef:
InnerHarbour schreef:Wel een mooi ballpark dat van de Nats.
DIt was in Atlanta, Turner Field. Dit was het oude Olympisch stadion van 1996, dat is omgebouwd voor de Braves. Nu gaan de Braves weer naar een nieuw stadion en wordt Turner Field omgebouwd voor College Football. Het houdt de bouwers in ieder geval bezig :-)
Oh, je schreef Braves-Nats zodat ik er automatisch vanuit ging dat de Nats thuisspelden. My bad.
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: MLB

Bericht door Dubbel » wo aug 31, 2016 9:32 pm

Damn noobs! :smile-ajax.gif:

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: MLB

Bericht door ferry » wo aug 31, 2016 9:50 pm

oh, it should have been Nationals @ Braves, of course. My bad. [hangs head in shame]

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: MLB

Bericht door Dubbel » do sep 01, 2016 3:06 am

Ferry schreef: [hangs head in shame]
:smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » do sep 01, 2016 6:54 am

Ferry schreef:oh, it should have been Nationals @ Braves, of course. My bad. [hangs head in shame]
:smallgrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » do sep 08, 2016 2:51 pm

Ik neem aan dat hij er zelf wel geloof in heeft. :hypocrite.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33762
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » do sep 08, 2016 3:02 pm

Hahahaha, ik heb het bericht net onder de copy-knop zitten. Je bent me voor. :ajaxsmiley.gif:

De Mets kunnen zeker wel wat Hitters gebruiken, maar of dit nu de oplossing is...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: MLB

Bericht door Dubbel » do sep 08, 2016 9:04 pm


Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33762
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » do sep 08, 2016 9:18 pm

Ineens is zijn oogschaduw pleitte...

Afbeelding
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33762
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » vr sep 16, 2016 7:00 pm

AL East is wel echt de sterkste divisie.
Boston on top, Baltimore en Toronto op de WC-spots (2 games voor op Detroit en Seattle) en de Yankees nog steeds in the hunt, 3 games achter Orioles en Blue Jays.

Straks drie teams AL East in playoffs?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » za sep 17, 2016 11:52 am

Is nog geen zinnig woord over te zeggen, de offence van Baltimore blijft geweldig maar die pitchen he. Nu ja ook al wordt het niets, het was een geweldig seizoen.
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: MLB

Bericht door Dubbel » di sep 20, 2016 5:12 pm

Volgens Pirates zijn de Rotterdammers de afgelopen weken hun boekje te buiten gegaan door Jaarsma te benaderen. "Het is een ongeschreven regel dat er geen transferbesprekingen opgestart en afgerond worden tijdens de play-offs en de Holland Series", zegt Pirates in een verklaring. "Zeker niet als beide verenigingen nog belangrijke wedstrijden tegen elkaar moeten spelen. De handelswijze van Neptunus getuigt naar onze mening van een groot gebrek aan sportiviteit, respect en fatsoen."
Tijdloos; alle Rotterdammers zijn nou eenmaal achterbaks.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: MLB

Bericht door Sandro » zo sep 25, 2016 3:18 pm

Sterhonkballer José Fernandez (24) overleden na bootongeluk

Honkballer José Fernandez is op 24-jarige leeftijd overleden na een bootongeluk. De Cubaan van de Miami Marlins gold als een van de beste werpers in de Major League Baseball (MLB).

"De Miami Marlins zijn verslagen door het tragische verlies van José Fernández", schrijft de MLB-club uit Florida zondag in een verklaring. "De wedstrijd van vandaag tegen de Atlanta Braves gaat niet door."

Fernandez wist in 2008 na drie mislukte pogingen van Cuba naar de Verenigde Staten te vertrekken. Hij debuteerde vijf jaar later voor de Marlins in de MLB en maakte direct veel indruk. Na zijn debuutseizoen werd hij verkozen tot 'Rookie' van het jaar in de National League.

In 2014 liep Fernandez een zware blessure aan zijn werparm op, wat hem ruim een jaar aan de kant hield.

Dit seizoen was de rechtshander in 29 wedstrijden de startende werper voor de Marlins. Hij won zestien van die duels en had een zeer sterk verdiende puntengemiddelde van 2.86. Daarmee hoorde hij bij de beste pitchers van de MLB.

Door: NU.nl
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33762
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » zo sep 25, 2016 3:31 pm

Ik las het al. Groot talent.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33762
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: MLB

Bericht door zeux » do sep 29, 2016 12:08 am

Er zat weinig spanning in de divisie-races dit jaar. Dodgers en Giants een tijdlang, totdat de Dodgers weglieprnin september.

Wildcard wel spannend. Een seizoen je de pleuris spelen om
in één game uit te maken wie de postseason in mag. Als de Mets die game mogen spelen, gaan ze proberen Syndergaard daarvoor te bewaren. Maar mogelijk is hij dit weekend nog nodig om die spot veilig te stellen.

Benieuwd wie Collins dan kiest voor die game. Colon of een van die onervaren rookies die Matz en DeGrom vervingen.

Vind het al heel wat dat ze nog in de race zijn met die stortvloed aan blessures.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie