MLB
Moderator: mods
Re: MLB
Matz is er één uit het rijtje jonge talenten dat zich bij de Mets de afgelopen jaren heeft gemeld. Gooide in het reguliere seizoen paar mooie games, maar lijkt ook blessuregevoelig.
Ik vind het een enorme gok van Collins.
Ik vind het een enorme gok van Collins.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Kershaw rolling, Matz (Mets) in trouble. 3-0 achter.
Matz gaat de vijfde inning niet halen.
Ik zie ze niet een tweede keer terugkomen Dubbel.
Daarvoor is Kershaw te sterk vandaag.
Game 5 tegen Greinke in LA. Dat wordt een (zeer) zware dobber.
Matz gaat de vijfde inning niet halen.
Ik zie ze niet een tweede keer terugkomen Dubbel.

Daarvoor is Kershaw te sterk vandaag.
Game 5 tegen Greinke in LA. Dat wordt een (zeer) zware dobber.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Kershaw is fenomenaal vanavond. Teflon.
3-1, einde 7.
De enige hoop is dat Matting Kershaw er af haalt - zit rond 100 pitches -, maar gezien hoe hij gooit, gaat dat hem niet worden. Sterke pot van hem, niets aan te doen.
3-1, einde 7.
De enige hoop is dat Matting Kershaw er af haalt - zit rond 100 pitches -, maar gezien hoe hij gooit, gaat dat hem niet worden. Sterke pot van hem, niets aan te doen.
Mets machteloos vanavond. Tegen goeie pitchers zijn deze hitters niet opgewassen. Is het hele seizoen al het geval. Augustus goed geslagen - aangejaagd door Cespedes -, verder below par.
En dan is twee keer Kershaw/Greinke - top 3 pitchers MLB dit seizoen - teveel gevraagd.
Voor de Cubs wel een voordeel dat die jongens niet eeuwig op korte rust kunnen gooien. Zonder Kershaw/Greinke zijn de Dodgers kwetsbaar. Dus Cubs goeie kans om de WS te halen.
En dan is twee keer Kershaw/Greinke - top 3 pitchers MLB dit seizoen - teveel gevraagd.
Voor de Cubs wel een voordeel dat die jongens niet eeuwig op korte rust kunnen gooien. Zonder Kershaw/Greinke zijn de Dodgers kwetsbaar. Dus Cubs goeie kans om de WS te halen.
Donderdag denk ik dat DeGrom start, met Syndergaard daarachter.
Het zou mij verbazen als Mattingly Utley niet laat starten voor een supportive homecrowd. En die zal een partij fired up zijn...
Zijn hearing is maandag tussen game 2 en 3 van de NLCS. Het handhaven van de schorsing zal vooral van symbolische waarde zijn. Ook wel belangrijk, maar ik hoop vooral dat die nieuwe regel er komt en dat die in baseball de Utley Rule (against dirty slides) gaat heten. Dan blijft hij er zijn leven aan gekoppeld.
Het zou mij verbazen als Mattingly Utley niet laat starten voor een supportive homecrowd. En die zal een partij fired up zijn...
Zijn hearing is maandag tussen game 2 en 3 van de NLCS. Het handhaven van de schorsing zal vooral van symbolische waarde zijn. Ook wel belangrijk, maar ik hoop vooral dat die nieuwe regel er komt en dat die in baseball de Utley Rule (against dirty slides) gaat heten. Dan blijft hij er zijn leven aan gekoppeld.
- InnerHarbour
Cubs naar de NLCS en Kershaw pitched a gem. Dodgers tegen het tweede team van NYC krijgen donderdag een beslissing. Greinke tegen deGrom. Als ik mijn geld ergens op zou moeten zetten zijn het de Dodgers. Thuisvoordeel achter een zeer goede pitcher.
YNWA
Gekkenhuis in Toronto. Russell Martin gooit de bal terug naar de pitcher, maar raakt de hand van de batter die klaar staat in de box. Bal stuitert veld in, Odor loopt over de plaat. Eerst geven de umps een 'no play', maar veranderen dat in 'score'. Cruciaal moment. 7de, 2-2 stand.
Deze fluke van Martin geeft Rangers 3-2 lead. Wat een manier om voor te komen. En als dat de ALDS-winning run blijkt, is dat helemaal bizar.
Deze fluke van Martin geeft Rangers 3-2 lead. Wat een manier om voor te komen. En als dat de ALDS-winning run blijkt, is dat helemaal bizar.
Het gaat nu totaal los in Toronto. Wordt van alles op het veld gegooid. Waarom die rare Canadezen dat doen snap ik niet, want ze staan 6-3 voor!
Inning heeft 53 minuten geduurd. Rollercoaster. En een tweede bench clearing als toetje. Dit wordt een classic. Blue Jays on top.
Cubs, Jays, Royals.... ik loop er niet warm voor. Hopelijk gaat LAD door want dan kan ik nog voor de tegenstander zijn.
Wordt een heet avondje voor de Mets in Chavez Ravine. Sommige Dojer fans vinden dat de Mets zich aanstellen en dat 'the slide' weliswaar ongelukkig was maar wel in de spirit van het spel zoals dat de laatste 100 jaar wordt gespeeld.
Voor DeGrom een mooie kans; hij kan post season in dezelfde series Kershaw en Greinke verslaan. On the road. Incluis GM5 clincher. Daar kun je mee verder in je carriere lijkt me.
Wordt een heet avondje voor de Mets in Chavez Ravine. Sommige Dojer fans vinden dat de Mets zich aanstellen en dat 'the slide' weliswaar ongelukkig was maar wel in de spirit van het spel zoals dat de laatste 100 jaar wordt gespeeld.
Voor DeGrom een mooie kans; hij kan post season in dezelfde series Kershaw en Greinke verslaan. On the road. Incluis GM5 clincher. Daar kun je mee verder in je carriere lijkt me.
Ik verwacht niet dat de Mets dit gaan winnen. Karma is a bitch. Zit in het vliegtuig, dus zal er niets van zien. Het is aan de Goden. :-)
- InnerHarbour
Voeg er maar het tweede team van NYC bij, ik heb tot nu toe alleen wat samenvatting op ESPN gezien van Baseball tonight die op Sky worden uitgezonden. Meer zal het ook niet worden, kijk de Cubs zijn leuk, ben er ook of 4 geweest maar eigenlijk meer voor Wrighley Field en de upperdek bar aan de voorkant in de zon. CheersDubbel schreef:Cubs, Jays, Royals.... ik loop er niet warm voor. Hopelijk gaat LAD door want dan kan ik nog voor de tegenstander zijn.

YNWA
MLB
K.L.M.Dubbel schreef:Geen internet? Bulgarja Airlines?zeux schreef:Ik verwacht niet dat de Mets dit gaan winnen. Karma is a bitch. Zit in het vliegtuig, dus zal er niets van zien. Het is aan de Goden. :-)
Net geland.
YES!!!!!
Klasse hoor van DeGrom. Had niet gedacht dat Greinke nog een keer thuis in de problemen zou komen. Big night voor Murph.
En Familia met een two inning save. Klasse.
Harvey gaat eerste game NLCS starten, in Chicago. Daarna ben ik benieuwd. Syndergaard of weer cocktail Matz/Colon en bullpen. Als die laatste dan Thor in de derde en DeGrom in de vierde.
En Familia met een two inning save. Klasse.
Harvey gaat eerste game NLCS starten, in Chicago. Daarna ben ik benieuwd. Syndergaard of weer cocktail Matz/Colon en bullpen. Als die laatste dan Thor in de derde en DeGrom in de vierde.
Gefeliciteerd. Wedstrijd was niet veel aan maar voor de Dodgers is het dit jaar afgelopen.
http://m.dodgers.mlb.com/news/article/1 ... _pk=446258
http://m.dodgers.mlb.com/news/article/1 ... _pk=446258