MLB
Moderator: mods
Re: MLB
De manier waarop Utley aan kwam vliegen verklaart een 2B min of meer vogelvrij. Wmb moet je dat niet willen en ben dan ook blij met schorsing. Beloofd wel een mooie series te worden. Straks in NY met de 3e rij pitchers.
@Zeux, de verwachtingen?
@Zeux, de verwachtingen?
MLB
Slecht gevoel. Hoop dat Harvey solid is. Utley mag - hangende het beroep - meedoen. Die gaat op zeker provoceren en oorlog maken, wanneer hij de kans krijgt weer met een dirty slide.
Hopelijk blijven die jonge gasten koel. Zou dom zijn als Harvey zich door zo'n asshole uit de wedstrijd laat ejecten. Heeft ie zijn zin. Sowieso moeten ze zich niet uit hun spel laten halen door deze Moreno van de honkbalsport (eigenlijk Goikoetxea, maar Tejada is geen Maradonna).
Wel mooi dat die nieuwe regel als de Utley-rule de wereld in zal gaan, waarbij Utley staat voor dirty slide. Right legacy.
Hopelijk blijven die jonge gasten koel. Zou dom zijn als Harvey zich door zo'n asshole uit de wedstrijd laat ejecten. Heeft ie zijn zin. Sowieso moeten ze zich niet uit hun spel laten halen door deze Moreno van de honkbalsport (eigenlijk Goikoetxea, maar Tejada is geen Maradonna).
Wel mooi dat die nieuwe regel als de Utley-rule de wereld in zal gaan, waarbij Utley staat voor dirty slide. Right legacy.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Zal bij elk AB van Ut wel een fluitconcert opleveren. Voor de kijkcijfers kan dit geen kwaad. Hopen op een HBP met benches cleared. Ik zet m'n geld op een game 5.
Hmmmm...
Hmmmm...
NEW YORK -- Chase Utley will not start tonight's Game 3 of the National League Division Series between the Mets and Dodgers at Citi Field (8:30 ET, TBS), but Jimmy Rollins will, replacing struggling rookie Corey Seager at shortstop for Los Angeles.
MLB
Ah dat had ik nog niet meegekregen. Denk dat de Dodgers nattigheid voelen...
Ik hoop op two wins in NY. :-)
Ondertussen zijnde Cubs St Louis weg aan het rammen.
Ik hoop op two wins in NY. :-)
Ondertussen zijnde Cubs St Louis weg aan het rammen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
En daar gaan we al. Honken vol, no out, tweede inning. Harvey heeft het dus niet. Met de Mets die al weken nauwelijks slaan, heb ik hier slecht gevoel bij.
En de eerste drie runs lopen binnen, inclusief bad throw.
En de eerste drie runs lopen binnen, inclusief bad throw.
MLB
Ja, klopt. Zal de spanning zijn. :-)
Maar Harvey die zoveel runners toestaat, dat is niet zijn gebruikelijke dominante zelf. En dat is geen goed nieuws. Vooral omdat de bullpen nogal shaky.
Dat de Mets meteen terug slaan verrast me.
Maar Harvey die zoveel runners toestaat, dat is niet zijn gebruikelijke dominante zelf. En dat is geen goed nieuws. Vooral omdat de bullpen nogal shaky.
Dat de Mets meteen terug slaan verrast me.
- InnerHarbour
Yes, veel rookies ook bij Cubs die het prima doen. Zou leuk zijn Cubs-Mets. Beiden clubs met beloftevolle jonge spelers die nog wel wat jaar vastliggen.
LA heeft hard kunnen lachen na de uitschakeling van Anaheim. En terecht. Now let's get real.In each of the last two seasons, Kershaw has pitched the Dodgers' final elimination game of the season, and both times his rescue attempt has failed.
Last season, working on three days' rest, he allowed three runs in six-plus innings in losing to the St. Louis Cardinals. In 2013, after pitching on three days' rest earlier in the postseason, he allowed seven runs in four innings in a loss to the Cardinals.
Dojers front office bestaat uit pakweg 100 mensen. Vooruit, 99 als je die basketballer niet mee rekent. En van al die mensen -en alle honkbal kennis die ze bij elkaar bezitten- is er niet eentje die z'n vinger opsteekt en meldt dat het voor een succesvol October handig is als je meer dan twee starters tot je beschikking hebt. Anderson en Wood (dodger fans willen weliswaar sowieso graag Wood Andersom) gooiden gisteren als twee aan elkaar geplakte natte kranten die aan de borstelige deurmat van een 2e hands stacaravan vastgekoekt liggen nadat een roedel loopse teven er overheen heeft gezeken. En de Mets slobberden ze gretig op. Neem het ze eens kwalijk. Nu krijg je Clayt (en Zach?) op 3 dagen rust. Kans op 2e ronde 10%? Had het PO ticket dan aan SF gegeven want daar weten ze wel hoe ze een succesvolle play off run moeten maken.
- InnerHarbour
Tja het is maar hoe je het bekijkt, donderdag is het Greinke en als die doet waar hij vorstelijk voor betaald wordt staat het zomaar 2-2 en kan je de Kershaw-troef on short rest spelen. De kans is dan niet denkbeeldig dat ze gewoon in de NLCS staan ondanks het verleden.Dubbel schreef:LA heeft hard kunnen lachen na de uitschakeling van Anaheim. En terecht. Now let's get real.
Dojers front office bestaat uit pakweg 100 mensen. Vooruit, 99 als je die basketballer niet mee rekent. En van al die mensen -en alle honkbal kennis die ze bij elkaar bezitten- is er niet eentje die z'n vinger opsteekt en meldt dat het voor een succesvol October handig is als je meer dan twee starters tot je beschikking hebt. Anderson en Wood (dodger fans willen weliswaar sowieso graag Wood Andersom) gooiden gisteren als twee aan elkaar geplakte natte kranten die aan de borstelige deurmat van een 2e hands stacaravan vastgekoekt liggen nadat een roedel loopse teven er overheen heeft gezeken. En de Mets slobberden ze gretig op. Neem het ze eens kwalijk. Nu krijg je Clayt (en Zach?) op 3 dagen rust. Kans op 2e ronde 10%? Had het PO ticket dan aan SF gegeven want daar weten ze wel hoe ze een succesvolle play off run moeten maken.
Het zou bijzonder dom zijn van het tweede team uit NYC om nu te denken dat ze er al zijn.
YNWA
- InnerHarbour
Ha, ha, ha, kan je nagaan hoe ik die NL volg.
Ik zie dat het tweede team uit NYC een zekere Matz naar de heuvel brengt, 24 jaar, pist nog in zijn bed, wel een mooi ERA, WHIP ben ik niet onder de indruk van, benieuwd of de knul de druk aankan. Normaal moet Kershaw dit winnen maar het tweede team van NYC speelt het hele seizoen al boven hun kunnen, als die klote NL managers zich er zo min mogelijk mee bemoeien kan het vannacht nog wat worden.
Ik zie dat het tweede team uit NYC een zekere Matz naar de heuvel brengt, 24 jaar, pist nog in zijn bed, wel een mooi ERA, WHIP ben ik niet onder de indruk van, benieuwd of de knul de druk aankan. Normaal moet Kershaw dit winnen maar het tweede team van NYC speelt het hele seizoen al boven hun kunnen, als die klote NL managers zich er zo min mogelijk mee bemoeien kan het vannacht nog wat worden.
YNWA
Not So Fast.
Eerst zien, dan geloven. :-)
Maar als de Metropolitans hun bat weer hebben gevonden, geef ik ze wel een kans.
By the way, IH, Cal zegt dat hij de telefoon op zal nemen, als de Nationals hem bellen om manager te worden.
What do ya think?
Groot speler, maar ook in potentie groot manager? Hij zou er zeker het tactische inzicht voor moeten hebben, lijkt mij.
En wat vind je er van als hij de Beltway over zou steken?
Hij deserteert dan natuurlijk ook naar de NL.
Eerst zien, dan geloven. :-)
Maar als de Metropolitans hun bat weer hebben gevonden, geef ik ze wel een kans.
By the way, IH, Cal zegt dat hij de telefoon op zal nemen, als de Nationals hem bellen om manager te worden.
What do ya think?
Groot speler, maar ook in potentie groot manager? Hij zou er zeker het tactische inzicht voor moeten hebben, lijkt mij.
En wat vind je er van als hij de Beltway over zou steken?
Hij deserteert dan natuurlijk ook naar de NL.

Matz is vooral een liability, omdat hij de afgelopen weken last van zijn rug had en dus niet helemaal fit lijkt. Een oefensessie ging goed, maar dat is natuurlijk wel iets anders dan de potentiële NLDS-winnende partij pitchen...InnerHarbour schreef:Ha, ha, ha, kan je nagaan hoe ik die NL volg.
Weet niet wat Collins achter de hand houdt. Bartolo heeft gisteren twee innings gegooid. Daar zitten er vast nog wel twee of drie in. Niese?
Linke matchup hoor, tegen Kershaw (ook al pitcht die on short rest, meer dan drie/vier punten hoef je niet te verwachten).
Nog nooit gehoord van Matz. Mocht het een prutser blijken dan wordt het natuurlijk een ander verhaal want dat Kershaw kan gooien zullen we alle drie weleens hebben gemerkt. Als Kershaw er staat vanavond en de serie terug naar Cali brengt dan is dat gewoon knap. En dan kan het met Greinke tegen de Grom een spannende finale worden.
fun fact - Kershaw could throw a complete game shutout tonight, and then 7 more complete game shutouts in his next seven postseason starts, and have a career postseason ERA that is still higher than Bumgarner's.