F1 en andere autosporten
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: F1
Pannekoek.
-
- AT Toto winner 15/16
Vettel gaat Verstappen nog wel voorbij.
Dat gaan nog een paar hete ronden worden, want Max laat hem natuurlijk niet zomaar voorbij. Let op de radio van Vettel.brigade zuid schreef:Vettel gaat Verstappen nog wel voorbij.

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Vettel vuile homo.
-
- AT Toto winner 15/16
Met je gejank.brigade zuid schreef:Vettel vuile homo.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Max ging rechtdoor net zoals Hamilton in de eerste einde en Rosberg dus het lijkt me niet dat hij bestraft gaat worden. Zou heel raar zijn. Wel mooie reactie van Verstappen op Vettel die even verhaal ging halen. Die kreeg even een cursus Italiaans terug van Max.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Monkey Tonk
Schat Vettel in op een emotionele leeftijd van een jaar of zes. Hij mag de zeer veilige autos van nu wel danken, anders had zo'n ongecontroleerd driftkikkertje op zijn minst het gezicht van Niki Lauda gehad.
Daar gaat ook zeker nog het nodige over worden gezegd.Duke schreef:Ik was al verbaasd dat Hamilton gewoon door mocht, want die haalde de bocht toch ook niet?
Ik zou denken dat Red Bull in protest gaat. Niet alleen vanwege het oordeel over Verstappen versus Lewis, maar ook over de remactie van Vettel.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Max wordt gewoon gezocht, het is met twee maten meten en iedereen loopt te zeiken op Max.
- raymon
- Contacteer:
Hamilton miste 2 bochten. En ook Rosberg miste een bocht volgens mij. Ach, laat de oude garde maar lekker zeiken. Iedereen heeft het weet over Max. De enige keer dat die Mercedessen in beeld zijn geweest is toen Verstappen achter Rosberg aanging. Jammer dat ie 'm net niet kon pakken. Dat zal trouwens z'n banden ook niet goed gedaan hebben. Overigens denk ik dat Max ook door is gereden om Ricca een kans te geven Vettel in te halen.
- raymon
- Contacteer:
Na wat Vettel allemaal uitkraamde over de boordradio is dit nog een nette reaktie.Duke schreef:Max is niet van het vrienden maken, ik weet niet of dat verstandig is.
Na bijna twee seizoen F1 heeft hij twee dingen vrij zeker in de hoofden van de andere rijders geplant: als ik er aan kom weet je zeker dat ik je op de huid zit en alles zal doen om er voorbij te komen en als jij er aan komt weet je dat ik tot het uiterste (en meer) zal gaan om mijn positie te verdedigen.Duke schreef:Max is niet van het vrienden maken, ik weet niet of dat verstandig is.
Mooi toch.
- Giacomo Puccini
Inderdaad. Schitterend.zeux schreef:Na bijna twee seizoen F1 heeft hij twee dingen vrij zeker in de hoofden van de andere rijders geplant: als ik er aan kom weet je zeker dat ik je op de huid zit en alles zal doen om er voorbij te komen en als jij er aan komt weet je dat ik tot het uiterste (en meer) zal gaan om mijn positie te verdedigen.Duke schreef:Max is niet van het vrienden maken, ik weet niet of dat verstandig is.
Mooi toch.
Wat kan dat ventje racen zeg. In een iets betere auto zou hij ze allemaal naar huis sturen.
Ajax!