Weet niet precies, denk ergens net in de top50. Maar is in een supervorm. Rosmalen gewonnen ook.Iniesta schreef:Mooie overwinning. Hoeveel staat die Muller eigenlijk?
Tennis
Moderator: mods
Re: Tennis
"Hate it or love it, the underdog's on top".
En voordat hij Rosmalen had gewonnen?
De man is in vorm en is sowieso vooral een grastennisser. Nadal duidelijk niet. Dan vind ik het persoonlijk mooi dat Muller wint.
De man is in vorm en is sowieso vooral een grastennisser. Nadal duidelijk niet. Dan vind ik het persoonlijk mooi dat Muller wint.
Vond zn stijl mooi, weer ouderwets afvolleren aan het net. Deed me aan de goede oude tijden met krajicek, Ivanicevic denken
Twee mooie momenten gemist vandaag, gelukkig is er Twitter.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
De weg voor Federer ligt helemaal open! En hij speelt briljant. Dit kan niet meer misgaan.
Die pakt normaal gesproken komende zondag inderdaad zijn achtste Wimbledon titel. En in dat geval wint hij dus gewoon de laatste twee Grandslam toernooien waaraan hij mee heeft gedaan.
Nil volentibus arduum
Federer voorlopig ruimschoots op koers voor zijn 8e titel. 6-3 en 4-1 voor en Cilic komt er gewoon niet aan te pas. Daarmee is Federer dus onderweg naar toernooiwinst zonder ook maar één set te verliezen. Dat zal toch niet zo heel vaak gebeurd zijn schat ik zo in.
Niet helemaal de finale waar je op hoopt met een Grandslam wat betreft spanning.
Niet helemaal de finale waar je op hoopt met een Grandslam wat betreft spanning.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Nadal op RG was ook zonder set verlies. Gaat heel makkelijk tot nu toe. Cilic zijn service hapert.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Wat een kut finale. Als je niet fit bent als Cilic verlies dan lekker in de halve finale.
IK GELOOF!!!!!!
Haha waar slaat dat nou weer op.
Querrey had het hem overigens ook niet lastiger gemaakt hoor. Alle andere kanshebbers lagen er voor de halve finale al uit.
Querrey had het hem overigens ook niet lastiger gemaakt hoor. Alle andere kanshebbers lagen er voor de halve finale al uit.
Het lijkt weer 2006 met de Australian Open, Roland Garros en Wimbledon titels voor Federer en Nadal. Wat een tijdperk man om dat 11 jaar later weer te doen door beiden.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Heb het even nagelopen, maar dit is voor het eerst dat hij Wimbledon zonder setverlies wint. Vintage Federer.Marillion schreef:Federer voorlopig ruimschoots op koers voor zijn 8e titel. 6-3 en 4-1 voor en Cilic komt er gewoon niet aan te pas. Daarmee is Federer dus onderweg naar toernooiwinst zonder ook maar één set te verliezen. Dat zal toch niet zo heel vaak gebeurd zijn schat ik zo in.
Compleet machtsvacuüm bij de vrouwen. Er zijn maar liefst 8 (!) speelsters die nummer 1 kunnen staan na afloop van deze US Open.
De Nederlander Rojer op rozen in de finale van de US Open in het dubbelspel (eerste set al gewonnen en een break voor in de tweede). Live op Eurosport.
EDIT: we hebben er een Nederlandse Grandslamoverwinning bij
EDIT: we hebben er een Nederlandse Grandslamoverwinning bij

Voormalig Wimbledon kampioene Bartoli (4 jaar geleden gestopt) gaat weer tennissen. Ze is door een heel diep dal gegaan, ook haar gewicht, maar lijkt zich herpakt te hebben. Ze is 33, dus zou nog wel een paar jaartjes mee kunnen doen. Maar ik denk vooral voor de lol.

-
- AT Toto winner 15/16
Ik vind die van 2017 veel enger. 

- InnerHarbour
Mmmmm, denk dat ik liever een pint met de 2017 uitgave zou gaan drinken. dan die uit 2016, lijkt mij geen fuifnummer 

YNWA
Murray is reeds een half jaar geblesseerd en gaat nu een operatie ondergaan waardoor hij er nog een half jaar extra uitligt. Dat zijn de zwaardere blessures...
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
AO: Nadal time, in fluffy roze...! 

- Jinne
- Site Admin
Pad opent zich wel voor een herhaling van vorig jaar. De oude kampioenen aan Federer zijn kant toch nog niet 100%.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!