MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

zeux

Re: MLB

Bericht door zeux » wo jul 22, 2015 9:54 pm

Parnell verkloot voorsprong in de achtste. Grrr. Verliezen ze de serie tegen de Nationals. Too bad.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » do jul 23, 2015 6:36 pm

Kan me niet voorstellen dat je blij bent met Jimenez IH... 0-4 achter na de eerste inning. Ik heb m inmiddels uit mijn fantasy team gepleurd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do jul 23, 2015 6:53 pm

Parnell verblaast natuurlijk wel de redding maar met een starter die maar 5 innings op de heuvel staat kun je daar op wachten. CJ Wilson deed gisteren precies hetzelfde met als enig verschil dat wij wel wonnen. Starters horen gewoon minstens 7 innings te gooien!

En de handel is inmiddels begonnen. A's geven dit seizoen verder op en slijten Kazmir aan de Astros voor prospects.

zeux

Bericht door zeux » do jul 23, 2015 8:03 pm

Dubbel schreef:Parnell verblaast natuurlijk wel de redding maar met een starter die maar 5 innings op de heuvel staat kun je daar op wachten. CJ Wilson deed gisteren precies hetzelfde met als enig verschil dat wij wel wonnen. Starters horen gewoon minstens 7 innings te gooien!
True. Syndergaard is natuurlijk jong, maar hij moet zijn pitchcount wel drukken. 98 pitches in 5 innings is veul. Verder natuurlijk wel aardige cijfers. 5 h - 1 R - 4 K, alleen een beetje veel BB: 5 (daarom natuurlijk ook de hoge pitchcount).

Desondanks: 3-1 in de 8ste, de gozer die vorig jaar de closer was op de heuvel en dan drie runs opgeven. Shouldn't happen.

Kan een loss zijn die ze nog gaan betreuren.
Laatst gewijzigd door zeux op do jul 23, 2015 8:08 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

zeux

Bericht door zeux » do jul 23, 2015 8:04 pm

Dubbel schreef:
En de handel is inmiddels begonnen. A's geven dit seizoen verder op en slijten Kazmir aan de Astros voor prospects.
Zeer benieuwd wat de Mets gaan doen...

zeux

Bericht door zeux » do jul 23, 2015 8:10 pm

zeux schreef:
Dubbel schreef:Parnell verblaast natuurlijk wel de redding maar met een starter die maar 5 innings op de heuvel staat kun je daar op wachten. CJ Wilson deed gisteren precies hetzelfde met als enig verschil dat wij wel wonnen. Starters horen gewoon minstens 7 innings te gooien!
True. Syndergaard is natuurlijk jong, maar hij moet zijn Van Persie wel drukken. 98 pitches in 5 innings is veul. Verder natuurlijk wel aardige cijfers. 5 h - 1 R - 4 K, alleen een beetje veel BB: 5 (daarom natuurlijk ook de hoge Van Persie).

Desondanks: 3-1 in de 8ste, de gozer die vorig jaar de closer was op de heuvel en dan drie runs opgeven. Shouldn't happen.

Kan een loss zijn die ze nog gaan betreuren.
Huh?
Kan één van de techies hier mij uitleggen hoe het komt dat wanneer ik 'p i t c h c o u n t' typ (en ook zie in het tikveld) er 'Van Persie' op het beeldscherm verschijnt na het posten? Heel weird.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do jul 23, 2015 8:38 pm

pitchcount = een homo!

:onfire.gif:

Heel vreemd. Als ik nu op quote klik dan zie ik Van Persie maar klik ik op edit dan staat er weer p.i.t.c.h.count.

zeux

Bericht door zeux » do jul 23, 2015 8:48 pm

Dubbel schreef:Van Persie = een homo!

Heel vreemd. Als ik nu op quote klik dan zie ik Van Persie maar klik ik op edit dan staat er weer p.i.t.c.h.count.
IH jinxed it!

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do jul 23, 2015 8:54 pm

zeux schreef:
Dubbel schreef:Van Persie = een homo!

IH jinxed it!
Wij zijn alweer bezig. Tegen Erv Santana. Oud Angel. Als ie goed is dan is ie erg goed.

zeux

Bericht door zeux » vr jul 24, 2015 10:43 am

Buster Olney ‏@Buster_ESPN
ICYMI: Elias--The Mets became the 2nd team since 1920 to start No. 4 and No. 5 hitters with batting averages under .180 and at least 100 ABs
Oh welll, zucht...

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » vr jul 24, 2015 4:25 pm

:smallgrin.gif:

Is een verre neef van Mendoza een leuk idee kwa upgrade?

zeux

Bericht door zeux » vr jul 24, 2015 5:15 pm

Dubbel schreef::smallgrin.gif:

Welke is dat?

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » vr jul 24, 2015 9:53 pm

zeux schreef:

Welke is dat?
https://en.wikipedia.org/wiki/Mendoza_Line

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jul 24, 2015 9:55 pm

:smallgrin.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » vr jul 24, 2015 9:58 pm

Dubbel schreef:
zeux schreef:

Welke is dat?
https://en.wikipedia.org/wiki/Mendoza_Line
Ah, die kende ik nog niet. Thanks!

Mooie term.

zeux

Bericht door zeux » za jul 25, 2015 12:26 am

Mets zouden Juan Uribe (INF) en Kelly Johnson (INF/OF) van de Braves hebben gehaald.
Uribe, 36, has played 12 seasons, during which he’s mostly spent time at shortstop, third and second base. He is batting .272 with eight home runs and 23 RBIs, while Johnson, 33, is batting .275 with nine home runs and 34 RBIs.

Uribe has a .740 OPS, Johnson has a .772 OPS, while Oakland’s Ben Zobrist’s OPS is just .759.
Niet heel indrukwekkende cijfers. Uribe zou een positieve invloed in de kleedkamer hebben. Pfff. Hits/runs/rbi's hebben we nodig.

Ondertussen doet Niese hard zijn best om te laten zien dat hij geen ruk op zal leveren. Alweer 3-0 achter in de tweede inning...
Edit: 6-0 in de derde...

En ze deelden vandaag nog wel zo'n cool t-shirt uit:

Afbeelding

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za jul 25, 2015 7:58 pm

Het ene moment zit je op wolk 9 maar dan een ongelukkige nederlaag tegen de Twins en onderuit tegen TX door Hamilton waardoor alles plots weer onzeker is. Jammer hoor.

zeux

MLB

Bericht door zeux » za jul 25, 2015 11:48 pm

Houston is een geduchte concurrent, maar lijkt me toch wel dat Angels de postseason halen. Is het niet via divisiewinst, dan wel via wild card. Laatste is wel tricky door het nieuwe systeem met de 'play off' tussen de Wilcard winnaars om in de echte postseason te komen, maar lijkt wel doable.

zeux

MLB

Bericht door zeux » za jul 25, 2015 11:57 pm

Hamels no hitter tegen de Cubs. Zag die laatste vangbal niet in close up terug in de herhaling. Maar die leek 'fishy', met een struikelende Herrara.

zeux

Bericht door zeux » zo jul 26, 2015 6:12 pm

Mooi pitchingduel in Queens: DeGrom vs Greinke.

Nu hopen dat de wedstrijd niet weer binnen een inning over is.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo jul 26, 2015 6:53 pm

Hebben jullie niet Nederland-Cuba zitten kijken op het World Port Tournament? :smile-ajax.gif:

Das toch veel interessanter? :hypocrite.gif:

zeux

Bericht door zeux » zo jul 26, 2015 7:02 pm

Cruijff schreef:Hebben jullie niet Nederland-Cuba zitten kijken op het World Port Tournament? :smile-ajax.gif:

Ik ben van de Honkbalweek in Haarlem. Rotterdam is tennispubliek.

En voor IH is NL-baseball sub-Single A-niveau, als ik me niet vergis. En dan kijkt hij nog liever dat volgens mij. :-)

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo jul 26, 2015 7:13 pm

Ach diverse honkballers met Nederlandse roots of zelfs voormalige spelers uit de Nederlandse competitie weten het toch vrij aardig tot 'sterkhouder' (brrrrr, vreselijk woord) in de MLB te schoppen.

Hebben jullie nog die Andere Tijden Sport aflevering over Han Urbanus gezien?

Ik heb zelf ook de voorkeur voor de Haarlemse Honkbalweek en de accommodatie van Kinheim. De enige keer dat ik in Rotterdam naar een wedstrijd op de playground van Neptunus ben wezen kijken was het een teleurstellende pot die lang uitgesteld en telkens weer onderbroken werd door de regen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jul 26, 2015 8:26 pm

Cruijff schreef:Hebben jullie niet Nederland-Cuba zitten kijken op het World Port Tournament? :smile-ajax.gif:

Rare man.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » zo jul 26, 2015 8:54 pm

En Familia verkloot de save. GRRRRRRR. Tweede belangrijke wedstrijd die ze aan het verkloten zijn in een paar dagen tijd.

Mooie wedstrijd DeGrom om zeep. 7.2 IP - 0 R, 2H, 2 BB, 8 K.

Plaats reactie