MLB
Moderator: mods
Re: MLB
Kan me niet voorstellen dat je blij bent met Jimenez IH... 0-4 achter na de eerste inning. Ik heb m inmiddels uit mijn fantasy team gepleurd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Parnell verblaast natuurlijk wel de redding maar met een starter die maar 5 innings op de heuvel staat kun je daar op wachten. CJ Wilson deed gisteren precies hetzelfde met als enig verschil dat wij wel wonnen. Starters horen gewoon minstens 7 innings te gooien!
En de handel is inmiddels begonnen. A's geven dit seizoen verder op en slijten Kazmir aan de Astros voor prospects.
En de handel is inmiddels begonnen. A's geven dit seizoen verder op en slijten Kazmir aan de Astros voor prospects.
True. Syndergaard is natuurlijk jong, maar hij moet zijn pitchcount wel drukken. 98 pitches in 5 innings is veul. Verder natuurlijk wel aardige cijfers. 5 h - 1 R - 4 K, alleen een beetje veel BB: 5 (daarom natuurlijk ook de hoge pitchcount).Dubbel schreef:Parnell verblaast natuurlijk wel de redding maar met een starter die maar 5 innings op de heuvel staat kun je daar op wachten. CJ Wilson deed gisteren precies hetzelfde met als enig verschil dat wij wel wonnen. Starters horen gewoon minstens 7 innings te gooien!
Desondanks: 3-1 in de 8ste, de gozer die vorig jaar de closer was op de heuvel en dan drie runs opgeven. Shouldn't happen.
Kan een loss zijn die ze nog gaan betreuren.
Laatst gewijzigd door zeux op do jul 23, 2015 8:08 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Zeer benieuwd wat de Mets gaan doen...Dubbel schreef:
Huh?zeux schreef:True. Syndergaard is natuurlijk jong, maar hij moet zijn Van Persie wel drukken. 98 pitches in 5 innings is veul. Verder natuurlijk wel aardige cijfers. 5 h - 1 R - 4 K, alleen een beetje veel BB: 5 (daarom natuurlijk ook de hoge Van Persie).Dubbel schreef:Parnell verblaast natuurlijk wel de redding maar met een starter die maar 5 innings op de heuvel staat kun je daar op wachten. CJ Wilson deed gisteren precies hetzelfde met als enig verschil dat wij wel wonnen. Starters horen gewoon minstens 7 innings te gooien!
Desondanks: 3-1 in de 8ste, de gozer die vorig jaar de closer was op de heuvel en dan drie runs opgeven. Shouldn't happen.
Kan een loss zijn die ze nog gaan betreuren.
Kan één van de techies hier mij uitleggen hoe het komt dat wanneer ik 'p i t c h c o u n t' typ (en ook zie in het tikveld) er 'Van Persie' op het beeldscherm verschijnt na het posten? Heel weird.
IH jinxed it!Dubbel schreef:Van Persie = een homo!
Heel vreemd. Als ik nu op quote klik dan zie ik Van Persie maar klik ik op edit dan staat er weer p.i.t.c.h.count.
Wij zijn alweer bezig. Tegen Erv Santana. Oud Angel. Als ie goed is dan is ie erg goed.zeux schreef:IH jinxed it!Dubbel schreef:Van Persie = een homo!
Heel vreemd. Als ik nu op quote klik dan zie ik Van Persie maar klik ik op edit dan staat er weer p.i.t.c.h.count.
Oh welll, zucht...Buster Olney @Buster_ESPN
ICYMI: Elias--The Mets became the 2nd team since 1920 to start No. 4 and No. 5 hitters with batting averages under .180 and at least 100 ABs
https://en.wikipedia.org/wiki/Mendoza_Linezeux schreef:Welke is dat?Dubbel schreef:![]()
Is een verre neef van Mendoza een leuk idee kwa upgrade?
Ah, die kende ik nog niet. Thanks!Dubbel schreef:https://en.wikipedia.org/wiki/Mendoza_Linezeux schreef:Welke is dat?Dubbel schreef:![]()
Is een verre neef van Mendoza een leuk idee kwa upgrade?
Mooie term.
Mets zouden Juan Uribe (INF) en Kelly Johnson (INF/OF) van de Braves hebben gehaald.
Ondertussen doet Niese hard zijn best om te laten zien dat hij geen ruk op zal leveren. Alweer 3-0 achter in de tweede inning...
Edit: 6-0 in de derde...
En ze deelden vandaag nog wel zo'n cool t-shirt uit:

Niet heel indrukwekkende cijfers. Uribe zou een positieve invloed in de kleedkamer hebben. Pfff. Hits/runs/rbi's hebben we nodig.Uribe, 36, has played 12 seasons, during which he’s mostly spent time at shortstop, third and second base. He is batting .272 with eight home runs and 23 RBIs, while Johnson, 33, is batting .275 with nine home runs and 34 RBIs.
Uribe has a .740 OPS, Johnson has a .772 OPS, while Oakland’s Ben Zobrist’s OPS is just .759.
Ondertussen doet Niese hard zijn best om te laten zien dat hij geen ruk op zal leveren. Alweer 3-0 achter in de tweede inning...
Edit: 6-0 in de derde...
En ze deelden vandaag nog wel zo'n cool t-shirt uit:

MLB
Houston is een geduchte concurrent, maar lijkt me toch wel dat Angels de postseason halen. Is het niet via divisiewinst, dan wel via wild card. Laatste is wel tricky door het nieuwe systeem met de 'play off' tussen de Wilcard winnaars om in de echte postseason te komen, maar lijkt wel doable.
MLB
Hamels no hitter tegen de Cubs. Zag die laatste vangbal niet in close up terug in de herhaling. Maar die leek 'fishy', met een struikelende Herrara.
Ik ben van de Honkbalweek in Haarlem. Rotterdam is tennispubliek.Cruijff schreef:Hebben jullie niet Nederland-Cuba zitten kijken op het World Port Tournament?
Das toch veel interessanter?
En voor IH is NL-baseball sub-Single A-niveau, als ik me niet vergis. En dan kijkt hij nog liever dat volgens mij. :-)
Ach diverse honkballers met Nederlandse roots of zelfs voormalige spelers uit de Nederlandse competitie weten het toch vrij aardig tot 'sterkhouder' (brrrrr, vreselijk woord) in de MLB te schoppen.
Hebben jullie nog die Andere Tijden Sport aflevering over Han Urbanus gezien?
Ik heb zelf ook de voorkeur voor de Haarlemse Honkbalweek en de accommodatie van Kinheim. De enige keer dat ik in Rotterdam naar een wedstrijd op de playground van Neptunus ben wezen kijken was het een teleurstellende pot die lang uitgesteld en telkens weer onderbroken werd door de regen.
Hebben jullie nog die Andere Tijden Sport aflevering over Han Urbanus gezien?
Ik heb zelf ook de voorkeur voor de Haarlemse Honkbalweek en de accommodatie van Kinheim. De enige keer dat ik in Rotterdam naar een wedstrijd op de playground van Neptunus ben wezen kijken was het een teleurstellende pot die lang uitgesteld en telkens weer onderbroken werd door de regen.
- InnerHarbour
Rare man.Cruijff schreef:Hebben jullie niet Nederland-Cuba zitten kijken op het World Port Tournament?
Das toch veel interessanter?
YNWA
En Familia verkloot de save. GRRRRRRR. Tweede belangrijke wedstrijd die ze aan het verkloten zijn in een paar dagen tijd.
Mooie wedstrijd DeGrom om zeep. 7.2 IP - 0 R, 2H, 2 BB, 8 K.
Mooie wedstrijd DeGrom om zeep. 7.2 IP - 0 R, 2H, 2 BB, 8 K.