MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

zeux

Re: MLB

Bericht door zeux » ma mar 16, 2015 6:36 pm

Het volgende slachtoffer: Wheeler moet Tommy John ondergaan.

Daar gaat het pitching 'dream team' van de Mets... Altijd het risico natuurlijk als je op armen moet vertrouwen. Er zit wel het nodige achter - Syndergaard, DeGrom -, maar ik denk dat Alderson blij is dat nog niemand zich voor Gee had gemeld...

Overigens heb ik het idee dat Tommy John steeds vaker bij steeds jongere spelers voorkomt. Die armen zijn tegenwoordig met mid-twintig al naar de kloten.
Mijn zoon merkte het ook toen hij in de VS op highschool-niveau speelde. Jongens gooien daar weken achter elkaar complete games. Soms wel 150 ballen. Van pitch counts hebben ze daar niet gehoord.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » ma mar 16, 2015 9:43 pm

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » ma mar 16, 2015 11:55 pm

zeux schreef:Mijn zoon merkte het ook toen hij in de VS op highschool-niveau speelde. Jongens gooien daar weken achter elkaar complete games. Soms wel 150 ballen. Van pitch counts hebben ze daar niet gehoord.
Toch vreemd, bij LL of Pony League wordt alles bijgehouden en gooit men geen bal teveel. Dacht dat het bij HS ball ook zo geregeld is maar misschien is het buiten Cali wel anders.

edit; stukje research, tis idd per state anders geregeld.
http://www.infosports.com/scorekeeper/i ... imitsa.pdf

Meanwhile@ST... :blub.gif:

ANA 6-7
NYM 6-8
BAL 4-11

zeux

Bericht door zeux » di mar 17, 2015 12:55 am

Dubbel schreef:
zeux schreef:Mijn zoon merkte het ook toen hij in de VS op highschool-niveau speelde. Jongens gooien daar weken achter elkaar complete games. Soms wel 150 ballen. Van pitch counts hebben ze daar niet gehoord.
Toch vreemd, bij LL of Pony League wordt alles bijgehouden en gooit men geen bal teveel. Dacht dat het bij HS ball ook zo geregeld is maar misschien is het buiten Cali wel anders.

Mijn zoon (lefty) is een 'soft tosser', zoals ze dat in de US charmant noemen, en was dus de facto reliever. Hij was bij iets van 15 wedstrijden aanwezig en ik geloof dat er in totaal ongeveer 5 innings in relief zijn gegooid, waarvan hij er drie voor zijn rekening nam...
Alles wordt op power gedaan. Ik snap wel dat de armen van de jongens die MLB halen al half dood zijn.
Overigens zat mijn zoon in de omgeving van Boston.

Little League is wel veel strenger geregeld. Die gelden internationaal. In Nederland zitten ook pitch counts op jeugdwedstrijden (72 uit mijn hoofd bij aspiranten).

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mar 17, 2015 8:34 pm

Dubbel schreef:

ANA 6-7
NYM 6-8
BAL 4-11
He die pleuris aap bakt er ook niet veel van in ST ja.. :smile-ajax.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » za mar 21, 2015 11:52 pm

FORT MYERS, Fla. -- Orioles catcher Matt Wieters, on his way back from Tommy John surgery, is "unlikely" to be ready for Opening Day, manager Buck Showalter said on Saturday.

Wieters has been dealing with tendinitis in his right elbow, but Showalter remains optimistic about the recovery process. Still, Wieters appears likely to begin the season on the disabled list, which would make him eligible to debut April 11 against the Blue Jays, in the second game of Baltimore's first homestand. He likely would not make the roster as a designated hitter if he isn't able to catch.
Hmm, tegenvaller IH?

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di mar 24, 2015 9:14 am

ANA .611
NYM .571
BAL .381

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo mar 25, 2015 10:56 pm

8 hits en 2 ribs. En Indians 2 hits voor 3 runs.

Kut sport ook! :smile-ajax.gif:

Hoe vinden jullie hun nieuwe logo? Leuk idee, zo'n letter.... :icon_idea.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo mar 25, 2015 11:13 pm

Geen idee waar je het over hebt.
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo mar 25, 2015 11:23 pm

Cleveland had toch altijd een indiaan als logo? Inmiddels vervangen door de letter C.

zeux

Bericht door zeux » do mar 26, 2015 12:03 am

Zie die gevederde vriend gewoon nog op de merchandise in hun fanshop hoor. Alleen niet op het jersey.

zeux

Bericht door zeux » do mar 26, 2015 12:03 am

Mets trash Yanks. Voorseizoen is ok, alleen zegt dat geen kloot.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mar 26, 2015 7:32 am

Dubbel schreef:Cleveland had toch altijd een indiaan als logo? Inmiddels vervangen door de letter C.
Niet opgevallen nog, zal wel gedaan zijn in het kader van de PC linkse meute, dezelfde die vinden dat de naam van de Redskins en die van de Braves verboden moet worden. :excited.gif:
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » vr mar 27, 2015 8:52 am

InnerHarbour schreef:Niet opgevallen nog, zal wel gedaan zijn in het kader van de PC linkse meute, dezelfde die vinden dat de naam van de Redskins en die van de Braves verboden moet worden. :excited.gif:
:neutral.gif:
Afbeelding

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr mar 27, 2015 9:30 am

:ajaxsmiley.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » vr mar 27, 2015 9:31 am

InnerHarbour schreef:
Dubbel schreef:Cleveland had toch altijd een indiaan als logo? Inmiddels vervangen door de letter C.
Niet opgevallen nog, zal wel gedaan zijn in het kader van de PC linkse meute, dezelfde die vinden dat de naam van de Redskins en die van de Braves verboden moet worden. :excited.gif:
Dat zijn toch vooral de american indians zelf? Zijn die allemaal links?

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di mar 31, 2015 9:38 pm

zeux schreef:Dat zijn toch vooral de american indians zelf? Zijn die allemaal links?
Ach, meneer is 18-11 en denkt meteen de lijn te kunnen trekken hoor. :smile-ajax.gif:

zeux

Bericht door zeux » wo apr 01, 2015 2:11 am

Dubbel schreef:
zeux schreef:Dat zijn toch vooral de american indians zelf? Zijn die allemaal links?
Ach, meneer is 18-11 en denkt meteen de lijn te kunnen trekken hoor. :smile-ajax.gif:
Ik hoop dat ik in september ook nog praatjes kan hebben. :-)

Eén maart maakt nog geen oktober...

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo apr 01, 2015 9:56 pm

Opnieuw op achterstand tegen Oakland. Duiken straks nog onder de neukende 500... :baaa.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 04, 2015 1:35 pm

News: Hamilton (shoulder) will not be suspended after an arbitrator decided he did not violate his treatment program, FOX Sports' Ken Rosenthal reports. (Fri Apr 3)
Ze hadden die doper en recidivist voor heel 2015 moeten schorsen Dubbel. :hypocrite.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 04, 2015 4:37 pm

E. Santana
"This is unexpected news for me and my family," Santana's statement read. "I am issuing this statement so the public knows where I stand. First, my deepest apologies to my family, fans, colleagues, teammates and my current employer, the Minnesota Twins. I am very disappointed that I tested positive for a performance-enhancing drug. I am frustrated that I can't pinpoint how the substance in question entered my body. I would never knowingly take anything illegal to enhance my performance. What I can guarantee is I never knowingly took anything illegal to enhance my performance. That's just not me, never has been and never will."
:drecul.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 04, 2015 6:11 pm

Zelfs je eigen club snapt het niet Dubbel :smile-ajax.gif:
Angels snapt er niets van dat zijn speler, volgens de club een recidivist pur sang, niet opnieuw een schorsing krijgt. ,,Meer bewijs kan de commissie niet krijgen, lijkt me'', zei Dipoto vandaag. ,,Maar ik neem helaas de beslissing niet.''
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za apr 04, 2015 9:22 pm

Ha ha ha, Dipoto hoopte zeker dat hij een half jaartje uit de boeken blijft door een schorsing zonder pay.

Snap eerlijk gezegd het probleem ook niet. Wat is er mis met coke zolang hij het tenminste niet tijdens wedstrijden gebruikt? Ik bedoel, je gaat er toch niet beter van spelen? Laat ze schurken als El Végé eens aanpakken, die belazeren de hele wereld!

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » ma apr 06, 2015 9:43 pm

En we zijn begonnen! Trout opent lekker met een HR op Felix.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 06, 2015 11:30 pm

Vind jij het nog steeds leuk Dubbel. :hypocrite.gif:

Orioles winnen hun opener on the road met 6-2 van Tampa.
YNWA

Plaats reactie