Dat zegt juist een heleboel. De ogen zijn de spiegel van de ziel. Ik heb al dusdanig vaak een eerste kennismaking gehad met personen waarbij me meteen de rillingen over de rug liepen. Hun kop, hun ogen, hun gluiperige manier van doen deed dan meteen alarmbellen rinkelen van 'dit is geen frisse jongen'.Duke schreef:Het zegt op zich niets, maar ik vind dat die Mark de J. een onsympathiek gezicht heeft.
Hoe sterk de desbetreffende persoon daarna een valse schijn heeft proberen op te houden, ik heb me zelden met die eerste indruk vergist.
Het is nog maar de grote vraag of die Koen Everink nog steeds miljonair was.zeux schreef:Voor die miljonair is het misschien niet veel, maar voor veel mensen is het heel veel. Die De Jong was blijkbaar in paniek.Arthur schreef:Poeh, dat je als miljonair het leven verliest voor een miezerige 80.000 euro is wel heel wrang.
Ik ken zat miljonairs die via gokken of andere verborgen verslavingen hun volledige vermogen naar de vaantjes hebben geholpen en nog wel een heleboel euro's meer.
Die dan op ene Winston Bogarde manier hun villa moesten laten veilen. Of neem een Bram Moskowicz, een paar jaar terug nog een notering in de Quote 500, inmiddels een schuld van meer dan 10 miljoen.