Dat die Van Gerwen gewoon 6 matchdarts mist. Daar keek ik wel van op. Aan de andere kant, hij was de hele wedstrijd niet geweldig op zijn dubbels. Beetje nonchalant geworden misschien?
Moderator: mods
Ik heb meer het idee dat hij ongeconcentreerd was. Niet de juiste focus. En dat al het hele toernooi. Alsof iets anders hem bezighoudt.Marillion schreef:![]()
Dat die Van Gerwen gewoon 6 matchdarts mist. Daar keek ik wel van op. Aan de andere kant, hij was de hele wedstrijd niet geweldig op zijn dubbels. Beetje nonchalant geworden misschien?
Met name die wedstrijd tegen Price was ie ook erg afwezig, vreemd idd.zeux schreef:Ik heb meer het idee dat hij ongeconcentreerd was. Niet de juiste focus. En dat al het hele toernooi. Alsof iets anders hem bezighoudt.Marillion schreef:![]()
Sandro schreef:Sandro schreef:Rob Cross komt redelijk vanuit het niks, maar wat een goede speler zeg. Een blijvertje ook, ben ik van overtuigd.
Op het komende WK verwacht ik veel van hem.
Sandro is ook niet voor niets de man die het Darts topic ooit geopend heeft, hè! Hoewel hij dat zelf volledig was vergeten, was dat voor hem ook de aanleiding om na vele jaren weer terug te keren op AT.Marillion schreef:Ouwe dartskennert!
Tournament Statistics
180s
Cross - 55
Taylor - 26
Average
Cross - 100.47
Taylor - 100.02
Doubles hit
Cross - 80/192 (41.66%)
Taylor - 75/144 (52.08%)
100+ checkouts
Cross - 5 (Highest 164)
Taylor - 9 (Highest 126)
Sets won-lost
Cross - 22-13
Taylor - 22-5
Legs won-lost
Cross - 80-72
Taylor - 75-43
Sets won-lost on deciding legs
Cross - 11-4
Taylor - 11-4
Totaal niet eens.elliquido schreef:Mvg was ook mentaal ijzersterk.
Hier ben ik het wel mee eens. Ik vond die uitspraken ook tamelijk arrogant en misplaatst. Maar misschien krijg je die houding vanzelf wel wanneer je een tijd lang alles wint, en is dit verlies een "blessing in disguise" voor de toekomst. Met die Cross krijgt hij er een geduchte concurrent bij waardoor hij zich nu wel realiseert dat hij ook zal moeten verbeteren om de beste te blijven.Ajax Rules schreef:Daarnaast vond ik hem in zijn interviews van tevoren al heel nonchalant. Hij leek zich totaal niet te realiseren dat hij in Cross een top-tegenstander zou gaan treffen. Terwijl het eerder dit jaar ook al een dubbeltje op zijn kant was tegen diezelfde Cross. Maar in interviews deed hij het weer af met zijn arrogante lachje ("Die Cross heeft natuurlijk nog nooit op tv van me gewonnen"). Mooi hoor dat zelfvertrouwen, maar in dit geval totaal misplaatst.elliquido schreef:Mvg was ook mentaal ijzersterk.
Ik denk dat hij zich wel degelijk realiseerde dat hij niet op de toppen van zijn kunnen was. Hij is dit jaar ook lang niet zo dominant geweest als vorig jaar, dus reken maar dat hij zich daarvan bewust was/is (en hij zag Cross echt wel opkomen en wist dat Phil nog een keertje alles op alles ging zetten). Zijn manier om daarmee om te gaan, is om nóg meer te benadrukken hoe goed hij desondanks toch is, om op die manier zijn zelfvertrouwen zo hoog mogelijk proberen te houden.Ferry schreef:Hier ben ik het wel mee eens. Ik vond die uitspraken ook tamelijk arrogant en misplaatst. Maar misschien krijg je die houding vanzelf wel wanneer je een tijd lang alles wint, en is dit verlies een "blessing in disguise" voor de toekomst. Met die Cross krijgt hij er een geduchte concurrent bij waardoor hij zich nu wel realiseert dat hij ook zal moeten verbeteren om de beste te blijven.Ajax Rules schreef:Daarnaast vond ik hem in zijn interviews van tevoren al heel nonchalant. Hij leek zich totaal niet te realiseren dat hij in Cross een top-tegenstander zou gaan treffen. Terwijl het eerder dit jaar ook al een dubbeltje op zijn kant was tegen diezelfde Cross. Maar in interviews deed hij het weer af met zijn arrogante lachje ("Die Cross heeft natuurlijk nog nooit op tv van me gewonnen"). Mooi hoor dat zelfvertrouwen, maar in dit geval totaal misplaatst.elliquido schreef:Mvg was ook mentaal ijzersterk.
Zou het te maken kunnen hebben met de geboorte van zijn dochter? Dat hij dit jaar een andere focus heeft? (ik bedenk maar wat)Sandro schreef:Hij is dit jaar ook lang niet zo dominant geweest als vorig jaar,
Heb niet het idee dat zijn focus erg verlaagd is.zeux schreef:Zou het te maken kunnen hebben met de geboorte van zijn dochter? Dat hij dit jaar een andere focus heeft? (ik bedenk maar wat)Sandro schreef:Hij is dit jaar ook lang niet zo dominant geweest als vorig jaar,
Om dit soort redenen heb ik ook net iets meer met Barney.brigade zuid schreef:Eigenlijk vind ik MvG een topper zonder franje. Ik vind zijn manier van gooien helemaal niet mooi om te zien, zijn uitstraling vind ik lomp en boers, en voor de camera komen er ook niet bijster veel zinnige dingen uit zijn mond.