MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Dubbel
AT EC 2012 winner

Re: MLB

Bericht door Dubbel » wo aug 27, 2014 9:49 pm

zeux schreef:
InnerHarbour schreef:Tim Lincecum moved to the bullpen

Dubbel jij zit daar wat dichterop maar wat is er met die gozer gebeurt? Van de nieuwe Cy Young naar de pen? Te vroeg teveel geld, teveel surfer, vrouwen, drugs alcohol? Vertel! :smile-ajax.gif:
Yes. Ik vraag mij exact hetzelfde af. How come?
Geen idee maar hij heeft dit seizoen dacht ik nog een no hitter gegooid en hij heeft wel meer een bull pen rol gehad. Als ie goed was zou hij starten. Waarom hij niet goed is weeknie. Zeux is NL kenner... :hypocrite.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do aug 28, 2014 10:47 am

En zo ligt het balletje weer bij Zeux. :smile-ajax.gif:

Zaterdag vliegen wij voorlopig voor het laatst naar de VS om mijn Orioles nog 4 keer live aan te moedigen. Volgend jaar willen wij een grotere auto (SUV, Crossover ) i.v.m. het golfen en zo’n ding neem je niet voor de boodschappen te doen bij de Appie om de hoek. Vakanties zullen dan nog meer in het VK en Ierland gedaan worden met eigen auto. Buiten dat ben ik met het betalen voor BS ook wel een beetje klaar. :hypocrite.gif:

Zeg niet dat ik er nooit meer kom maar na de komende 14 dagen voorlopig niet.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » vr aug 29, 2014 12:22 am

Dubbel schreef:
zeux schreef:
InnerHarbour schreef:Tim Lincecum moved to the bullpen

Dubbel jij zit daar wat dichterop maar wat is er met die gozer gebeurt? Van de nieuwe Cy Young naar de pen? Te vroeg teveel geld, teveel surfer, vrouwen, drugs alcohol? Vertel! :smile-ajax.gif:
Yes. Ik vraag mij exact hetzelfde af. How come?
Geen idee maar hij heeft dit seizoen dacht ik nog een no hitter gegooid en hij heeft wel meer een bull pen rol gehad. Als ie goed was zou hij starten. Waarom hij niet goed is weeknie. Zeux is NL kenner... :hypocrite.gif:
Steve Blass Disease?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » vr aug 29, 2014 2:00 am

Oh man... Pffffff.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr aug 29, 2014 7:59 am

Sorry Zeux maar daar moest ik toch even om glimlachen, triest voor de fans maar voor een buitenstaander grappig.

Orioles herstellen zich van die rare sweep op Wrigley Field door de serie tegen Tampa met 3-1 te winnen. Next zijn de Twins. Niet bepaald een hoogvlieger maar waren de Cubs ook niet, we gaan het zien, zondag zelfs letterlijk. :smile-ajax.gif:

Openingswedstrijd tegen Oakland gewonnen in 10 zie ik Dubbel. Oakland speelde de laatste inning onder protest, iets met een “obstruction call”. Ja je merkt dat het spannend is/wordt in jullie divisie. Oakland had een mooie voorsprong maar staan nu 2 wedstrijden achter. Wel blijven winnen hoor, ik kom liever die klote aap :smallgrin.gif: tegen in het postseason dan de Billy Beane gang.
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za aug 30, 2014 8:40 am

Tijd om de achteruitkijkspiegel een wat op te poetsen? :ajaxsmiley.gif:

zeux

Bericht door zeux » za aug 30, 2014 3:01 pm

Wat is eigenlijk het verhaal van de Rangers?

Worst record in baseball (op dit moment, samen met de Rockies).

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za aug 30, 2014 3:36 pm

Mijn broer zit vanavond bij een wedstrijd van de NY Mets, liet ie net weten. Is dat wat?

zeux

Bericht door zeux » za aug 30, 2014 4:37 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Mijn broer zit vanavond bij een wedstrijd van de NY Mets, liet ie net weten. Is dat wat?
:ajaxsmiley.gif:

Tegen de Phillies. Division rivals, dat is altijd leuk, maar het gaat ruk, dus verwacht dat Citi Field half leeg is. Op de heuvel Colon, een reusachtige Dominicaan - soort van buddha - die onverstoorbaar, gumchewing, zijn pitches gooit. Heeft hij zijn avond, dan gooit hij alles van de plaat af, maar hij kan ook strugglen. Hij zal goed moeten zijn, want veel run support geven de Mets niet...

Mets en Phillies strijden om de laatste plaats in de NL East. Zegt genoeg.

Als je broer nog nooit bij een baseball game is geweest: dat is als ervaring op zich al leuk, ongeacht het niveau.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za aug 30, 2014 6:16 pm

@WkCdWn:
Q: What is the difference between Johan Santana and bowling icon Walter Ray Williams, Jr.?
A: Walter Ray Williams, Jr. knows how to throw a strike.
There were two men, one was a Mets fan and the other was a Phillies fan. These men were both madly in love with the same woman. So the woman challenged that whichever man does a better job at having sex with her would be her boyfriend. Both men accepted the challenge. That night, the woman had sex with the Mets fan and then the other night had sex with the Phillies fan. The next day the woman chose the Phillies fan to be her boyfriend. Shocked and outraged, the Mets fan asked why she didn't choose him. She replied by saying, "You, like your team not only come up short but always finish early!"
enz, enz, enz.

http://www.jokes4us.com/sportsjokes/mlb ... jokes.html

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za aug 30, 2014 6:47 pm

Thanks !

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za aug 30, 2014 9:43 pm

zeux schreef:Wat is eigenlijk het verhaal van de Rangers?

Vind dit wel een aardige lees:

http://www.sportsonearth.com/article/85 ... 14#!bMWg3I

zeux

Bericht door zeux » zo aug 31, 2014 6:15 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Thanks !
En wat vond je broer ervan Cees?

zeux

Bericht door zeux » zo aug 31, 2014 6:21 pm

Dubbel schreef:
zeux schreef:Wat is eigenlijk het verhaal van de Rangers?

Vind dit wel een aardige lees:

http://www.sportsonearth.com/article/85 ... 14#!bMWg3I

Dan komt het dus neer op twee spelers die falen: Fielder en Choo (die laatste weet ik, die zat in mijn fantasy. :-) )

Pitching is ook niet om naar huis te schrijven volgens mij: één pitcher bij de top 85 van de league (Darvish op 22). Not good.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo aug 31, 2014 6:46 pm

zeux schreef:Pitching is ook niet om naar huis te schrijven volgens mij: één pitcher bij de top 85 van de league (Darvish op 22). Not good.
Jered Weaver op de 49e plek??? Er zijn 30 clubs dus dan wordt hij ingeschat als bottom half 2nd string?

Texas pitching werd/wordt geplaagd door blessures anders zou men gewoon meedoen denk ik.

zeux

Bericht door zeux » zo aug 31, 2014 9:28 pm

Hard bevochten zege van de Mets over de Phillies vanavond (dit was een mooie spannende game geweest voor je broer Cees).

13-6 tegen de Phillies over het hele seizoen gezien. Enige lichtpuntje in wat weer een kansloos verliezend seizoen is (august hurt).

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo aug 31, 2014 9:34 pm

Wij hebben Oakland op de horens in de 2e inning. Kazmir is niet helemaal goed en ligt er alweer af. 3-0 met bases loaded, 1 out Trout at bat.

zeux

Bericht door zeux » zo aug 31, 2014 9:37 pm

Dubbel schreef:Wij hebben Oakland op de horens in de 2e inning. Kazmir is niet helemaal goed en ligt er alweer af. 3-0 met bases loaded, 1 out Trout at bat.
Yes zit te kijken. Mooie close-up van de strontvliegen voor de dugout van de A's.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo aug 31, 2014 9:51 pm

Aha, leuk. Wat vind je van Shoemaker? Rookie pitcher. Die baard is natuurlijk irritant als hij je tegenstander is maar qua niveau? Hij pitcht meestal goed maar als ik zo eens wat lees zou een rookie het post season niet aankunnen. Zelf zou ik het met hem wel aan durven. Niet dat we betere opties hebben overigens...

zeux

Bericht door zeux » zo aug 31, 2014 9:54 pm

Dubbel schreef:Aha, leuk. Wat vind je van Shoemaker? Rookie pitcher. Die baard is natuurlijk irritant als hij je tegenstander is maar qua niveau? Hij pitcht meestal goed maar als ik zo eens wat lees zou een rookie het post season niet aankunnen. Zelf zou ik het met hem wel aan durven. Niet dat we betere opties hebben overigens...
Ik zal er even wat beter op letten. Kijk met 3/4 oog.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo aug 31, 2014 9:55 pm

zeux schreef:13-6 tegen de Phillies over het hele seizoen gezien. Enige lichtpuntje in wat weer een kansloos verliezend seizoen is (august hurt).
:biggthumpup.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo aug 31, 2014 9:57 pm

Twins komen terug tegen Orioles? 12-5 BAL maar Twins met bases loaded 1 out.

12-8 en ze gaan naar Britton met 1 out.

IH is er bij dacht ik?
Laatst gewijzigd door Dubbel op zo aug 31, 2014 10:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo aug 31, 2014 10:01 pm

Lead off on, zul je altijd zien. :smile-ajax.gif:

zeux

Bericht door zeux » zo aug 31, 2014 10:19 pm

Dubbel schreef:Twins komen terug tegen Orioles? 12-5 BAL maar Twins met bases loaded 1 out.

12-8 en ze gaan naar Britton met 1 out.

IH is er bij dacht ik?
Volgens mij wel. Hij zou in ieder geval de Twins zien.

zeux

Bericht door zeux » zo aug 31, 2014 10:37 pm

Dubbel schreef:Aha, leuk. Wat vind je van Shoemaker? Rookie pitcher. Die baard is natuurlijk irritant als hij je tegenstander is maar qua niveau? Hij pitcht meestal goed maar als ik zo eens wat lees zou een rookie het post season niet aankunnen. Zelf zou ik het met hem wel aan durven. Niet dat we betere opties hebben overigens...
Hij houdt van rommel hé? Offspeed, change-ups, zelfs een knuckle curve zag ik op Gameday. Mooie variatie, in snelheden en pitch-selectie. Geen one trick pony. Lastig voor pitchers. Hij staat zelfverzekerd op de heuvel. Zie ook niet waarom hij niet in de postseason zou kunnen pitchen.

Benieuwd wat hij rond 90-100 pitches nog kan.

Plaats reactie