Darten
Moderator: mods
Re: Darten
Wonderlijk dat het 3-1 voor staat. Die andere jongen kan wel wat en ik zit me kapot te ergeren aan alle 50s and 60s van Phil.
The crafty potter is dodelijk op z'n dubbels. Credit where credit is due.
Lewis is een goed jong uithangbord voor die sport.
Lewis is een goed jong uithangbord voor die sport.
- InnerHarbour
-
- AT Toto winner 15/16
Toch razend knap dat ie weer de finale haalt.
Zo'n halve finale is toch nog wel even iets anders wat betreft druk. Taylor gooit z'n dubbels gewoon bijna altijd als het er echt op aankomt. Ook als hij minder hoge scores heeft. Dat is voor een tegenstander toch heel lastig want je weet dan gewoon dat je haast geen fout mag maken.
Nou, hopelijk is de volgende wedstrijd iets spannender al verwacht ik dat niet. Cross zal misschien iets meer tegenstand geven maar Van Gerwen komt niet in de problemen.
Nou, hopelijk is de volgende wedstrijd iets spannender al verwacht ik dat niet. Cross zal misschien iets meer tegenstand geven maar Van Gerwen komt niet in de problemen.
Nil volentibus arduum
Sta hier van te kijken hoor Phil op z'n afscheidsreceptie nog in de finale! Fenomeen. 

The Potter is fenomenaal op z'n dubbels. Scorend niet geweldig. Ik hoop nu op mvg, maar Cross is taai. Zie Smith en vd Bergh. Alleen mvg kan the Potter in de finale verslaan.
Benieuwd of Michael vorm heeft. Dan is het genieten. Speelt ie slecht dan krijgt het bij hem door z'n hoge tempo iets pathetisch.wimpey schreef:The Potter is fenomenaal op z'n dubbels. Scorend niet geweldig. Ik hoop nu op mvg, maar Cross is taai. Zie Smith en vd Bergh. Alleen mvg kan the Potter in de finale verslaan.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Vind er weinig aan, na 14 dagen gaat het vervelen dat alsmaar hetzelfde 501, ben doorgeschakeld naar MoTD.
YNWA
Deze wedstrijd heeft alle ingrediënten voor een spannende pot.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Damn, die Cross is geweldig. 161 op zo'n moment!!
Ding dong, 126. Mvg is going down, folks.
Ik zit in België, kan geen rtl7 zien, dus zit op nusportapp te kijken naar een dartbord waarop gele vlakjes opfikkeren...
Die Cross staat als een beest te spelen.
Die Cross staat als een beest te spelen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
My god, mvg!!! Wat een klasse!!
Dit is wel een potje hoor. Hoog niveau van beide mannen. Zou knap zijn als hij nu ook gelijk kan doorpakken naar 6-4.
Nil volentibus arduum
4-4 en 2-2 en die gast gooit 140, 180 en 149.
Tering, wat een gave wedstrijd was dat. Alles erop en er aan. Zonde voor Van Gerwen maar Cross stond geweldig te spelen. Als hij dat maandag weer zo doet pakt hij de titel.
Nil volentibus arduum
Darten
Ik dacht echt dat Van Gerwen hem had met die drie matchdarts in handen.
Wat is er met hem op dit toernooi? Heeft eigenlijk niet één keer echt op zijn top gegooid en erg matig op de dubbels.
Wat is er met hem op dit toernooi? Heeft eigenlijk niet één keer echt op zijn top gegooid en erg matig op de dubbels.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Cross was vorig jaar om deze tijd nog geen eens prof. Ik gun beide finalisten de titel wel.
Sandro schreef:Rob Cross komt redelijk vanuit het niks, maar wat een goede speler zeg. Een blijvertje ook, ben ik van overtuigd.
Op het komende WK verwacht ik veel van hem.

Ouwe dartskennert!

Dat biedt mogelijkheden. Ik zou zeggen, koop een bord en ga vast nadenken over je opkomstmuziek en walk on girl.brigade zuid schreef:Cross was vorig jaar om deze tijd nog geen eens prof. Ik gun beide finalisten de titel wel.

Nil volentibus arduum
Zorgvuldig getimed. Als ik hiermee aankom na een verloren finale komt het toch wat minder sterk over :PMarillion schreef:Ouwe dartskennert!
Voor mij is Taylor wel licht favoriet, maar ik ben heel benieuwd.