Darten
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Darten
Koekoek
Zo ken ik je weer, Barneveld! Stalen ballen!
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Wow hé. Voor de poorten van de hel. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Hoeveel belangrijke één-dart-dubbels heeft Van Gerwen nu gemist? Stuk of zes?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
MvG was gewoon te pakken maar Barney haalde de trekker niet over.
Ja, net aan het einde implodeert hij. Die 3x op dubbel 16 was killing. Van Gerwen absoluut niet op zijn top.brigade zuid schreef:MvG was gewoon te pakken maar Barney haalde de trekker niet over.
- InnerHarbour
Het wachten is op de aankondiging van van Barneveld dat hij stopt, bij zijn kleinkinderen wil zijn om morgen te vertellen dat hij het niet meende 

YNWA
Kut. Als barney een normaal percentage op zijn dubbels gooit, maakt hij die psver in
I think I lost my fucking headache
Maar wie kan MvG van de titel afhouden? Ik zie hem nog niet.
- SylvievdVaart
Bietje jammerdebammer wel.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
-
- AT Toto winner 15/16
InnerHarbour schreef:Het wachten is op de aankondiging van van Barneveld dat hij stopt, bij zijn kleinkinderen wil zijn om morgen te vertellen dat hij het niet meende

Zonde, ik had het Van Barneveld wel gegund. Het hing echt op een paar cruciale pijlen.
Van Gerwen is zeker niet onaantastbaar. Er zaten ook vanavond toch hele stukken in de partij waar hij echt relatief slecht staat te scoren. Maar als het er echt op aankomt gooit hij wel direct raak. Dat is wel knap.
Van Gerwen is zeker niet onaantastbaar. Er zaten ook vanavond toch hele stukken in de partij waar hij echt relatief slecht staat te scoren. Maar als het er echt op aankomt gooit hij wel direct raak. Dat is wel knap.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Ik denk alleen Phil als ie weer psychologische spelletjes gaat spelen, daar is MvG al eerder aan onderdoor gegaan.Sandro schreef:Maar wie kan MvG van de titel afhouden? Ik zie hem nog niet.
Daar gaat ie dan. Serieuze kans dat Phil straks voor het laatst richting podium loopt....
- InnerHarbour
Hij liep wel met de lekkerste, eentje waar je moet inklimmen.Dubbel schreef:Daar gaat ie dan. Serieuze kans dat Phil straks voor het laatst richting podium loopt....

YNWA
Niet zo dramatisch doen. Hij zal vast nog wel een demonstratietje hier of daar gooien. En misschien besluit hij over een tijdje wel weer terug te keren.Dubbel schreef:Daar gaat ie dan. Serieuze kans dat Phil straks voor het laatst richting podium loopt....
Sandro schreef:Ik zit nog altijd te wachten tot één van de darters zo'n walk-on dame eens flink op haar kont slaat als ze voor hem het trappetje oploopt![]()
Ik hoop ook dat Barneveld gaat winnen.
Dit was de kans. Misschien dat hij wacht omdat hij de finale denkt te halen.InnerHarbour schreef:Hij liep wel met de lekkerste, eentje waar je moet inklimmen.Dubbel schreef:Daar gaat ie dan. Serieuze kans dat Phil straks voor het laatst richting podium loopt....

Nil volentibus arduum
Anderson stort helemaal in.
- InnerHarbour
Sterk staaltje hoor van Taylor.
En dan toch weer die onsportieve antics van Taylor. Waanzinnige darter, maar erg naar mannetje. Jammer dat Anderson de set niet pakte.
- InnerHarbour
De man is en blijft een fenomeen, die nog één laatste kunsje wil flikken, gun het hem wel.
YNWA
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Ik niet; super irritante en onsportieve vent! Bedankt voor de mooie jaren...
Hup Lewis!!
Hup Lewis!!