Basketball

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

Kaboem

Bericht door Kaboem » wo mar 28, 2007 7:50 am

MvBH schreef:
Kaboem! schreef:Overigens is Marcel Aarts geen 22 maar 23. En over 4 maanden alweer 24.
Oke, eenieder heeft natuurlijk recht op zijn mening ;) Ben het niet met je eens dat een jonge speler er zo maar ineens moet staan ongeacht zijn leeftijd! Misschien gaat dit in Amerika op waar jonge spelers veel beter opgeleid worden en ook veel eerder wedstrijden op niveau en onder druk spelen (zie NCAA) maar in Nederland gaat die vlieger niet op vind ik. Daar is het niveau waarop spelers in eerste instantie spelen niet te vergelijken met het niveau van de eredivisie. Natuurlijk heeft een speler de tijd nodig om zich hieraan aan te passen. Overigens ben ik het wel met je eens dat het bij Marcel redelijk traag gaat. :D
De meeste Nederlandse spelers zijn gewoon (nog) niet goed genoeg. Dan kun je ervoor kiezen om die jongens beter te maken en speeltijd te geven en daarmee de competitie oninteressanter te maken. Je kunt ook de jeugdopleidingen verbeteren en ervoor kiezen om de Nederlandse jeugd beter te maken, zodat ze over enkele jaren in de competiite op hun plek zijn. Je hoeft niet per se beter te worden door minuten te krijgen op het hoogste niveau.

Ik zou in ieder geval niet gaan morrelen aan de Eredivisie.
Bertje for President!

jabu

Bericht door jabu » wo mar 28, 2007 9:13 am

Dubbel schreef:Kaboem! doet 6e P kado aan Jabu
In een seizoen waar alles tegen lijkt te zitten voor de Kaboem! Nuggets doet hij het in de wedstrijd van gisteren allemaal nog eens dunnetjes over. Kaboem! zal al lekker met z'n knieen in het ijs hebben gezeten toen een of andere gek de bal vanaf eigen helft alsnog in zijn emmertje wist te mikken. Mooie sport. Foutje van de veelgeprezen Iverson? Hoe dan ook, de Jabu Rockets pakken zonder zelf te spelen de 6e periode. Hulde.
:headbang: dank Kaboem!, Thomas en natuurlijk Dubbel voor het geweldig verslag!

Kaboem

Bericht door Kaboem » do mar 29, 2007 8:14 am

Jouke Pots.
Bertje for President!

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do mar 29, 2007 5:20 pm

Kaboem! schreef:Jouke Pots.
:confused:

Tjoe de Paula.
:bis:

Kaboem

Bericht door Kaboem » do mar 29, 2007 5:23 pm

:nooo:
Bertje for President!

Kaboem

Bericht door Kaboem » do mar 29, 2007 5:26 pm

Tjoe kan het niveau namelijk wel aan. Maar is een moeilijk mannetje. Jouke trouwens ook.
Bertje for President!

Kaboem

Bericht door Kaboem » do mar 29, 2007 6:03 pm

Ik hoor die toeter alweer! MvbH!
Bertje for President!

Frank

Bericht door Frank » do mar 29, 2007 8:22 pm

Ik heb maar een shot van de tafel gezien, dus ik kan het mis hebben maar volgens mij zat hij niet achter de tafel Kaboem!

MvBH

Bericht door MvBH » do mar 29, 2007 9:23 pm

Kaboem! schreef:Ik hoor die toeter alweer! MvbH!
Zat deze keer op de tribune Kaboum! Kon er dus zeker nu niets aan doen :D

Er is van de week een mannetje van Anatec geweest om het probleem op te lossen. Zei nadat hij klaar was ook dat een en ander opgelost was. Niet dis. Dezelfde mijnheer is vanavond tijdens de wedstrijd gebeld om hem de vastlopende toeter te laten horen. Zijn commentaar: "oh ja, maar aan die toeter was ik nog niet toegekomen" :nooo:
Ik heb maar een shot van de tafel gezien, dus ik kan het mis hebben maar volgens mij zat hij niet achter de tafel Kaboem!
Goed gezien broertje. Moest deze wedstrijd laten schieten omdat er ook zo af en toe nog gewerkt moet worden en ik te laat in de hal was om achter de tafel te mogen zitten. Jammer want dit zijn wel de leukste wedstrijden om te doen zelfs als de toeter zo af en toe roet in het eten gooit. Aangezien we halverwege de westrijd zonder toeter verder moeten moest de 24 ook weer op de ouderwetse manier gedaan worden. Lekker met een handklok en slaan op de tafel met een foutenbordje bij 20 seconden en bij 24 seconden. Jammer hoor had het wel leuk gevonden om de 24 seconden weer een op de oude manier te doen :D
Laatst gewijzigd door MvBH op do mar 29, 2007 9:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

MvBH

Bericht door MvBH » do mar 29, 2007 9:39 pm

Naast alle toeter-ellende ook een goed bericht uit de Bossch Maaspoort:

DEN BOSCH - Hoofdsponsor Eiffel heeft het contract met de basketballploeg in Den Bosch met maar liefst zeven jaar verlengd. In deze periode wil EiffelTowers uitgroeien tot een ploeg die in Uleb-cup strijdt voor een plek bij de laatste vier. Omdat het doel niet van de ene op de andere dag kan worden bereikt, is er zeven jaar uitgetrokken. Om de ploeg zover te krijgen is beduidend meer geld nodig dan nu beschikbaar is. Het streven in Den Bosch is dan ook om de begroting over vijf jaar minimaal verdubbeld te hebben. Naar verluidt wordt er nu gewerkt met een begroting van 1,7 miljoen euro. Verder ligt er een beleidsplan op tafel waarin veel aandacht is voor de jeugd. Overigens is het contract met aanvoerder Jos Frederiks opengebroken en speelt de Bosschenaar de rest van zijn carriere voor EiffelTowers.

Goed voor zowel het Bossche basketbal als het Nederlandse basketbal
(bron: DBSVN & Eiffeltowers.nl

Kaboem

Bericht door Kaboem » vr mar 30, 2007 8:36 am

Zeer goed nieuws! En wat een ambities! :worshippy:

Vergeten we allemaal te melden dat Matrixx Magixx wint in de Maaspoort na verlening. Knappe overwinning in een leuke, maar slordige, wedstrijd.
Bertje for President!

Kaboem

Bericht door Kaboem » vr mar 30, 2007 8:52 am

Ik plaats maar even het hele stuk, MvbH, want er staan nog meer interessante zaken in.

door Leon Kersten

DEN BOSCH - Zelden tevoren zal er een basketballploeg geweest zijn en zelfs geen voetbalploeg die de zekerheid heeft van zeven jaren van hoofdsponsoring. Tot 2014 heeft EiffelTowers ambitieuze plannen, die haalbaar kunnen zijn. Nu zijn er in de afgelopen decennia wel meer plannen gelanceerd in Nederland om het basketball op een hoger plan te krijgen, de reactie: eerst zien en dan geloven is daarom op z’n plaats.

Het voordeel van de twijfel is vooralsnog wel gerechtvaardigd. Eiffel heeft de afgelopen 18 maanden in Den Bosch al veel bereikt. Een kampioenschap op het veld, maar letterlijk is er naast het veld een modern kantoorcomplex met businessruimte gebouwd en is de organisatie op minimale sterkte gebracht. Volgens voorzitter Erik Kurvers van EiffelTowers is dit nog maar het begin.

Het contract van zeven jaar is volgens de betrokkenen niet zomaar op tafel gekomen. De club en de hoofdsponsor zijn het met elkaar eens dat deze periode nodig is voor de gewenste ontwikkeling. Over geld is er weinig concreets gezegd.

Duidelijk is dat de begroting (1,7 miljoen) verdubbeld moet worden om aan de ambities te kunnen voldoen. In het contract met Eiffel heeft de basketballclub afgesproken dat de sponsor meer gaat betalen, naarmate de club meer geld binnenhaalt. Dit dwingt de basketballclub er in ieder geval toe om zaken te gaan doen. Volgens Kurvers is het aantal sponsors, businessclubleden en seizoenkaarthouders al toegenomen, maar moet alles nog veel verder groeien.

In de ogen van de voorzitter moet het nieuwe gebouw daarin een vliegwielfunctie gaan vervullen. Er is bijvoorbeeld vergaderruimte die verhuurd kan worden. Kurvers biedt de ruimte overigens gratis aan, aan de Nederlandse scheidsrechters zodat zij een plek hebben waar ze regelmatig bij elkaar kunnen komen.

In het gebouw is ook ruimte voor eters en zit er een modern spelershome in. Omdat EiffelTowers eigenaar is van dat complex kan het helemaal gebruikt worden voor basketballdoeleinden. Kurvers nodigt daarom het Nederlands team uit om naar Den Bosch te komen en daar hun standoort te maken na het vertrek uit Groningen. “Nee ik heb geen contact gehad met de NBB, maar ze zijn welkom”, aldus Kurvers.

De sportieve doelen van Eiffel Towers zijn helder geformuleerd.

In Nederland wil EiffelTowers structureel strijden om het kampioenschap en de beker. In Europa wil de ploeg structureel mee gaan doen aan de Uleb-cup. Daarbinnen is plaatsing voor de tweede ronde het eerste doel, om vervolgens over vijf jaar mee te doen voor een plek in de top 8 en top 4.

Als geen andere stad in Nederland heeft Den Bosch ervaring met topbasketball en topsponsors. Allen brachten ze veel geld mee, en allen keken eigenlijk alleen naar de korte termijn. Dat wil Eiffel nu anders gaan doen.

De jeugdopleiding wordt geprofessionaliseerd. Het bolwerk moet worden uitgebouwd van vijf tot acht clubs. Den Bosch wil in de grotere regio gaan samenwerken met 50 clubs. Verder worden er zomers in de Maaspoort kampen georganiseerd voor alle Nederlandse talenten. Een teken aan de wand is wellicht dat het Under 20 team van Wierd Goedee voor volgend seizoen een gedeelte van de voorbereiding doet in Amerika op de beroemde Saint Anthony High School van coach Bob Hurley.

Kurvers gaf ook duidelijk aan dat in het beleidsplan van zijn club blijft staan dat er een sterke kern van Nederlands team-spelers in Den Bosch moet komen en blijven. Het liefst natuurlijk uit de eigen opleiding.
Bertje for President!

Frank

Bericht door Frank » vr mar 30, 2007 6:04 pm

Kaboem! schreef:In het gebouw is ook ruimte voor eters en zit er een modern spelershome in. Omdat EiffelTowers eigenaar is van dat complex kan het helemaal gebruikt worden voor basketballdoeleinden. Kurvers nodigt daarom het Nederlands team uit om naar Den Bosch te komen en daar hun standoort te maken na het vertrek uit Groningen. “Nee ik heb geen contact gehad met de NBB, maar ze zijn welkom”, aldus Kurvers.
Het Nederlands team is gewild, ik meen gisteren ook al ergens gelezen te hebben dat het nieuwe topsportcentrum in Almere ook in de picture is. Al kan ik het nu niet meer zo snel terugvinden, ik heb dus ook geen bron... :blush:

[edit]toch nog gevonden: www.dutchbasketball.nl [/edit]

Overigens, over welk nieuw gebouw hebben ze het eigenlijk bij Eiffeltowers? Ik dacht dat de Maaspoort net gerenoveerd was?
Laatst gewijzigd door Frank op zo apr 01, 2007 9:11 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » vr mar 30, 2007 9:23 pm

Voor de Kobe-cynici: http://www.nba.com/fantasy/features/ltf_070330.html

PS: vanavond Dubbel vs Jabu op ESPN (19:30 PAC).

MvBH

Bericht door MvBH » vr mar 30, 2007 10:26 pm

Frank schreef:
Kaboem! schreef:In het gebouw is ook ruimte voor eters en zit er een modern spelershome in. Omdat EiffelTowers eigenaar is van dat complex kan het helemaal gebruikt worden voor basketballdoeleinden. Kurvers nodigt daarom het Nederlands team uit om naar Den Bosch te komen en daar hun standoort te maken na het vertrek uit Groningen. “Nee ik heb geen contact gehad met de NBB, maar ze zijn welkom”, aldus Kurvers.
Het Nederlands team is gewild, ik meen gisteren ook al ergens gelezen te hebben dat het nieuwe topsportcentrum in Almere ook in de picture is. Al kan ik het nu niet meer zo snel terugvinden, ik heb dus ook geen bron... :blush:

Overigens, over welk nieuw gebouw hebben ze het eigenlijk bij Eiffeltowers? Ik dacht dat de Maaspoort net gerenoveerd was?
Almere, Den Bosch het maakt me niet uit waar het Nederlands team gaat spelen als de NBB het maar uit zijn hoofd laat om Groningen als standplaats te kiezen. Niet omdat ik onze Groningse vrienden iets misgun maar een vaste standplaats voor Nederlands teamwedstrijden die voor het grootste gedeelte van Nederland een klere eind rijden is vind ik geen goed idee. De gedachte om eens lekker naar een Nederlands teamwedstrijdje te gaan kijken wordt al snel de kop ingedrukt als je je bedenkt dat je daat een uurtje of drie voor moet gaan rijden.

Ben trouwens niet helemaal eerlijk als ik zeg dat het me niet uitmaakt waar het Nederlands team zijn wedstrijden gaat spelen. Hoop natuurlijk dat dit DB gaat worden; is de kans groot dat ik meer interlands mag gaan tafelen. Moeten ze in de Maaspoort echter wel moeten zorgen dat de apparatuur in orde is. Ben bang dat de FIBA heel snel ingrijpt als de zoemer ook bij interlands om de haverklap blijft hangen.

Met dat nieuwe gebouw wordt waarschijnlijk het nieuwe gedeelte bedoeld dat Eiffel heeft aangebouwd aan de Maaspoort. Eiffel heeft aan (of beter bovenop) het gedeelte waar de kleedkamers zitten een geheel nieuw stuk laten bouwen dat ze in gebruik heeft voor ontvangst van sponsoren, genodigden en dergelijke.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za mar 31, 2007 6:22 am

45 punten tegen Jabu. In OT kunnen het er weer meer dan 50 worden...

Helaas, het was weer eens niet genoeg vandaag. :sad:

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo apr 01, 2007 6:06 pm

TOTAALSTAND per 31032007 , na 6 periodes:
1. (2) Monkey Tonk Suns 14-5
2. (3) Thomas Pistons 14-5
3. (5) Jabu Rockets 14-10
4. (1) Deli Spurs 13-6
5. (8) Zlatan Son of God 76ers 10-13
6. (4) Dubbel Lakers 9-10
7. (6) Steef Knicks 9-14
8. (7) Kaboem! Nuggets 8-12
9. (9) Duke Celtics 7-14
10.(10) Justin Heat 6-15
Tussen haakjes de positie in de vorige totaalstand (31122006)

AT BBALL EINDSTAND PERIODE 6:
Jabu 5-2
Thomas 4-2 *
Monkey Tonk 3-2 *
Zlatan Son of God 3-2 *
Kaboem! 2-4
Deli 1-1 *
Justin 1-1 *
Duke 1-2
Steef 0-0
Dubbel 0-4
* heeft al een periodetitel

02-03 Justin vs Thomas 85-82
02-03 Jabu @ Kaboem! 108-97
03-03 Deli @ Jabu 97-74
04-03 Monkey Tonk vs Dubbel 99-94
07-03 Jabu @ Duke 111-80
09-03 Zlatan Son of God vs Dubbel 108-92
09-03 Thomas @ Kaboem! 95-82
12-03 Monkey Tonk vs Jabu 103-82
15-03 Kaboem! vs Dubbel 113-86
16-03 Thomas @ Monkey Tonk 105-83
17-03 Duke @ Deli 91-85
17-03 Kaboem! vs Monkey Tonk 131-107
18-03 Jabu @ Zlatan Son of God 124-74
20-03 Thomas vs Zlatan Son of God 96-75
22-03 Jabu vs Thomas 91-85
24-03 Zlatan Son of God @ Justin 93-85
26-03 Thomas vs Kaboem! 113-109
30-03 Zlatan Son of God vs Duke 88-82
30-03 Monkey Tonk vs Kaboem! 125-108
30-03 Jabu @ Dubbel 107-104

Programma 7e PERIODE:
01-04 Justin @ Thomas
03-04 Kaboem! @ Dubbel
04-04 Zlatan Son of God @ Steef
05-04 Monkey Tonk @ Deli
06-04 Justin @ Duke
08-04 Monkey Tonk @ Dubbel
09-04 Thomas @ Steef
09-04 Dubbel @ Kaboem!
11-04 Zlatan Son of God @ Duke
13-04 Dubbel @ Monkey Tonk
15-04 Zlatan Son of God @ Thomas
16-04 Duke @ Justin
16-04 Monkey Tonk @ Jabu
18-04 Thomas @ Duke
18-04 Kaboem! @ Deli

Voor de volledigheid; er zijn nog twee play-off plekken te vergeven. Eentje voor de winst in de komende periode plus eentje voor het team dat het hoogst eindigt in de totaalstand zonder een periode te hebben gewonnen. Op dit moment geeft de 6e plek recht op dat laatste ticket.

Frank

Bericht door Frank » wo apr 04, 2007 10:03 pm

Oranje kiest Almere als 'Hometown'

04 04 2007 NIEUWEGEIN - De nationale basketballploeg zal deze zomer zijn thuiswedstrijden in het kader van het Europese B-kampioenschap in Almere spelen. Daartoe is besloten nadat de overeenkomst met de stad Groningen, waar de afgelopen twee jaar werd gespeeld, is opgezegd. Het nieuwe Topsportcentrum van Almere is de gewenste centrale plek in Nederland, waar bondscoach Marco van den Berg tevens zijn mannen gaat voorbereiden op de tweede serie van vier wedstrijden, die bij een succesvol verloop kan leiden tot terugkeer in de A-groep.

Het was de wens van de Nederlandse Basketball Bond om de wedstrijden in een geschikte accommodatie en centraal in het land te laten spelen. Bijkomend voordeel van het fraaie, gloednieuwe complex in Almere is, dat de selectie er ook zal gaan trainen. De NBB zou graag voor langere tijd – in elk geval in 2008, 2009 en 2010 – het Almeerse Topsportcentrum als thuishaven voor de nationale ploegen (mannen, vrouwen en jeugd) gebruiken, zodat Almere als ‘Hometown’ van Oranje kan worden beschouwd. Of de NBB daadwerkelijk een meerjarige samenwerking met Almere aangaat, is op dit moment nog niet duidelijk. Over die vraag buigt het bestuur van de NBB zich de komende weken.

De eerste van de twee thuiswedstrijden van de mannenploeg is op dinsdag 21 augustus tegen Wit-Rusland, de ploeg waarvan eerder in Minsk verrassend werd gewonnen. Na de uitwedstrijd tegen Slowakije (zaterdag 25 augustus), komt Groot-Brittannië op woensdag 29 augustus op bezoek in Almere. Oranje sluit de voorronde van de kwalificatie af met een uitduel op woensdag 5 september in Albanië.

Mocht Nederland groepswinnaar worden of als beste nummer twee van de drie poules eindigen, dan volgt er nog een playoff tegen een andere groepswinnaar, dan wel de beste nummer twee. Dat gebeurt in een thuis- en een uitwedstrijd, waarvan de winnaar promoveert naar de Europese A-groep.

Bondscoach Marco van den Berg roept zijn mannen voor het eerst bijeen op woensdag 6 juni, een week na de mogelijk laatste finalewedstrijd in de playoffs van de eredivisie. Er wordt dan drie dagen achter elkaar, twee keer per dag getraind. Na een korte onderbreking komt de groep weer bijeen in de tweede helft van juni voor een trainingsstage van twee weken (18 tot en met 30 juni, met uitzondering van zondag 24). Daarna krijgt de selectie tijd om uit te blazen, waarna de definitieve ploeg weer op 23 juli in Almere wordt verwacht.

Dit jaar trainen ook de vrouwen in het Topsportcentrum. En ook zij spelen de thuiswedstrijden in Almere. De ploeg van bondscoach Meindert van Veen, die alle drie de wedstrijden in het eerste deel van de kwalificatiereeks van het EK-B won, ontmoet op 8 september Ierland en op 15 september Noorwegen. Voorafgaande aan die twee thuisduels wordt er op 1 september uit tegen IJsland gespeeld. Ook voor de nationale jeugdselecties is het de bedoeling dat het Topsportcentrum van Almere gaat fungeren als Hometown.
Bron: www.debasketballsitevannederland.nl

Was eigenlijk wel te verwachten met vd Berg en van Rootselaar aan het roer ;)

MvBH

Bericht door MvBH » do apr 05, 2007 12:21 pm

Frank schreef:
Oranje kiest Almere als 'Hometown'

04 04 2007 NIEUWEGEIN - De nationale basketballploeg zal deze zomer zijn thuiswedstrijden in het kader van het Europese B-kampioenschap in Almere spelen. Daartoe is besloten nadat de overeenkomst met de stad Groningen, waar de afgelopen twee jaar werd gespeeld, is opgezegd. Het nieuwe Topsportcentrum van Almere is de gewenste centrale plek in Nederland, waar bondscoach Marco van den Berg tevens zijn mannen gaat voorbereiden op de tweede serie van vier wedstrijden, die bij een succesvol verloop kan leiden tot terugkeer in de A-groep.

Het was de wens van de Nederlandse Basketball Bond om de wedstrijden in een geschikte accommodatie en centraal in het land te laten spelen. Bijkomend voordeel van het fraaie, gloednieuwe complex in Almere is, dat de selectie er ook zal gaan trainen. De NBB zou graag voor langere tijd – in elk geval in 2008, 2009 en 2010 – het Almeerse Topsportcentrum als thuishaven voor de nationale ploegen (mannen, vrouwen en jeugd) gebruiken, zodat Almere als ‘Hometown’ van Oranje kan worden beschouwd. Of de NBB daadwerkelijk een meerjarige samenwerking met Almere aangaat, is op dit moment nog niet duidelijk. Over die vraag buigt het bestuur van de NBB zich de komende weken.

De eerste van de twee thuiswedstrijden van de mannenploeg is op dinsdag 21 augustus tegen Wit-Rusland, de ploeg waarvan eerder in Minsk verrassend werd gewonnen. Na de uitwedstrijd tegen Slowakije (zaterdag 25 augustus), komt Groot-Brittannië op woensdag 29 augustus op bezoek in Almere. Oranje sluit de voorronde van de kwalificatie af met een uitduel op woensdag 5 september in Albanië.

Mocht Nederland groepswinnaar worden of als beste nummer twee van de drie poules eindigen, dan volgt er nog een playoff tegen een andere groepswinnaar, dan wel de beste nummer twee. Dat gebeurt in een thuis- en een uitwedstrijd, waarvan de winnaar promoveert naar de Europese A-groep.

Bondscoach Marco van den Berg roept zijn mannen voor het eerst bijeen op woensdag 6 juni, een week na de mogelijk laatste finalewedstrijd in de playoffs van de eredivisie. Er wordt dan drie dagen achter elkaar, twee keer per dag getraind. Na een korte onderbreking komt de groep weer bijeen in de tweede helft van juni voor een trainingsstage van twee weken (18 tot en met 30 juni, met uitzondering van zondag 24). Daarna krijgt de selectie tijd om uit te blazen, waarna de definitieve ploeg weer op 23 juli in Almere wordt verwacht.

Dit jaar trainen ook de vrouwen in het Topsportcentrum. En ook zij spelen de thuiswedstrijden in Almere. De ploeg van bondscoach Meindert van Veen, die alle drie de wedstrijden in het eerste deel van de kwalificatiereeks van het EK-B won, ontmoet op 8 september Ierland en op 15 september Noorwegen. Voorafgaande aan die twee thuisduels wordt er op 1 september uit tegen IJsland gespeeld. Ook voor de nationale jeugdselecties is het de bedoeling dat het Topsportcentrum van Almere gaat fungeren als Hometown.
Bron: www.debasketballsitevannederland.nl

Was eigenlijk wel te verwachten met vd Berg en van Rootselaar aan het roer ;)
Las 'm ook net op DBSVN. Shit daar gaat mijn hoop op (meer) wedstrijden van het nationaal team X'C

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » vr apr 06, 2007 9:18 pm

De plekken 6,7 en 8 liggen dicht bij elkaar in de Westelijke. 6=Dubbel en 7=Kaboem! 8 zijn de Clippers.

#1, Dallas, lijkt me te sterk dus 8e wil niemand worden. Maar wie heb jij liever, Kaboem!? De Suns of de Spurs? Voor mij is het lood om oud ijzer maar mocht jij een voorkeur hebben dan regel ik dat wel voor jelui.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » za apr 07, 2007 7:19 am

Zondag weer even bij de Lakers een vlekje wegwerken.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za apr 07, 2007 5:40 pm

Monkey Tonk schreef:Zondag weer even bij de Lakers een vlekje wegwerken.
Nee hè, is het al weer zo laat? Eerlijk gezegd vind ik het niet meer zo super spannend omdat 6e,7e, of 8e toch niet zo gek veel meer kans op een tweede ronde biedt. Maar hopen dat Kobe nog wat leuks doet. Van de Suns mag nooit verloren worden.

Het zou natuurlijk ook wel fijn zijn om de AT play-offs te halen. De 7e periode zal wel naar Kaboem! gaan maar wellicht redt ik het nog als hoogst geplaatste zonder periodetitel. Maar ook hierin geldt weer dat team Dubbel weinig kansrijk is voor de play-offs. Gelukkig is het honkballen weer begonnen.

Kaboem

Bericht door Kaboem » zo apr 08, 2007 8:54 pm

Dubbel schreef:De plekken 6,7 en 8 liggen dicht bij elkaar in de Westelijke. 6=Dubbel en 7=Kaboem! 8 zijn de Clippers.

#1, Dallas, lijkt me te sterk dus 8e wil niemand worden. Maar wie heb jij liever, Kaboem!? De Suns of de Spurs? Voor mij is het lood om oud ijzer maar mocht jij een voorkeur hebben dan regel ik dat wel voor jelui.
Geen voorkeur. Maar om niet heen en weer te geenvoorkeuren kies ik de Suns wel.
Bertje for President!

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » ma apr 09, 2007 12:43 am

MT Suns took care of business in LA.

Zoals het er nu voorstaat worden de Lakers de eerste tegenstander. Zowel Denver als Lakers geloven dat ze meer kans maken tegen de Suns dan de Spurs. Lachen. :D

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » ma apr 09, 2007 9:20 pm

We rossen gewoon Stoudemire in game 1 de lappenmand in. Dat is de enige die wat kan bij Phx. Tegen de rest van die kneuzen hobbelen we dan makkelijk richting 2e ronde. :eusa_dance: :headbang:

Vanavond trouwens Lakers tegen de Kaboem! Nuggets. Eh Kaboem!, als je de Spurs wilt ontlopen dan moet je wel ff meewerken...

Plaats reactie