Overigens vind ik de 8e plaats nou niet wereldschokkend hoor, net als die 10e plek in de eerste wedstrijd.
Moderator: mods
zeux schreef:Uitgevallen. 35ste ronde. Motor opgeblazen. Lag op een solide zesde plaats, met alle kans daar ook te blijven. Sainz ligt nu 10de.
Tja, goede vraag.brigade zuid schreef:Waarom moet uitgerekend hem dit gebeuren? Het zag er zo goed uit.
Zal hem worst wezen denk ik? Hij maakt een promotie. Komt wel een hoop meer druk bij kijken, maar die jongen kan rijden. Al is RBR volgens mij niet heel veel sneller dat de Torro Rosso.beelzebub schreef:Het zijn dus letterlijk OVerstappen weken. Per direct naar RB. Mooie kans. Hou je je behaalde punten?
Lijkt me wel. Die punten behaal je immers op persoonlijke titel. De punten van de coureur blijven bij Verstappen en de beide teams behouden de punten voor de constructeurs ranglijst.beelzebub schreef:Het zijn dus letterlijk OVerstappen weken. Per direct naar RB. Mooie kans. Hou je je behaalde punten?
Ricciardo 36 puntenIniesta schreef:Staat nu op telegraaf als definitief!
Ben benieuwd of die auto direct goed bij hem past. In de TR heeft ie het regelmatig beter gedaan.
Het laatste lijkt mij. Uiteindelijk is het één organisatie. Naar Ferrari is echte transfer.columbus schreef:Ben benieuwd, verrassend is het wel. Wel apart dat het überhaupt kan en mag, zo'n overstap. Mag je dus ook tussentijds naar Ferrari of Mercedes overstappen? Of moet ik dit zien als een speler die na een paar wedstrijden van jong Ajax de stap naar Ajax 1 maakt...