Nog steeds niet vertoond dus... ;)Monkey Tonk schreef:Als de Suns vanavond winnen worden ze het eerste team dat alle uitwedstrijden tegen de East gewonnen heeft. Nooit eerder vertoond! :cheer:
Suns verliezen met 94 - 99
Moderator: mods
Marion speelde niet. Dat werd pas vlak voor de tip-off bekend.Frank schreef:Nog steeds niet vertoond dus... ;)Monkey Tonk schreef:Als de Suns vanavond winnen worden ze het eerste team dat alle uitwedstrijden tegen de East gewonnen heeft. Nooit eerder vertoond! :cheer:
Suns verliezen met 94 - 99
Verrassende uitslag. Zonder Nash of Stoudemire weet ik dat ze het moeilijk hebben. Is Marion ook al zo belangrijk geworden voor de Suns? Binnenkort weer Lakers tegen Suns. Ben benieuwd.Monkey Tonk schreef:Marion speelde niet. Dat werd pas vlak voor de tip-off bekend.
Zie je vaak in sport dat een koploper een laagvlieger onderschat, terwijl het voor die laagvlieger zo ongeveer de wedstrijd van het seizoen is. Leuk voor de sixers, maar onnodig weggegeven tegen het derde slechtste team in de NBA.
Ik ben het in ieder geval wel met jou eens. Marion en Stoudamire zijn beiden zeer goede spelers. Hun afwezigheid merk je bij de Suns. De enige speler die echt onmisbaar is bij de Suns is in mijn ogen overigens Nash.Monkey Tonk schreef:Verleden jaar speelden de Suns zonder Amare. Nog zo slecht niet, toch? Zelf schat ik Marion in als net zo belangrijk als Amare, maar daar zal niet iedereen het mee eens zijn.
Ook dit ben ik met je eens. Suns zijn het beste en meest attractieve team. Ik hoop dan ook met jou dat ze kampioen zullen worden. Toch denk ik dat zoals altijd de degelijkheid van verdedigende teams in de playoffs zal winnen van de positieve spelopvatting van de Suns. Een defensief juggernauts zou ik Dallas overigens niet willen noemen. Zij hebben jarenlang net als de Suns run-and-gun basketball gespeeld en leggen nu mee aandacht op de defense dan voorheen. Het lijkt er op dat zij daardoor nog beter zijn geworden (nu al weer 14 overwinningen op rij) en wellicht hierdoor kunnen zij hoger ogen gaan gooien in de playoffs.Monkey Tonk schreef:Suns zijn het beste team. Worden ze kampioen? Waarschijnlijk niet. De playoffs gaan teveel vergen, want zoals het er nu naar uitziet moeten ze tegen Spurs, Dallas, en Detroit. Drie defensieve juggernauts achter elkaar. Dat gaat een keer mis
Ik had me toch wel een beetje verheugd op het optreden van de - 130? doe maar 140! - Suns. Ben dan ook van een koude kermis thuis gekomen.Monkey Tonk schreef:Even Dubbel vegen.
Door Robert van Lith, in het Brabants Dagblad van 6 maart 2007Leon Rodgers staat op lijstje van Boston Celtics
Veel clubs melden zich voor basketballer Eiffeltowers.
De Amerikaanse profclub Boston Celtics heeft serieuze belangstelling in Leon Rodgers, de sterspeler van basketbalclub Eiffel Towers Den Bosch. Rodgers viel in de smaak bij algemeen directeur Danny Ainge van de NBA-club.
De oudspeler en tweevoudig NBA-kampioen zag Rodgers in januari aan het werk in het laatste Uleb Cup-duel, thuis tegen Rode Ster Belgrado. Ainge kwam eigenlijk voor spelers van Rode Ster - topscorer Milan Gurovic - maar zag Rodgers in die wedstrijd uitblinken met 34 punten.
Ook daarna werden scouts van de Celtics ingezet om Rodgers nog te bekijken in de nationale competitie. Naast de Celtics hebben meer NBA-clubs geinformeerd naar de diensten van Rodgers. Ook in Europa is er veel interesse in de powerforward van Den Bosch, dat donderdag (20:00 uur) thuis speelt tegen Amsterdam Astronauts. Er is interesse uit onder meer Frankrijk, Italie en Spanje, landen waar Rodgers waarschijnlijk op meer speeltijd kan rekenen dan in de NBA.
"De Spaanse competitie doet tegenwoordig niet veel meer onder voor de NBA. Als ik daar terecht kom, vind ik het ook prima", reageert Rodgers, die weet dat de afgelopen maanden regelmatig scouts op de tribune zaten voor hem.
Rodgers maakt een uitstekend seizoen door. In de nationale competitie staat hij tweede op de topscorerslijst met 22,9 punten per duel gemiddeld. Ook in de Europese Uleb Cup gooide hij hoge ogen. Rodgers eindigde in de groepsfase achter Gurovic als tweede op de topscorerslijst met 22,6 punten gemiddeld.
"We hebben misschien veel verloren in de Uleb Cup, maar we hebben wel laten zien wat we in huis hebben. Nu blijkt ook hoe sterk onze poule was", doelt Rodgers op het feit dat drie clubs uit de groep van Den Bosch de kwartfinales bereikten. Twee daarvan, Unics Kazan en Real Madrid, treffen elkaar waarschijnlijk in de halve finale.
Gaat goed met je voorspellingen, is het niet... :DMvBH schreef:Heb net alle voorspellingen gelezen en ga in dit geval met die 4 van jou mee. Ga nog een stapje verder; finale Rode Ster-Jerusalem, winnaar Rode Ster. MVP Milan Gurevic (maar daar heb je geen glazen bol voor nodig :D )Kaboem! schreef:Doe je nog even een voorspelling vwb de ULEB, MvBH?
Al is dat nieuws inmiddels wel zo'n 35 jaar oud...Lakers Win 33 in a Row
The Los Angeles Lakers weren't getting any younger as they entered the 1971-72 season. Wilt Chamberlain was 35, Jerry West 33. Team captain Elgin Baylor, 37, would be forced to retire eight games into the season because of bad knees.
By beating the Hawks on January 7, 1972, Jerry West and the Lakers set an NBA record for most consecutive wins with 33.
http://www.nba.com/history/lakers33_moments.html
Had toch al gezegd dat ik geen verstand heb van Basketball X'C Als je het me persoonlijk vraagt vind ik nog steeds dat Gurevic tot MVP gekozen moet worden. Realiteit leert dat het vrijwel nooit een speler is die niet in de finale staat.Frank schreef:Gaat goed met je voorspellingen, is het niet... :DMvBH schreef:Heb net alle voorspellingen gelezen en ga in dit geval met die 4 van jou mee. Ga nog een stapje verder; finale Rode Ster-Jerusalem, winnaar Rode Ster. MVP Milan Gurevic (maar daar heb je geen glazen bol voor nodig :D )Kaboem! schreef:Doe je nog even een voorspelling vwb de ULEB, MvBH?
Halve finales: FMP - Rytas en Madrid - Kazan. Kan Gurovic nog MVP worden, of moet je daarvoor in de finale staan?