MLB
Moderator: mods
Re: MLB
Oh zeker, en ik ben vooral liefhebber, dus ga zoveel mogelijk kijken wat ik kan. Offer ik hier en daar wel nachtje voor op.Arthur schreef:Wel leuk dat Xander Bogaerts meedoet, toch?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Orioles have six Gold Glove finalists
October 25, 2013 10:14 AM by Roch Kubatko
The Orioles set major league records this season with a .991 fielding percentage, 119 errorless games and only 54 errors committed over 162 games. They figured to be well-represented in the balloting for the Rawlings Gold Glove Awards.
Six Orioles have been named finalists at their respective positions: Catcher Matt Wieters, first baseman Chris Davis, shortstop J.J. Hardy, third baseman Manny Machado, center fielder Adam Jones and right fielder Nick Markakis. The winners will be announced at 8 p.m. Tuesday on ESPN2.
Wieters has won the last two awards. Jones won in 2009 and 2012. Hardy won his first last year, and Markakis won in 2011.
Wieters is competing against the Twins' Joe Mauer and the Royals' Salvador Perez. Davis is competing, as expected, against the Rays' James Loney and the Royals' Eric Hosmer. Hardy joins the Rays' Yunel Escobar and the Royals' Alcides Escobar at shortstop, and Machado joins the Rangers' Adrian Beltre and the Rays' Evan Longoria at third base.
Yes, all four Rays infielders are finalists.
Beltre and Longoria have combined to win the last six Gold Glove Awards, but Machado may be the favorite this year.
Jones is competing against the Red Sox's Jacoby Ellsbury and the Royals' Lorenzo Cain. Markakis is competing against the Athletics' Josh Reddick and the Red Sox's Shane Victorino.
The Orioles lead the American League with six finalists. The Royals have five, the Rays four, the Red Sox three, the A's, Tigers and Blue Jays two, and the Rangers, MFY and Twins one.

Daar moeten we er toch zeker 3 van thuisbrengen.
YNWA
- InnerHarbour
Prima beslissing van de Ump. Duidelijk is te zien dat de loper gehinderd wordt om naar thuis the komen en zodoende uitgegooid kan worden.
YNWA
Ja, hier was weinig twijfel over.
Cards lijken toch wat sterker in de pitching.
Vanavond volgens mij een 'must win' voor de Sox.
Cards lijken toch wat sterker in de pitching.
Vanavond volgens mij een 'must win' voor de Sox.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
En 3 zijn het geworden, Hardy (SS), Machado (3B) en Jonsey (CF).InnerHarbour schreef:Orioles have six Gold Glove finalists
October 25, 2013 10:14 AM by Roch Kubatko
The Orioles set major league records this season with a .991 fielding percentage, 119 errorless games and only 54 errors committed over 162 games. They figured to be well-represented in the balloting for the Rawlings Gold Glove Awards.
Six Orioles have been named finalists at their respective positions: Catcher Matt Wieters, first baseman Chris Davis, shortstop J.J. Hardy, third baseman Manny Machado, center fielder Adam Jones and right fielder Nick Markakis. The winners will be announced at 8 p.m. Tuesday on ESPN2.
Wieters has won the last two awards. Jones won in 2009 and 2012. Hardy won his first last year, and Markakis won in 2011.
Wieters is competing against the Twins' Joe Mauer and the Royals' Salvador Perez. Davis is competing, as expected, against the Rays' James Loney and the Royals' Eric Hosmer. Hardy joins the Rays' Yunel Escobar and the Royals' Alcides Escobar at shortstop, and Machado joins the Rangers' Adrian Beltre and the Rays' Evan Longoria at third base.
Yes, all four Rays infielders are finalists.
Beltre and Longoria have combined to win the last six Gold Glove Awards, but Machado may be the favorite this year.
Jones is competing against the Red Sox's Jacoby Ellsbury and the Royals' Lorenzo Cain. Markakis is competing against the Athletics' Josh Reddick and the Red Sox's Shane Victorino.
The Orioles lead the American League with six finalists. The Royals have five, the Rays four, the Red Sox three, the A's, Tigers and Blue Jays two, and the Rangers, MFY and Twins one.![]()
Daar moeten we er toch zeker 3 van thuisbrengen.

Verder is Wallace de nieuwe pitching coach, 66 jaar oud en als ik zie waar die gezeten heeft. We gaan het afwachten.
YNWA
www.nusport.nlBogaerts wint World Series met Red Sox
De Nederlander Xander Bogaerts heeft in de nacht van woensdag op donderdag de World Series gewonnen met de honkballers van de Boston Red Sox.
De Red Sox wonnen de zesde wedstrijd in de best-of-seven-serie tegen de St. Louis Cardinals met 6-1, waarmee de eindstand op 4-2 werd gebracht.
De laatste keer dat de Red Sox de titel in het eigen Fenway Park veiligstelden was in 1918.
De hoop op een beslissend zevende duel vervloog voor de ploeg uit St. Louis al in de derde inning. Met alle honken bezet sloeg Shane Victorino de bal ver naar het linksveld, waardoor drie spelers van de Red Sox over de thuisplaat konden komen: 3-0.
In de vierde slagbeurt verdubbelde de thuisclub zelfs de marge, door onder meer een homerun van Stephen Drew.
In de zevende slagbeurt deden de Cardinals nog iets terug, maar dat mocht niet meer baten. De Japanse werper Koji Uehara besliste het duel in de negende inning door Matt Carpenter met drie slag naar de bank te verwijzen, waarna het feest voor de ploeg uit Boston los kon barsten.
Bogaerts maakte ook in de zesde wedstrijd zijn opwachting. De pas 21-jarige slagman won in 2011 al het WK met Nederland.
Achtste titel
Het is de achtste keer dat de Red Sox de World Series hebben gewonnen. De laatste keer was in 2007. Na afloop van de wedstrijd werd de 37-jarige David Ortiz in Fenway Park uitgeroepen tot meest waardevolle speler van de World Series 2013.
"Ik weet dat ik een van de grote jongens binnen het honkbal ben en ik houd ervan die rol waar te maken. Zo verloopt mijn hele carrière en ik ben blij dat het resultaat er vandaag mocht zijn'', aldus de 'powerhitter'.
"Vandaag hoefde ik zelfs een keer niets te doen'', sprak Ortiz. "Het team nam het werk van me over. We hebben dit jaar misschien niet zoveel talent als in 2004 en 2007 toen we ook de titel wonnen, maar het is wel een ploeg die goed geconcentreerd blijft.''
De Red Sox zegevierden in de eerste wedstrijd, maar daarna trokken de Cardinals twee keer aan het langste eind. Boston won vervolgens drie duels op rij.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Het offseason in jong maar onderweg, hieronder wat de Orioles hebben en nodig hebben.
Catcher: Matt Wieters, heeft nog 2 arbitration jaren, geen idee of ze die een longterm deal willen aanbieden zoals ze met Jonesy hebben gedaan, Matt is een Booras cliënt, dus moeilijk.
First base: Chris Davis: heeft ook nog 2 arb jaren en Scot Boras als vertegenwoordiger. Komt uit een 53 HR jaar en zal dus de hoofdprijs verlangen en ook krijgen.
Second base: Brian Roberts, heeft de afgelopen jaren weinig gespeeld, is FA, ben benieuwd of ze die voor een bescheiden bedrag terughalen of dat ze het met onze Nederlandse vriend Schoop gaan proberen.
SS: JJ Hardy, ligt nog een jaar vast.
Third base: de groeibriljant van de Orioles, zijn eerste GG gewonnen en wordt alleen maar beter aan slag, is nog niet eens aan arb toe.
RF, Nick Markakis, ligt nog een jaar vast
CF: Adam Jones (Jonesy), heeft nog een heel mooi contract tot 2019 en is elke cent waard.
LF: Mate McLouth FA, dit is een positie waar we een upgrade kunnen gebruiken.
SP: Chen, Tillman en Gonzalez liggen nog vast of hebben arb en de toptalenten Bundy en Gausman in de wachtkamer eigenlijk voor 2015 naar mijn mening.
RP: alleen O’Day ligt vast maar dat is niks geks voor deze groep, bijna geen team geeft ze een lang contract. Zou graag zien dat ze de closer Jim Johnson terug brengen.
Zoals je ziet hebben we pitching nodig, ja wie niet en een LF. Ben benieuwd.
Catcher: Matt Wieters, heeft nog 2 arbitration jaren, geen idee of ze die een longterm deal willen aanbieden zoals ze met Jonesy hebben gedaan, Matt is een Booras cliënt, dus moeilijk.
First base: Chris Davis: heeft ook nog 2 arb jaren en Scot Boras als vertegenwoordiger. Komt uit een 53 HR jaar en zal dus de hoofdprijs verlangen en ook krijgen.
Second base: Brian Roberts, heeft de afgelopen jaren weinig gespeeld, is FA, ben benieuwd of ze die voor een bescheiden bedrag terughalen of dat ze het met onze Nederlandse vriend Schoop gaan proberen.
SS: JJ Hardy, ligt nog een jaar vast.
Third base: de groeibriljant van de Orioles, zijn eerste GG gewonnen en wordt alleen maar beter aan slag, is nog niet eens aan arb toe.
RF, Nick Markakis, ligt nog een jaar vast
CF: Adam Jones (Jonesy), heeft nog een heel mooi contract tot 2019 en is elke cent waard.
LF: Mate McLouth FA, dit is een positie waar we een upgrade kunnen gebruiken.
SP: Chen, Tillman en Gonzalez liggen nog vast of hebben arb en de toptalenten Bundy en Gausman in de wachtkamer eigenlijk voor 2015 naar mijn mening.
RP: alleen O’Day ligt vast maar dat is niks geks voor deze groep, bijna geen team geeft ze een lang contract. Zou graag zien dat ze de closer Jim Johnson terug brengen.
Zoals je ziet hebben we pitching nodig, ja wie niet en een LF. Ben benieuwd.
YNWA
Ik volg het Baseball van een héél grote afstand, ben dus verre van deskundig, maar waarom zijn de Orioles niet verder gekomen? Als ik dat stukje hierboven lees hebben ze records gebroken, en zijn er veel spelers genomineerd voor een prijs. Waar gaat het dan mis: de betere ploeg zijn, en toch verliezen?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- InnerHarbour
Verschillende oorzaken, drie in totaal.
Pitching and defence is what wins is een aloude baseballwet. Nu zat het met de defence wel snor bij de O’s aangezien ze 6 kandidaten bij de Golden gloves (de prijs voor verdedigers in het baseball) hadden. In het verleden was het nog weleens een populariteits verkiezing waar sterk naar de offensieve kwaliteiten werd gekeken. Een van de eerste ‘sterren’ die op riots werd betrapt, Rafael (Raffie) Palmeiro, de linkshandige Orioles slugger won in de jaren 90 een GG terwijl hij iets van 35 wedstrijden op first base speelde dat seizoen. De andere over de 120 wedstrijden was hij de Designated Hitter iemand die dus geen enkele verdedigende actie maakt. Belachelijk. Overigens had diezelfde Palmeiro een van de mooiste swings die je ooit gezien hebt, die sloeg de bal over de hekken effortless, echt zo makkelijk maar dit terzijde.
Zo erg zie je het tegenwoordig niet meer gebeuren en zijn het over het algemeen de jongens die in de verdedigende stats bovenaan staan die de GG winnen.
Van die twee lag het dus duidelijk aan de pitching en met name de starters. Tillman had 16 wins, prima en Chen en Gonzalez zijn bruikbare # 3 en # 4 starters, # 5 mag jong zijn. Maar zoals elk jaar missen we een echte Ace, een gozer die 20 wedstrijden wint voor je, die als het in een periode van het seizoen waarin het wat tegenzit, iets wat ieder team meemaakt, zegt, ho ho, tot hier en niet verder en gewoon 8 of 9 innings pitched voor de win, daar krijgt het team houvast aan en de rest van de starters hebben iets om zich aan op te trekken. Dat soort gasten zijn er wel maar zeer duur en ik ben bang dat het dat jaar weer niet lukt om die Ace aan te trekken, de eigenaar Peter Angelos vertikt het eenvoudig om een gozer 20 miljoen per jaar te betalen die, zoals Angelos zelf zegt 1 maal in de 5 dagen werkt. Tja…….
De tweede reden, de Orioles zitten in de de moeilijkste divisie van het MLB. De teams waar je het meest tegen speelt zitten in je eigen divisie. Je speelt dus 17 maal tegen Tampa, Boston en de MFY. Dat is niet makkelijk. Het was waarschijnlijk anders geweest als we in de Central of West divisie hadden gezeten. Wij hadden 1 team in de divisie met een verliezend jaar (minder dan 81 wins). De West heeft drie teams en de Central twee teams met verliezende seizoenen. Statistisch gezien haal je zelf meer overwinningen als je meer tegen die zwakke broeders mag spelen. Nu ja. dat wordt niet anders is ook geen excuus alleen een verklaring.
En ten slotte hadden we een extra big bat kunnen gebruiken, Chris Davids sloeg 53 HR en dat is prachtig maar op een gegeven moment gaan ze om je heen gooien, als er geen geweldenaar achter je aankomt krijg je geen fatsoenlijke bal meer om op te slaan en zetten ze je liever met 4 wijd op het eerste honk en gaan achter de minder getalenteerde slagman aan. De laatste twee maanden werd het voor Chris een stuk moeilijker.
Een Ace en nog een big bat hebben we nodig maar ik ben bang dat ze beide niet komen.
Pitching and defence is what wins is een aloude baseballwet. Nu zat het met de defence wel snor bij de O’s aangezien ze 6 kandidaten bij de Golden gloves (de prijs voor verdedigers in het baseball) hadden. In het verleden was het nog weleens een populariteits verkiezing waar sterk naar de offensieve kwaliteiten werd gekeken. Een van de eerste ‘sterren’ die op riots werd betrapt, Rafael (Raffie) Palmeiro, de linkshandige Orioles slugger won in de jaren 90 een GG terwijl hij iets van 35 wedstrijden op first base speelde dat seizoen. De andere over de 120 wedstrijden was hij de Designated Hitter iemand die dus geen enkele verdedigende actie maakt. Belachelijk. Overigens had diezelfde Palmeiro een van de mooiste swings die je ooit gezien hebt, die sloeg de bal over de hekken effortless, echt zo makkelijk maar dit terzijde.
Zo erg zie je het tegenwoordig niet meer gebeuren en zijn het over het algemeen de jongens die in de verdedigende stats bovenaan staan die de GG winnen.
Van die twee lag het dus duidelijk aan de pitching en met name de starters. Tillman had 16 wins, prima en Chen en Gonzalez zijn bruikbare # 3 en # 4 starters, # 5 mag jong zijn. Maar zoals elk jaar missen we een echte Ace, een gozer die 20 wedstrijden wint voor je, die als het in een periode van het seizoen waarin het wat tegenzit, iets wat ieder team meemaakt, zegt, ho ho, tot hier en niet verder en gewoon 8 of 9 innings pitched voor de win, daar krijgt het team houvast aan en de rest van de starters hebben iets om zich aan op te trekken. Dat soort gasten zijn er wel maar zeer duur en ik ben bang dat het dat jaar weer niet lukt om die Ace aan te trekken, de eigenaar Peter Angelos vertikt het eenvoudig om een gozer 20 miljoen per jaar te betalen die, zoals Angelos zelf zegt 1 maal in de 5 dagen werkt. Tja…….
De tweede reden, de Orioles zitten in de de moeilijkste divisie van het MLB. De teams waar je het meest tegen speelt zitten in je eigen divisie. Je speelt dus 17 maal tegen Tampa, Boston en de MFY. Dat is niet makkelijk. Het was waarschijnlijk anders geweest als we in de Central of West divisie hadden gezeten. Wij hadden 1 team in de divisie met een verliezend jaar (minder dan 81 wins). De West heeft drie teams en de Central twee teams met verliezende seizoenen. Statistisch gezien haal je zelf meer overwinningen als je meer tegen die zwakke broeders mag spelen. Nu ja. dat wordt niet anders is ook geen excuus alleen een verklaring.
En ten slotte hadden we een extra big bat kunnen gebruiken, Chris Davids sloeg 53 HR en dat is prachtig maar op een gegeven moment gaan ze om je heen gooien, als er geen geweldenaar achter je aankomt krijg je geen fatsoenlijke bal meer om op te slaan en zetten ze je liever met 4 wijd op het eerste honk en gaan achter de minder getalenteerde slagman aan. De laatste twee maanden werd het voor Chris een stuk moeilijker.
Een Ace en nog een big bat hebben we nodig maar ik ben bang dat ze beide niet komen.

YNWA
Voor Mets wordt het wel een cruciale winter. Sandy Alderson is een paar jaar geleden gehaald met 2014 als één van de targets. Er komt weer het nodige aan salarissen van de payroll (Santana!), dus nu is er ook echt ruimte om iets te gaan doen.
Er zijn wel de nodige wensen:
- 1B (Davis viel dit jaar opnieuw tegen en had een extreem trage start van het seizoen, dat is al de tweede keer, dus dat is zorgelijk),
- OF (als de Mets íéts missen, dan is het powerrrr, Wright staat er min of meer alleen voor)
- en eigenlijk ook middle infield (Tejada lijkt toch echt te licht, Murphy doet het offensief goed, maar is defensief toch nog wel steeds een risico).
Catching ziet er wel goed uit, met d'Arnaud die uit de trade met de Jays kwam.
Pitching is met Wheeler, Niese, Gee en een zwik aanstormende talenten in de basis ok, al zullen ze in 2014 moeten improviseren, omdat Harvey onder het mes is. Dit kan met een 1 jarig FA-contract worden opgelost.
Voordeel is wel dat de Mets een heel jong team hebben en dat veel jongens dus niet alleen een relatief laag salaris hebben, maar ook nog voor jaren vast liggen. Wright ligt ook langjarig vast en zal normaal gesproken ook zijn carrière bij de Mets afsluiten. Dus het perspectief voor na 2015 is wel goed. Er kàn met instroom van free agents aan een solide team gebouwd worden,
Team is echter ook zo jong, dat het de vraag is of ze in 2014 al voor de playoffs kunnen gaan. Blessure Harvey is dikke streep door de rekening. Terugval Davis ook. Ik vrees dat ze niet alle issues deze winter zullen kunnen oplossen.
Het is wel 'do or die' voor Alderson. Als er niet wezenlijke versterking komt voor ten minste OF en infield deze winter, dan ziet het er somber uit.
Maar je weet het niet. :-) Red Sox verloren in 2012 93 wedstrijden en eindigden strak laatste in AL East. Dit jaar winnen ze het kampioenschap. Verschil is wel dat de Sox een veel beter 'spelerskapitaal' hebben dan er in 2012 uit kwam. Toen werd ondergepresteerd. Dit jaar vielen de puzzelstukjes goed (ondanks ook de nodige blessures).
Er zijn wel de nodige wensen:
- 1B (Davis viel dit jaar opnieuw tegen en had een extreem trage start van het seizoen, dat is al de tweede keer, dus dat is zorgelijk),
- OF (als de Mets íéts missen, dan is het powerrrr, Wright staat er min of meer alleen voor)
- en eigenlijk ook middle infield (Tejada lijkt toch echt te licht, Murphy doet het offensief goed, maar is defensief toch nog wel steeds een risico).
Catching ziet er wel goed uit, met d'Arnaud die uit de trade met de Jays kwam.
Pitching is met Wheeler, Niese, Gee en een zwik aanstormende talenten in de basis ok, al zullen ze in 2014 moeten improviseren, omdat Harvey onder het mes is. Dit kan met een 1 jarig FA-contract worden opgelost.
Voordeel is wel dat de Mets een heel jong team hebben en dat veel jongens dus niet alleen een relatief laag salaris hebben, maar ook nog voor jaren vast liggen. Wright ligt ook langjarig vast en zal normaal gesproken ook zijn carrière bij de Mets afsluiten. Dus het perspectief voor na 2015 is wel goed. Er kàn met instroom van free agents aan een solide team gebouwd worden,
Team is echter ook zo jong, dat het de vraag is of ze in 2014 al voor de playoffs kunnen gaan. Blessure Harvey is dikke streep door de rekening. Terugval Davis ook. Ik vrees dat ze niet alle issues deze winter zullen kunnen oplossen.
Het is wel 'do or die' voor Alderson. Als er niet wezenlijke versterking komt voor ten minste OF en infield deze winter, dan ziet het er somber uit.
Maar je weet het niet. :-) Red Sox verloren in 2012 93 wedstrijden en eindigden strak laatste in AL East. Dit jaar winnen ze het kampioenschap. Verschil is wel dat de Sox een veel beter 'spelerskapitaal' hebben dan er in 2012 uit kwam. Toen werd ondergepresteerd. Dit jaar vielen de puzzelstukjes goed (ondanks ook de nodige blessures).
Hoe leuk voorspellingen aan het begin van een seizoen zijn, illustreert deze quote van Dan Shaughnessy van de Boston Globe:
“The 2013 Red Sox might be really bad. Worse, they might be really boring. … The Sox have more questions than any other team in the American League East. It is difficult to pick them anywhere but last. … If, in fact, things go perfectly, the Red Sox actually could contend for a playoff spot. … Sorry. The juice glass is half-empty today. These guys could be really bad. And really boring. “Scrappy” doesn’t sell in Boston in 2013.”
“The 2013 Red Sox might be really bad. Worse, they might be really boring. … The Sox have more questions than any other team in the American League East. It is difficult to pick them anywhere but last. … If, in fact, things go perfectly, the Red Sox actually could contend for a playoff spot. … Sorry. The juice glass is half-empty today. These guys could be really bad. And really boring. “Scrappy” doesn’t sell in Boston in 2013.”
- InnerHarbour
- InnerHarbour
YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Niet verwacht
Ben er dacht ik een jaar of 5-6 geleden geweest, vlak voordat Coca-Cola World open ging, wel de CNN tour gedaan erg leuk. Geen slecht ballpark, nu alweer dicht.
Ben er dacht ik een jaar of 5-6 geleden geweest, vlak voordat Coca-Cola World open ging, wel de CNN tour gedaan erg leuk. Geen slecht ballpark, nu alweer dicht.
YNWA
Ik was er in 96, vlak voor de Olympics. Interessant concept wel. Gebouwd voor de olympische spelen, maar zo dat het meteen daarna omgebouwd kon worden naar honkbalstadion, waarbij het tribunedeel in het verre veld direct na de OS werd neergehaald.
- InnerHarbour
@Twins_morsecode: The @Twins & Joe Mauer announced today that he will switch positions in 2014. He will move from catcher to first base.
YNWA
- InnerHarbour
Te gek voor woorden, een payroll hebben van 228 miljoen, vierde worden in de ALE en dan nog zo'n hoge plaats, die MFY-sukkel moet zich de hele winter in een hoekje gaan zitten schamen!Showalter receives third-place vote for AL Manager of the Year
November 12, 2013 6:57 PM by Roch Kubatko
In a bit of an upset, Cleveland's Terry Francona beat out Boston's John Farrell for American League Manager of the Year. The announcement came tonight on MLB Network.
Keep in mind that BBWAA ballots were submitted before the playoffs. The Red Sox's World Series title wasn't a factor.
Orioles manager Buck Showalter, a runner-up to Oakland's Bob Melvin last year, received one third-place vote. He finished tied for seventh with Texas' Ron Washington and Kansas City's Ned Yost.
Asuka Iinuma Brown, a Seattle-based voter from the Jiji Press, picked Melvin first, Tampa Bay's Joe Maddon second and Showalter third.
Francona received 16 first-place votes, compared to 12 for Farrell and two for Melvin. New York's Joe Girardi was fourth, Maddon fifth and Detroit's Jim Leyland sixth.
In a strange twist, Francona didn't receive a first-place vote while winning two World Series with the Red Sox. The Indians won 92 games this year and qualified for the playoffs as a wild card.
Pittsburgh's Clint Hurdle was named the National League Manager of the Year, with Los Angeles' Don Mattingly placing second and Atlanta's Fredi Gonzalez third.
YNWA
- InnerHarbour
Verdedigend zeer zeker, Kakis is een goede fielder en heeft een kanon als arm. Aan slag goed maar niet geweldig, goede OB jongen. Nog 1 jaar 15 miljoen op zijn contract maar als er geen gekke dingen gebeuren kan Nick daarna nog zeker 5 jaar mee. Ervaring en er zit een goede kop op om maar eens een populaire uitdrukking te gebruiken. Echt een aanwinst voor jullie en ik zou hem niet graag zien gaan maar ja alles hangt ervan af wat je ervoor terugkrijgt.
Hij is de lieveling van Angelos, beide Grieks bloed, ik zie hem niet snel vertrekken.
Niet vreemd opkijken als Hardy en/of Wieters getrade worden.
Hij is de lieveling van Angelos, beide Grieks bloed, ik zie hem niet snel vertrekken.
Niet vreemd opkijken als Hardy en/of Wieters getrade worden.
YNWA