Darten
Moderator: mods
Re: Darten
Echt een aanrader! Wat me meteen opviel, is dat die zaal veel kleiner is dan ie op tv lijkt. Die walk-on is ook niet zo fancy als het lijkt. De spelers lopen eerst vanaf de podiumkant naar achteren. En dan dus terug richting podium.
Lewis vs Barney was echt top. Anderson gaat het WK gewoon weer winnen. En die snakebite is echt een leuke kerel, heel relaxed, high 5s en een beetje theater maken.
Daley Sinkgraven was er ook trouwens. Op de tribune, verstandig van 'm. Aan zo'n tafel tussen 8 pitchers bier gefotografeerd worden zou niet echt slim zijn...
Lewis vs Barney was echt top. Anderson gaat het WK gewoon weer winnen. En die snakebite is echt een leuke kerel, heel relaxed, high 5s en een beetje theater maken.
Daley Sinkgraven was er ook trouwens. Op de tribune, verstandig van 'm. Aan zo'n tafel tussen 8 pitchers bier gefotografeerd worden zou niet echt slim zijn...
- InnerHarbour
Ik gok toch op van Gerwen.Sandro_Calaaabro schreef:Laat ik eens een Schot voor de boeg doen: wie zal kampioen gaan worden? Zelf durf ik het echt niet te zeggen. Er zitten er vier heel dichtbij elkaar.
YNWA
Wat vonden jullie van dat overdreven gejuich van dieje Huybrechts.Ik had um een zetje gegeven zo dat ie van het podium af zou donderen .. . 

Blij met de punten ...
Hoop vanavond op Phil maar het belangrijkste is dat de sterkste door gaat en MVG uit de finale houdt. Als dat Barney is dan ook prima. Als ie het maar niet weer over z'n kleinzoontje gaat hebben.
Ando begint zo. Anonieme gast. Wel de kampioen. Eens kijken waarom hij ook weer zo goed is...
Ando begint zo. Anonieme gast. Wel de kampioen. Eens kijken waarom hij ook weer zo goed is...
- InnerHarbour
Denk dat ik de rest maar oversla tot de finale, de eerste wedstrijd was het niveauverschil al veel te groot en nu is het nog erger. Zijn geen wedstrijden maar eenzijdige demonstraties.
YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Wat een bizar hoog niveau heeft deze wedstrijd. Ik zie in deze fase van het toernooi allemaal goeie darters tegen mekaar en dan heeft MvG telkens van die hele makkelijke tegenstanders..staat me toch een beetje tegen dat geluk van die dikke plofkop.
Van Gerwen heeft volgens mij dit jaar alle grote toernooien gewonnen, tja dan kun je er op wachten dat het een keer niet gaat lukken ...
Blij met de punten ...
Precies dat is een reden waarom ik twijfel of hij wel kampioen gaat worden. Buiten het feit dat ook Taylor, Anderson en Wright gewoon bizar goed gooien.
Maar deze ronde komt hij sowieso door. Gurney gaat nog in geen miljoen jaar van hem winnen.
Maar deze ronde komt hij sowieso door. Gurney gaat nog in geen miljoen jaar van hem winnen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Dus jij zet nu 2000 p op van Gerwen bij de bookmakersSandro_Calaaabro schreef:Precies dat is een reden waarom ik twijfel of hij wel kampioen gaat worden. Buiten het feit dat ook Taylor, Anderson en Wright gewoon bizar goed gooien.

Blij met de punten ...
Neuh, het lijkt me niet dat ik daar veel winst mee kan halen.
Zat toevallig wel vandaag ff naar wat odds te zoeken, maar wat zit daar een enorme industrie achter in Groot Britannië zeg. Nog groter dan ik gedacht had. Je komt om in de betting shops.
Zat toevallig wel vandaag ff naar wat odds te zoeken, maar wat zit daar een enorme industrie achter in Groot Britannië zeg. Nog groter dan ik gedacht had. Je komt om in de betting shops.
- InnerHarbour
Van Gerwen doet op dit moment bij Ladbroke 1/33 met andere woorden voor 100 pond krijg je 103,33 terug, dat schiet niet op en zeker het risico niet waard.
YNWA
???InnerHarbour schreef:Denk dat ik de rest maar oversla tot de finale, de eerste wedstrijd was het niveauverschil al veel te groot en nu is het nog erger. Zijn geen wedstrijden maar eenzijdige demonstraties.
Ik loop wat achter met kijken dus heb tot nu toe pas de eerste 4 sets gezien maar tot daar aan toe geeft Chisnall Anderson echt geweldig partij.
Pfoe Chisnall liet het in de 7e set even liggen. Anders had hij Anderson gewoon kunnen pakken.
Nu nog twee Schotten, twee Nederlanders, een Noord-Ier en Engelsman Phil Taylor in het toernooi.
Nu nog twee Schotten, twee Nederlanders, een Noord-Ier en Engelsman Phil Taylor in het toernooi.

Radiatorfolie niet aan te slepen na tweet Barney
http://www.ad.nl/binnenland/radiatorfol ... ~ae9f3703/
En beelzebub, de Twitterkoning van AT, zal dit ook vast al wel mee gekregen hebben:
De 10 beste grappen over de slimme HR-radiatorfolie van TONZON van Barney
http://www.upcoming.nl/zwoebe/19685/de- ... van-barney
Mooi, die beleving van V Gerwen. Hij staat er meteen vanaf de eerste leg he.
Gewoon ff 130 gemiddeld eerste set
Gewoon ff 130 gemiddeld eerste set

Nah, niet helemaal.Sandro_Calaaabro schreef:Mooi, die beleving van V Gerwen. Hij staat er meteen vanaf de eerste leg he.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Maar hij stond er wel meteen in het begin, was 'up to it'. Dat zag je aan hem.
Dat vind ik mooi om te zien. Meteen je stempel proberen te drukken.
Dat vind ik mooi om te zien. Meteen je stempel proberen te drukken.
Barney-Taylor.
Super-benieuwd!
Barney heeft vrees.
Super-benieuwd!
Barney heeft vrees.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wat is jullie idee bij Van Barneveld?
Ik heb het idee dat hij kwetsbaar is. Ondanks het winnen van de eerste set.
Sodeju. Wat een 120 under pressure... 3-1 cushion.
Genoeg om Phil uit te schakelen maar te weinig om Mike te verslaan?zeux schreef:Wat is jullie idee bij Van Barneveld?
Die kwam even hard aan die 120 finish.
Taylor is weer ouderwets niet aan het rekenen waardoor hij vaak in een cruciale leg op bijvoorbeeld 162 of 165 staat, waardoor hij niet meer uit kan.
In de tijd dat Taylor nog de allerbeste was, was dat ook nog wel een vorm van spierballen vertoon. Maar nu kost 't Taylor regelmatig een belangrijke set.
Taylor is weer ouderwets niet aan het rekenen waardoor hij vaak in een cruciale leg op bijvoorbeeld 162 of 165 staat, waardoor hij niet meer uit kan.
In de tijd dat Taylor nog de allerbeste was, was dat ook nog wel een vorm van spierballen vertoon. Maar nu kost 't Taylor regelmatig een belangrijke set.
Heb het idee dat Phil een angstgegner is. Hij gooit verkrampt. Van Gerwen heeft hij al eens verslagen op WK. Denk dat hij daar relaxter tegen gooit dan tegen Taylor. Wat niet wil zeggen dat hij zal winnen, maar wel dat hij beter zal spelen, vermoed ik.Dubbel schreef:Genoeg om Phil uit te schakelen maar te weinig om Mike te verslaan?zeux schreef:Wat is jullie idee bij Van Barneveld?
Eerst deze pot winnen.