Moet toch wel lachen om het commentaar. De Nederlandse ploeg die de tour gaat winnen. Dat er maar een Nederlander in die ploeg zit maakt natuurlijk niet uit

Moderator: mods
Ja ongelooflijk dat hij nog zoveel risico nam in die afdaling. Was nog maar een paar km. Met ruim 3 minuten voorsprong had ik toch voorzichtiger afgedaald hahaSandro schreef:Mooie tijdrit. Vingegaard heeft moeite met de afdalingen. Scheelde niet veel of hij was net gevallen of tegen een rots gereden. Gelukkig niet gebeurd.
Dat zal toch wel?
De kritiek was van Kittel, zelf profwielrenner geweest en heel vaak zelf de vraag gehad.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo jul 24, 2022 4:44 pmDe vraag is toch eigenlijk een provocatie? Er is toch geen journalist die als antwoord verwacht: “ja je hebt gelijk man, we gebruiken doping en ook nog eens maskerende middelen voor tijdens de controles”
Volgens mij schoot hij uit zijn pedaal, maar dat kon ik niet goed zienZeux schreef:Jakobsen niet in beeld. Die zal balen dat hij zijn team - die hem over de Pyreneeën hielp - niet kan 'belonen'.
Ewan niet in de buurt. Achtste. Zeer matige Tour.
Ah dat heb ik ook niet gezien. Zullen het vast horen.columbus schreef:Volgens mij schoot hij uit zijn pedaal, maar dat kon ik niet goed zienZeux schreef:Jakobsen niet in beeld. Die zal balen dat hij zijn team - die hem over de Pyreneeën hielp - niet kan 'belonen'.
Ewan niet in de buurt. Achtste. Zeer matige Tour.
Ja hij zei het net in een kort interview.Zeux schreef:Jakobsen: ketting schoot van het achterblad (begreep ik).
En gaaf dat het echt een strijd was om de gele trui, waarin aanvallen loonde.columbus schreef: ↑zo jul 24, 2022 7:56 pmJa hij zei het net in een kort interview.Zeux schreef:Jakobsen: ketting schoot van het achterblad (begreep ik).
Maar wat een Tour, wat een verschrikkelijk mooie Tour de France hebben we gezien. Wat een verschrikkelijk hoog niveau over de gehele linie. We kijken naar een generatie renners die in de breedte zo ongehoord goed kunnen fietsen. In een podcast zei Michiel Elijzen het treffend, ze durven ook te verliezen. Ze gaan er vol in om te winnen en het risico alles te verliezen.
Ja dit was vooraf wel verwacht dat Van Vleuten iedereen op vele minuten zou rijden.
Hopelijk zetten ze nu wat structureler in op de Tour de Femmes. Steeds meer commerciële ploegen hebben een volwaardige vrouwentak. Verdere professionalisering verhoogt het niveau. Volgende keer de Alpe er bij? En dan steeds verder uitbreiden in etappes.