MLB
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: MLB
Ja de Orioles spelen dit weekend tegen de Dodgers. Serie is al gewonnen vandaag voor de sweep. 

YNWA
Mets keurige 2-0 win vandaag tegen de Nats. Eindelijk iemand buiten Niese of Harvey die de winst pakt. Gee zakte weg in 6de, maar bullpen pikte het dit keer goed op. Hopelijk heeft Gee het nu gevonden. Binnenkort Marcum voor zijn eerste wedstrijd. Wordt tijd dat de rotatie wat steviger wordt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Nats gingen als de brandweer uit de startblokken maar krijgen nu toch een paar tikjes.Zeux schreef:Mets keurige 2-0 win vandaag tegen de Nats. Eindelijk iemand buiten Niese of Harvey die de winst pakt. Gee zakte weg in 6de, maar bullpen pikte het dit keer goed op. Hopelijk heeft Gee het nu gevonden. Binnenkort Marcum voor zijn eerste wedstrijd. Wordt tijd dat de rotatie wat steviger wordt.
Mets doen het goed en LAA valt tegen na de eerste drie weken. Texas en Oakland gaan daar op kop.
Ondertussen doen mijn Orioles gewoon weer mee ondanks dat 99 van de 100 experts beweerden dat vorig jaar een fluke was.

Tis pas drie weken en baseball blijft een marathon en geen sprint om er maar een heerlijk cliché uit te gooien.

YNWA
'@ESPNStatsInfo: Matt Harvey is only pitcher since 1900 with 100+ K and fewer than 25 runs allowed over his first 14 career starts'
Dat was een mooie pick IH.
Mijn pitchers lopen enorm te kloten. Steeds meteen aan het begin van de week m'n ERA en WHIP door het plafond. :-(
Dat was een mooie pick IH.
Mijn pitchers lopen enorm te kloten. Steeds meteen aan het begin van de week m'n ERA en WHIP door het plafond. :-(
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ja.InnerHarbour schreef:ALW: Texas, LAA heeft niet voldoende pitching.
Nee.LAA heeft drie top level starters, heeft TEX er meer? OK, de pen was vorig jaar shaky, mede door blessures maar je weet dat een goede pen vorig jaar weinig zegt over het niveau dit jaar en vice versa.
Ik schat het als volgt in:
Angels
A's
Rangers
Mariners
Astros
KUT

Haha, mooie tweet:
@McCulloughSL: This just occurred to me: The 2013 Yankees are the 2012 Baltimore Orioles -- only with better starting pitching. #YankeeMagic
@McCulloughSL: This just occurred to me: The 2013 Yankees are the 2012 Baltimore Orioles -- only with better starting pitching. #YankeeMagic
Overigens had Buck bij de Mets vandaag een beest van een error op 2 uit. In plaats dat Niese met 1-1 in de zevende inning van het veld kon, kwamen de fucking Phillies op het honk en ja hoor: big inning: 4-1. Soms is het zoooo frustrerend om de Mets te zien.
- InnerHarbour
Tja Dubbel doen mijn Orioles zo hun best om jouw LAA te helpen (O’s winnen de serie in en tegen Oakland met 3-1) blijven jullie gewoon verliezen. Te weinig pitching?
YNWA
- InnerHarbour
Ja het stort een beetje in bij jullie, zo leuk begonnen, maar nu 3 en 7 over de laatste 10 wedstrijden zie ik. Jammer.Zeux schreef:Overigens had Buck bij de Mets vandaag een beest van een error op 2 uit. In plaats dat Niese met 1-1 in de zevende inning van het veld kon, kwamen de fucking Phillies op het honk en ja hoor: big inning: 4-1. Soms is het zoooo frustrerend om de Mets te zien.
YNWA
Ook. Weaver geblesseerd, Vargas 0 for 3. Gisteren verlies je 2-1 bij Seattle en het trio Trout, Pujols, Hamilton slaat 3 keer geen deuk in warme boter. Vanavond zal de defense wel weer blunderen of zo... Stel we krijgen nu een zwiep van Oakland dan is het seizoen alweer zo'n beetje voorbij. Het gaat gewoon naadje.InnerHarbour schreef:Tja Dubbel doen mijn Orioles zo hun best om jouw LAA te helpen (O’s winnen de serie in en tegen Oakland met 3-1) blijven jullie gewoon verliezen. Te weinig pitching?
Maar ga natuurlijk toch kijken volgende week.InnerHarbour schreef:Ja het stort een beetje in bij jullie, zo leuk begonnen, maar nu 3 en 7 over de laatste 10 wedstrijden zie ik. Jammer.Zeux schreef:Overigens had Buck bij de Mets vandaag een beest van een error op 2 uit. In plaats dat Niese met 1-1 in de zevende inning van het veld kon, kwamen de fucking Phillies op het honk en ja hoor: big inning: 4-1. Soms is het zoooo frustrerend om de Mets te zien.

Prizes went down. Voor hetzelfde bedrag waarvoor ik een paar jaar geleden nog ergens tweede ring zat, zit ik nu dicht bij het veld achter de plaat. Nog even en we zitten op het niveau van de Marlins.

Grrrrrrr, dat wordt vloeken straks in Citi. Vandaag wéér een frustrerend verlies. No offense en Hefner die na een prachtig gegooide wedstrijd te lang mag blijven staan, waardoor hij het in de negende weggooit. Godverdegodverdegodver. Wàt een absolute kloteserie in Miami.
- InnerHarbour
Natuurlijk ga je, ik heb 14 jaar naar verliezend baseball zitten kijken maar toch goed baseball gezien over het algemeen, de tegenstander was vaak beter dat was alles.Zeux schreef:Maar ga natuurlijk toch kijken volgende week.InnerHarbour schreef:Ja het stort een beetje in bij jullie, zo leuk begonnen, maar nu 3 en 7 over de laatste 10 wedstrijden zie ik. Jammer.Zeux schreef:Overigens had Buck bij de Mets vandaag een beest van een error op 2 uit. In plaats dat Niese met 1-1 in de zevende inning van het veld kon, kwamen de fucking Phillies op het honk en ja hoor: big inning: 4-1. Soms is het zoooo frustrerend om de Mets te zien.![]()
Prizes went down. Voor hetzelfde bedrag waarvoor ik een paar jaar geleden nog ergens tweede ring zat, zit ik nu dicht bij het veld achter de plaat. Nog even en we zitten op het niveau van de Marlins.

Alleen 3 jaar geleden toen was het echt treurig toen zat ik er vaak met het idee hoe heb ik de Orioles eruit kunnen pikken maar zie tegenwoordig is het heel aangenaam. "Prizes went down", wie zei dat ook alweer, "ieder nadeel heb zijn voordeel".

YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Zo, Orioles komen terug van hun roadtrip aan de westkust. Elf dagen en evenzoveel wedstrijden afgesloten met scoren van 7 en 4. Series gewonnen van de twee lastigste, Oakland en LAA (sorry Dubbel
) met 3-1, jammer genoeg verliezen ze van Seattle, de minste van de drie met 2-1.
Al met al zeer tevreden over mijn O’s.

Al met al zeer tevreden over mijn O’s.
YNWA
- InnerHarbour
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik ga proberen om donderdag 16 mei een wedstrijd tussen Rangers en Tigers mee te pakken. Is dat de moeite waard? Volgens mij doen de Rangers het wel goed dit seizoen?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
Altijd doen als je de kans krijgt, geweldige pitching matchup zover ik kan nagaan. Darvish (Texas) tegen Verlander (Detroit). Twee van de beste in de AL.
YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Zijn die wedstrijden vaak uitverkocht? Met andere woorden, is het beter om vooraf kaarten te kopen (met het risico dat het toch net niet uitkomt om er heen te gaan)? Ben je zelf weleens in de Rangers ballpark geweest?InnerHarbour schreef:Altijd doen als je de kans krijgt, geweldige pitching matchup zover ik kan nagaan. Darvish (Texas) tegen Verlander (Detroit). Twee van de beste in de AL.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Nee, nee en nee wmb.Raymon schreef:Zijn die wedstrijden vaak uitverkocht? Met andere woorden, is het beter om vooraf kaarten te kopen (met het risico dat het toch net niet uitkomt om er heen te gaan)? Ben je zelf weleens in de Rangers ballpark geweest?InnerHarbour schreef:Altijd doen als je de kans krijgt, geweldige pitching matchup zover ik kan nagaan. Darvish (Texas) tegen Verlander (Detroit). Twee van de beste in de AL.
Rangers doet het de laatste jaren beter dan ooit tevoren. Arlington staat bekend als een park waar veel homers worden geslagen.
- InnerHarbour
Uitverkocht, tja ik weet het niet, denk het niet maar er zal niet voor alle plekken nog ruimschoots kaarten zijn. Ik zie dat er voor de plekken waar ik tweemaal gezeten heb (upper box $ 24) nog wel kaarten zijn. Op wedstrijddag aan de kassa zijn de kaarten altijd een paar dollar duurder en verder is het van binnen wel grappig. Je hebt echt het idee dat je in het zuiden van de VS bent. Parkeren is prima rondom het ballpark at Arlington waar de Rangers spelen.Raymon schreef:Zijn die wedstrijden vaak uitverkocht? Met andere woorden, is het beter om vooraf kaarten te kopen (met het risico dat het toch net niet uitkomt om er heen te gaan)? Ben je zelf weleens in de Rangers ballpark geweest?InnerHarbour schreef:Altijd doen als je de kans krijgt, geweldige pitching matchup zover ik kan nagaan. Darvish (Texas) tegen Verlander (Detroit). Twee van de beste in de AL.
Mocht je gaan, laat even weten hoe het was.
YNWA
- InnerHarbour
Vreemd schema de laatste 3 weken voor de Orioles. Eerst 11 wedstrijden zonder een dag rust, dan drie thuis, weer 3 uit en nu weer 2 thuis met gisteren en donderdag rust. Gelukkig wel bijna alle series gewonnen.
YNWA
- InnerHarbour
Jair Jurrjens start zaterdag tegen Tampa, hij heeft zich in de rotatie gewerkt. Jurrjens heeft blijkbaar een opt-out clause in zijn contract staan die ingaat als hij op 15 juni niet in de majors zou zijn. Hij vervangt de geblesseerde Chen.
YNWA