Darten
Moderator: mods
Re: Darten
Of juist wel. Het is ongewoner om niet uitgedost te gaan dan wel.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Laten we a.u.b. dit nu niet gaan analyseren als topsport.
darten is gewoon geweldig vanwege de spanningsboog. millimeters beslissen winst of verlies. Int aint over till the last dart has been thrown.
Wat mij betreft staan er ook gewoon weer baco's en pullen bier op spelerstafel en komen die dikke tieten meisjes af en toe langs met een schaaltje bruin fuit. (sponsored by mora en kwekkeboom)
Jammer van dat overdreven carnaval op de tribune, ik hou zelf meer van de authentieke dartsfeer, (oprecht genieten van spanning en lekker een biertje erbij, met respect voor de spelers)
darten is gewoon geweldig vanwege de spanningsboog. millimeters beslissen winst of verlies. Int aint over till the last dart has been thrown.
Wat mij betreft staan er ook gewoon weer baco's en pullen bier op spelerstafel en komen die dikke tieten meisjes af en toe langs met een schaaltje bruin fuit. (sponsored by mora en kwekkeboom)
Jammer van dat overdreven carnaval op de tribune, ik hou zelf meer van de authentieke dartsfeer, (oprecht genieten van spanning en lekker een biertje erbij, met respect voor de spelers)
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Meulenkamp nu tegen Suljovic. Ik zet al mijn geld op Suljovic.
Lekkere eerste set bij Klaassen tegen De Graaf zeg. Wel bijzonder dat zo'n De Graaf mee kan doen. Faalhaas bij de BDO was hij.
De Graaf gooit vervolgens zo ongeveer nog een betere 2e set.
Dat De Graaf binnen 1 jaar na zijn overstap naar de PDC zich direct plaatst voor het WK betekent dat hij toch al wel meteen resultaten heeft geboekt.
Dat De Graaf binnen 1 jaar na zijn overstap naar de PDC zich direct plaatst voor het WK betekent dat hij toch al wel meteen resultaten heeft geboekt.
Feed the stands... let them know it's Christmas time!Sandro_Calaaabro schreef:En zit je aan de "boring boring tables!", of niet?
Vd Voort nu gewoon even gehakt maken van hopperdepop.
Weet niet of hem dat nog gaat lukken.Sandro_Calaaabro schreef:Vd Voort nu gewoon even gehakt maken van hopperdepop.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
En weg.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Hoe lang gaat hij nu nog door met die versleten rug? Ik denk niet lang. Lijkt mij verstandig iig.
-
- AT Toto winner 15/16
In de breedte hebben de Nederlandse darters het niet zo goed gedaan in de eerste ronde, maar uiteindelijk gaat het toch alleen om MvG en in iets mindere mate om Barney.
-
- AT Toto winner 15/16
Als Smith dit nog had verloren met al die gemiste matchdarts had je hem bij elkaar kunnen rapen.
O ja Jenkins, met een hoger 3 dart avg dan dat z'n iq is. Of lijkt dat maar zo? En van de Pas die speelt als de heks uit Hans en Grietje... 

-
- AT Toto winner 15/16
Lekker potje dit. Vd Pas heeft zo'n irritante rotkop vind ik.
- InnerHarbour
Het zit allemaal wankel in het bord bij die jongen, maar goed hij is door. Volgende tegenstander?
YNWA
- InnerHarbour
Lekkere loting heeft Anderson dan trouwens. Nu eerst even afrekenen met die maffe Gilding en daarna Van de Pas.