Als hij deze vorm weet door te trekken richting het WK dan gaat hij daar ook ver komen. Denemarken heeft ook een ijzersterk team met Asgreen en Pedersen er ook nog bij als kanshebbers.
Moderator: mods
Ik begreep dat hij boos is dat hij niet in de achtervolging mocht op de groep rode trui (mocht niet op kop rijden). Wat ik dan niet helemaal begrijp is dat hij dan afstapt. Hij zal niet de eerste rijder zijn die teamorders in de wind slaat... Dan ziet hij s avonds wel waar het schip strandt. Ze krijgen toch ook geld (en punten) voor een plek in de top 10? Dat gooit hij nu ook weg.Marillion schreef:Kom maar door met het nieuwe seizoen van die Netflix serie. Never a dull moment bij Movistar.
Ik snap echt niet waarom hij nu zo boos is. Hij kan zelf niet volgen. Verwacht hij dan dat Mas als nummer twee op hem gaat wachten? Dat kan natuurlijk niet.
Heerlijke finale van deze rit. Ook een mooi parcours. Eens wat anders dan een echte bergrit maar net zo zwaar en er gebeurd eigenlijk meer.
Zo ken ik je :)
Het is een realistische maar kleine kans :)Sandro schreef:Zo ken ik je :)
Maar heel realistisch is het niet om meer van hem te verwachten. Denk ik dan he.
Djezus. Net nu hij weer zo lekker op dreef leek. :-(
Thanks!!Peter schreef:Ken wel wat mensen die deze hebben. Heel prima ding (Karoo 2?). Zit allemaal niet veel verschil tussen Wahoo, Hammerhead en Garmin, hoor. Oftewel, hier ga je zeker plezier aan beleven en je kan er prima een lokaal rondje in de buurt op zetten. Hij is wat breder en voor routes zelfs wat beter leesbaar dus. Ook prima afneembaar inderdaad. Wel even goed uitkijken qua accu duur, want zo'n ding kan zoveel dat je bij een lange rit even goed moet kijken wat je wel en niet gebruikt. Anders loopt het snel terug. Heb je jaren plezier mee.
Ik rij zelf nog met een Garmin 810 Edge uit 2014. Doet alles wat ik nodig heb (vermogen, hartslag en routes). Het enige is dat ik segmenten niet actief kan monitoren en dat is voor hard fietsen in de bergen of op segmenten wat lastig.