Natuurlijk kijk je als echte liefhebber anders. Iemand die af en toe eens naar een sport kijkt zal dat oppervlakkig doen. Je kent immers niet eens alle regels, laat staan alle andere elementen die een rol spelen. Dat is feitelijk met iedere sport zo. Zo kan ik weer genieten van een wielerkoers die een ander dodelijk saai zal noemen "omdat er niets gebeurd". Ik zie dan tegelijkertijd een mooi tactisch steekspel of het positioneren voor een belangrijke passage.InnerHarbour schreef:Oke duidelijk je kijkt dus anders dan ik, je kijkt als de situatie daar is dan kan de sport saai zijn dat geef ik toe. Ik en van Zeux weet ik het ook zeker, kijken vooruit, proberen te anticiperen wat er kan gaan gebeuren in de te komen situatie. Als je die mogelijkheden in ogenschouw neemt is het nooit saai maar altijd interessant.
Hoe gaat het nu verder met de spelers van Nederland die nog in onze eigen competitie uitkomen? Lekker terug naar HCAW en Neptunus of zijn erbij die via zo'n WBC de stap kunnen maken naar een Major League ploeg?