Darten
Moderator: mods
Re: Darten
Barney begon rampzalig, maar gooide net een 164 uit en het staat nu gelijk. Kan wel eens 'to the wire' kunnen gaan.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Anderson blijft nu wel heel veel 180 gooien.
Spannend!
13-13
Spannend!
13-13
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
En Anderson breekt Barney. Als Van Barneveld nu niet terugbreekt wordt het lastig. Maar Anderson is on a roll en Barneveld heeft het moeilijk. 15-13.
End of game. 16-13. 8 x 180 in 6 legs van Anderson. Niet tegenop te darten.
-
- AT Toto winner 15/16
Wat kan die Anderson toch darten, het ziet er zo mooi uit bij hem.
Lijkt er nu toch uitgeknald te worden door Wade.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Ja dus. Maar ik vermoed een kansloze nederlaag tegen MVG in de finale.
Van Gerwen heeft nu toch twee keer een grote kans gemist om uit te lopen. Nu is het weer close.
Die trekt vroeger of later echt wel een sprint(je).
Nu. :-)Sandro_Calaaabro schreef:Die trekt vroeger of later echt wel een sprint(je).
Ja klasse!
En een aantal lekkere finishes ook!
En een aantal lekkere finishes ook!
- InnerHarbour
Vanaf morgen. Deze 5 zullen het wel beslissen:
1 Gerwen, Michael van £1,542,000
2 Anderson, Gary £830,500
3 Wright, Peter £467,250
4 Taylor, Phil £442,750
5 Lewis, Adrian £419,500
1 Gerwen, Michael van £1,542,000
2 Anderson, Gary £830,500
3 Wright, Peter £467,250
4 Taylor, Phil £442,750
5 Lewis, Adrian £419,500
Laatst gewijzigd door Dubbel op wo dec 14, 2016 11:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Morgen gaat het los!InnerHarbour schreef:Wanneer gaat het WK beginnen, dan ga ik weer kijken.

Wie support jij? Hoop op Taylor of anders Wright. Nederlander is natuurlijk ook altijd leuk als ze maar voor Ajax zijn.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik hoop op Gary Anderson of Taylor.
Hee bz Dubbel stelde de vraag aan mij hè!

Cruijff schreef:Hee bz Dubbel stelde de vraag aan mij hè!![]()
![]()

Anderson met de derde op rij dat zou wel wat opschudding geven! Ik ken wel wat Schotten en die hebben zonder uitzondering een hekel aan MVG die ze echt een absolute mongool vinden. Wel eentje die erg goed kan darten. Als Gary em op het WK pakt dan gaat de vlag daar uit.brigade zuid schreef:Ik hoop op Gary Anderson of Taylor.
-
- AT Toto winner 15/16
Geef dan wat eerder antwoord..Cruijff schreef:Hee bz Dubbel stelde de vraag aan mij hè!![]()
![]()

Het moet wel raar lopen wil MvG geen wereldkampioen worden, dit seizoen wint ie alles. Reken maar wel dat er druk op staat bij hem, hij heeft het WK al twee jaar achter mekaar niet gewonnen, een derde keer niet winnen zou echt belachelijk zijn.
Ik vind Gary Anderson een fantastische darter en het lijkt me ook een erg sympathieke gast. Wanneer Taylor het flikt en zijn 17e (!!) pakt dan zou dat helemaal groots zijn.
Maar Nederlanders mogen van mij zeker winnen. Van Gerwen is gewoon een mega hongerig beest die het bij zo ongeveer alle toernooien waarmaakt, daar houd ik wel van.
Toen hier iemand op AT in één en dezelfde week op succes voor Van Gerwen, Max Verstappen en Tom Dumoulin hoopte kwam jij met 'dan moedig je in één weekend drie PSV-ers aan'.
Van Gerwen, hoewel PSV-er, gun ik wel zijn tweede wereldtitel. Persoonlijk vind ik Vincent van der Voort wel een leuke gast, gooit ook in een lekker hoog tempo door, laat het koppie wel snel hangen maar als hij het op z'n heupen heeft gooit ie fantastisch. Zou geweldig zijn als hij een WK titel of een finale en Premier League plek weet te scoren maar dan moet het allemaal wel heel erg mee zitten.
Ook good old Raymond van Barneveld mag van mij winnen. Hij lijkt de laatste tijd weer in een erg goede vorm en Barney is, net als Van der Voort, weleens in Ajax kledij gezien.

Maar Nederlanders mogen van mij zeker winnen. Van Gerwen is gewoon een mega hongerig beest die het bij zo ongeveer alle toernooien waarmaakt, daar houd ik wel van.
Dat is voor jou wel een dingetje hè.Dubbel schreef:Wie support jij? Hoop op Taylor of anders Wright. Nederlander is natuurlijk ook altijd leuk als ze maar voor Ajax zijn.

Toen hier iemand op AT in één en dezelfde week op succes voor Van Gerwen, Max Verstappen en Tom Dumoulin hoopte kwam jij met 'dan moedig je in één weekend drie PSV-ers aan'.

Van Gerwen, hoewel PSV-er, gun ik wel zijn tweede wereldtitel. Persoonlijk vind ik Vincent van der Voort wel een leuke gast, gooit ook in een lekker hoog tempo door, laat het koppie wel snel hangen maar als hij het op z'n heupen heeft gooit ie fantastisch. Zou geweldig zijn als hij een WK titel of een finale en Premier League plek weet te scoren maar dan moet het allemaal wel heel erg mee zitten.
Ook good old Raymond van Barneveld mag van mij winnen. Hij lijkt de laatste tijd weer in een erg goede vorm en Barney is, net als Van der Voort, weleens in Ajax kledij gezien.

Als MVG in topvorm is dan is ie net een achtbaan en hoop je dat het na elke volgende bocht nóg spectaculairder wordt. Denk wel dat ik in dat geval tijdelijk op de band wagon ben te vinden. 

Staan de bandwagons al klaar? Als er eentje bij staat die op een bierfiets lijkt dan spring ik daarop!
Ik hoop op Wright. En voor het drama zou het leuk zijn als Van Gerwen weer geen wereldkampioen wordt. Ik mag die psv'er niet. Maar net als Dubbel ben ik er ook niet vies van tijdelijk fan te zijn als hij de sterren van de hemel gooit

Ik hoop op Wright. En voor het drama zou het leuk zijn als Van Gerwen weer geen wereldkampioen wordt. Ik mag die psv'er niet. Maar net als Dubbel ben ik er ook niet vies van tijdelijk fan te zijn als hij de sterren van de hemel gooit

- InnerHarbour
Anderson en van Gerwen zie ik graag gooien, boeit niet dat hij een slechte smaak in clubs heeft, als je die kleur shirtje draagt kan je niet veel smaak verwachten. 

YNWA