Maar goed, we dwalen af.

Moderator: mods
Jep, in het buitenland vinden ze zo'n Dafne Schippers wel een imponerend grote 'unit'.Ajax Rules schreef:Bij interviews vind ik haar een beetje een provinciaalse bakvis: wel schattig, maar inderdaad zeker niet lekker.Yopi schreef:Maar laten we het over Schippers hebben. Geen lekker ding, toch?
Maar als ze in actie komt op de baan, vind ik haar uitstraling fenomenaal en haar aantrekkelijkheid stukken groter. Ik denk dat ze haar in het buitenland nog aantrekkelijker vinden. Zo'n grote, slanke, afgetrainde blondine, dat valt toch op (zeker tussen al die donkere lichamen).
Jep wij zijn echte mannenRamona schreef:Mijn God...zijn jullie echt volwassen mannen??
Ana Ivanovic.Khraa schreef: Naomi van As, Fatima Moreiro de Melo, Annette Gerritsen, Marianne Timmer, Anouk (je weet wel, die lekkere van Ajax), Dafne Schippers, Anna Koernikova, Lindsey Vonn, ze worden naast sporter ook als mooie vrouw gepresenteerd.
Was 22.03. Dus 'maar' 4 tienden van haar vorige beste tijd. ;-)Baseman schreef:Heerlijke finale en echt ontzettend knap!!!
En 21.63 lopen, terwijl je PR 'slechts' 22.09 was...
Ah, dan had ik het verkeerd verstaan.Jinne schreef:Was 22.03. Dus 'maar' 4 tienden van haar vorige beste tijd. ;-)
AD.nlSchippers pakt sensationeel goud op 200 meter
Dafne Schippers is vrijdag wereldkampioen geworden in Peking. In een geweldige tijd van 21,63 was ze nipt sneller dan haar grote concurrente, Elaine Thompson. De Jamaicaanse was vier honderdsten langzamer. Het brons ging naar Veronica Campbell-Brown.
Het is voor het eerst dat een Nederlandse atlete onder de 22 seconden duikt. Haar fenomenale tijd van 21,63 is een Europees record.
Slechts twee vrouwen waren ooit sneller op de 200 meter. Florence Griffith-Joyner is de houdster van het wereldrecord van 21,34 uit 1988. Marion Jones liep in 1998 naar een tijd van 21,62.
De 23-jarige Utrechtse, die eerder in het toernooi al naar een sensationele zilveren plak sprintte op de 100 meter, is met haar wereldtitel op de 200 meter definitief toegetreden tot de mondiale sprintelite. Ze werd vorig jaar in Zürich al Europees kampioene op de 100 en 200 meter.
De finale was van hoogstaande kwaliteit. Schippers kwam niet als eerste uit de bocht, maar zette de turbo aan op het rechte stuk en passeerde vlak voor de meet de Jamaicaanse Elaine Thompson, die ook een toptijd liep van 21,66. Het brons ging ook naar Jamaica: Veronica Campbell-Brown finishte in 21,97.
Volgens hem moeten we de prestaties van Schippers vergelijken met die van Michael Jackson.generaal schreef:Mooi ook, die emotie op het gezicht van Sedoc!
Zolang hij maar niet op Ben Johnson doeldebrigade zuid schreef:Volgens hem moeten we de prestaties van Schippers vergelijken met die van Michael Jackson.generaal schreef:Mooi ook, die emotie op het gezicht van Sedoc!![]()
Ik vermoed dat ie Michael Johnson of Colin Jackson bedoeld.